جمعه، مرداد ۰۲، ۱۳۹۴

پیدایش یک قشر نومسلمان دیگر در جامعه ایران!

              پیدایش یک قشر نومسلمان دیگر در جامعه ایران!



در سالهای اخیر و با اوج گرفتن فساد و دزدی در نظام جمهوری اسلامی ما با افرادی مواجه میشویم که ادعای مسلمانی دارند و خود را پایبند به اسلام میدانند اما معتقدند که این حکومت اسلامی نیست و آنرا قبول ندارند و میگویند این آن اسلامی نیست که آنها تصور میکنند و این اسلام آن چیزی نیست که در این ۳۷ سال توسط آخوندها اعلام و اجرا شده است و اسلام واقعی چیز دیگری میباشد!

ولی تاکنون هیچ یک از آنها نتوانسته اند بگویند آن اسلام واقعی مورد نظرشان چیست و چه فرقی با اسلام فعلی دارد؟! 


این جماعت مدعی هستند که اسلام دینی پیشرو و دارای قوانینی پیشرفته میباشد و اجرای اسلام واقعی سبب سعادت فرد هم در این دنیا و هم در آخرت میباشد!!


و پنداری فراموش کردند که این حرف را ۳۷ سال پیش خمینی و دیگر سردمداران همین حکومت هم زدند و همین وعده ها را داده اند !


این افراد که تعدادشان کم هم نیست در هر سن و سالی و در همه  سطوح جامعه دیده میشوند و وجود دارند .


و زمانیکه با آنها صحبت میکنید از جمهوری اسلامی برائت میجویند و خودشان را به هیچ وجه به آن وابسته نمیدانند و در صورت تاکید بر اسلامی بودن حکومت , اسلام آنها را من در آوردی و زاییده خیال و در راستای منافع شخصی اعضای حکومت میدانند.

این جماعت همه نقدهای شما را بر حکومت میپذیرند و تائید میکنند ولی در مقابل کوچکترین نقدی به اسلام آشفته میشوند و واکنش نشان میدهند !


این افراد در تمام مراسم مذهبی که حکومت آنرا تحکیم پایه های خود و میزان مقبولیت نظام میدانند شرکت میکنند ولی میگویند ؛


ما به سیاست کاری نداریم و برای دل خودمان به این مراسم میرویم !

و غیر ممکن است که با یکی از آنها گفتگو کنید و آنها نگویند که :


ایراد از اسلام نیست بلکه از مسلمانی ماست !!

 این افراد نه تنها عوامل این حکومت را بلکه دیگر مسلمانان را نیز قبول ندارند و بقیه مسلمانان نیز کافران وهابی و افراطی و داعشی و سلفی و عمری و ....هستند. 


یکی از مشخصه های بارز این قشر آن است که درست بر خلاف نص صریح افراد این حکومت , اسلام و دین را به ملیت و هویت ملی ارجح نمیدانند ولی همیشه در مقابل این پرسش که :


اسلام برای شما دراولویت و ارجحیت است یا ایران , سکوت میکنند !!

خیلی از این افراد هم معتقدند که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و کمک های جمهوری اسلامی را به لبنان و غزه و یمن و عراق را بعد از حل مشکل فقر در جامعه خودمان به صلاح میدانند اما در مقابل آن هیچ واکنشی نشان نمیدهند !


این افراد از هواداران اصلی و پرو پا قرص تیم های ملی هستند و از افتخارات ملی بدست آمده از تمام دیگر اقشار بیشتر خوشحال میشوند و آنرا در بوق و کرنا میکنند و بدان میپردازند !


این افراد از موفقیت ایرانی های خارج از کشور بدون آنکه از میزان مسلمانی و یا خداپرستی و یا دین ستیزی آنها بخواهند که چیزی بدانند , ایرانی و از افتخارات  خودشان محسوب میکنند و بدون توجه به اعتقادات مذهبی آنها از آنها تعریف و تمجید و گاه استفاده ابزاری میکنند !







این جماعت در دنیای مجازی حضوری گسترده اما غیر فعال دارند و بیشتر به گذاشتن عکس و کلمات قصار و گاه خودنمائی از طریق عواطف انسانی سرگرم هستند و یا مشغول گدائی صلوات برای ائمه و اطهار و یا دریوزگی دعا برای شفای بیماری و کودکی میباشند ...


و در محرم و رمضان هم که فقط بلدند یا حسین یا ابوالفضل بکنند و از خواص  روزه گرفتن پست و لینک بگذارند و ۹۰ درصد آنها هم چون جنبه انتقاد و تحمل نقد و سواد و آگاهی پاسخگوئی را ندارند در محیط های بسته و انجمن ها فعالیت میکنند و جز نظرات موافق را تاب ندارند !!


اما در کمال وقاحت و بیشرمی برای هتاکی و حرافی در پستهای منتقدان رفته و از اسلامشان دفاع میکنند !


شما یک پست در مورد عوامل و علل اعتیاد , فقر , گرانی , تخریب آثار باستانی و ملی , فرار مغزها و جوانان و ...غیره از آنها نمیبینید و این چیزها را جز مسائل سیاسی میدانند و چون اهل سیاست نیستند به آن نمیپردازند ...!


اما اگر شخصی این بدبختی ها را  برآمده از حکومت اسلامی و اسلام بداند و مطلبی در اینمورد بنویسد این جماعت مسلمان ! همچون مغولان و قوم یأجوج و مأجوج بر سر آن شخص ریخته و در همه مسائل اظهار نظر میکنند و در آخر هم با فحاشی و هتاکی و تهمت کار خودشان را به انجام میرسانند...


و در عین حال خودشان را بسیار مودب و متین و با تربیت حلالزاده و نجیب زاده ! تاکید میکنم حلالزاده و نجیب زاده !!؟ میدانند !


اما اینجا این سوال پیش می آید که :


اگر شما مسلمان هستید و داعیه مسلمانی دارید؛


پس چرا به مخالفت برعلیه این حکومت که معتقد هستید اسلامی نیست بر نمیخیزید ؟


چرا به نجات اسلام واقعی نمیرود و آنرا از چنگ دکانداران دین بیرون نمی آورید ؟


چرا در مقابل اینهمه کفر و ظلم و جور سکوت پیشه کرده اید ؟


چرا وقتی مخالف اعمال این حکومت هستید و آنرا اسلامی نمیدانید در مراسم های آنها شرکت میکنید ؟


چطور وقتی غم مردم را ندارید دم از ایرانی بودن میزنید ؟


چرا در مقابل ویران کردن آثار ملی سکوت کرده ولی افتخارات آنرا از آن خود میدانید ؟


اصلا اسلامی که میگوئید چیست ؟


تفاوت اسلام شما با اسلام آخوندی در چیست ؟


آیا نمونه ای از اسلام واقعی خودتان در تاریخ سراغ دارید ؟


تابحال چه خدمتی در قالب یک مسلمان واقعی به ملت و به کشور کرده اید ؟


آیا واقعا شما مسلمان واقعی هستید و اینهمه شرک و کفر و خرافات را میبینید و دم نمیزنید؟ 


چرا به دروغ خود را را دوستدار ایران مینامید ولی در مقابل ویرانی آن هیچ کاری نمیکنید ؟


نه آقایان شما از همین مسلمانانی که قبول ندارید پلیدتر و کثیف تر هستید .


شما مشتی ترسو هستید که در قالب یک مخالف این حکومت پشت توهمی بنام اسلام واقعی پنهان شدید .


شما مشتی بی هویت و بی وطن و بی دین هستید چرا که نه میدانید چه هستید؟


نه در مقابل ویرانی وطن کاری میکنید و نه برای دین خود هیچ تحرکی از خود نشان میدهید.صد رحمت به مسلمانی این حکومتی ها چرا که لااقل میدانند از چه دفاع میکنند و پای چه ایستاده اند ؟!


شما که نه میدانید چه هستید و نه میدانید چه میخواهید و نه میدانید چه میکنید ؟
فقط سدی در مقابل میهن پرستان و آزادیخواهان شدید و تنها یاد گرفتید که چوب لای چرخ آنها بگذارید ...


و بیشتر شما پست فطرت های نانجیبی هستید که همچون کفتاران و لاشخوران منتظر نشسته اید تا ببنید باد از کدام سو میوزد که به آن سمت بروید و چهار چشمی نگاه میکنید تا ببینید قدرت در دست چه کسانی هست تا برای آنها خوش خدمتی کنید و دم بجنبانید.


برای همین است که هم ادعای مسلمانی میکنید و هم داعیه وطن پرستی دارد که هر کدام غالب بودند و اهرم حکومت در دستشان بود خودتان را به آنها منتسب کنید چون نه برای دین خود و همان اسلام واقعی تابحال کاری کردید و نه برای جلوگیری از ویرانی ایران و وطن تاکنون چیزی از خود نشان داده اید.

ای جماعت , بهتر است که هر چه زودتر تکلیف خودتان را با خودتان روشن کنید چون دیگر دست شما رو شده و مطمئن باشید همانگونه که این حکومت شما را به پشیزی نمیگیرد و هر بلائی که دلش خواست بر سرتان می آورد و همچون دستمال از شما استفاده میکند , در هر حکومت دیگری هم همینگونه با شما رفتار خواهد شد و همین حال و روز را خواهید داشت...!!

     
  

هیچ نظری موجود نیست: