یکشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۹۴

این مسجد خانه خدا نیست بلکه میعادگاه دزدان است!

            این مسجد خانه خدا نیست بلکه میعادگاه دزدان است!

   「‫مسجد ولی عصر مسجد ۵۰ میلیارد تومانی‬‎」の画像検索結果

به خداوند سوگند که ؛

مسجد ۵۰ میلیارد تومانی , برای شهری که کودکان کارش در سر چهار راههای آن ایدز میگیرند و معتادانش  در جویهای آن جان میدهند و زنان و دخترانش از فقر تن فروشی میکنند و آمار کارتن خوابهای آن روزانه بالا میرود و مردمش بعلت آلودگی هوا و ریز گردها بیمار میشوند و جان میدهند , و جوانانش برای بدست آوردن سرمایه برای کاری کلیه های خودشان را میفروشند , مطمئنا خانه خدا و مسجد نیست و نمیباشد  .  


مسجد ۵۰ میلیارد تومانی برای شهری که با انواع و اقسام معضلات و با مشکلات کوچک و بزرگ دست به گریبان است و بسیاری از پروژه های اجتماعی آن بعلت کمبود بودجه بحالت تعطیل در آمده است و برای نابینایان و معلولینش کوچکترین و کمترین خدمات و تسهیلات رفاهی را ندارد و بیمارانش را بخاطر فقر و نداری در بیابانهای اطرافش با سرم رها میکنند , به خداوندی خدا آن مسجد و خانه خدا نیست.


خدا در شهری  که هر هشت ساعت یک معتاد جان میدهد و هر ۱۲ ساعت یک خانواده از هم میپاشد و طلاق میگیرند و هر چند ساعت یک سقط جنین و کورتاژ صورت میگیرد و هر چند دقیقه یک دعوا و ضرب و شتم در گوشه و کنار آن اتفاق می افتد و به راحتی آب خوردن در آن مواد مخدر میفروشند و کودکانش را برای گدائی به هم میفروشند و کرایه میدهند , خانه میخواهد چکار ؟؟!


بخدا سوگند که خداوند نه تنها پایش را داخل این مسجد نمیگذارد بلکه حتی به آن نگاه هم نمیکند چرا که مسجد ۵۰ میلیارد تومانی برای چنین شهری و با این بدبختی ها , نه تنها خانه او نیست و نمیشود بلکه جایگاه ابلیس و شیطان و میعادگاه دزدان است , زیرا مسجدی که برای تفاخر و اسم در کردن و خودنمائی باشد جای خدا آنجا نیست .

                توقف ساخت مسجد 50 میلیاردی در تهران


مسجد ولی عصر که درکنار پارک دانشجو نیمه کاره رها مانده ، از سال 83 قرار است مسجد شود، تاکنون 31 میلیارد تومان هزینه در برداشته و نیاز به 19 میلیارد تومان دیگر دارد!

دوسال است که پروژه ساخت متوقف شده و تنها شرط افتتاح مسجد ولیعصر(عج) را مدیران شهری، ایجاد مناره و گنبد اعلام کرده‌اند.

در این پروژه شهرداری و شورای شهر دو مقصر اصلی هستند، شهرداری به دلیل تایید طرح مسجد و شورا به دلیل عدم نظارت مقصر هستند.

 پس از ریزش بخشی از تئاتر شهر و تخریب تالار قشقایی به دلیل گودبرداری این مسجد، جمعی از هنرمندان در حیاط تئاتر شهر تحصن کرده و خواهان توقف این پروژه شدند!

 11 سال ساخت این مسجد طول کشید و هنوز آینده بهره برداری نیز در هاله‌ای از ابهام است!

جالب اینجاست که : فقط تخریب این مسجد 5میلیارد تومان هزینه در بردارد...!!


منبع :  http://www.tadbirkhabar.com/news/society/75372 

  「‫مسجد ولی عصر مسجد ۵۰ میلیارد تومانی‬‎」の画像検索結果    「‫مسجد ولی عصر مسجد ۵۰ میلیارد تومانی‬‎」の画像検索結果

  「‫مسجد ولی عصر مسجد ۵۰ میلیارد تومانی‬‎」の画像検索結果 「‫مسجد ولی عصر مسجد ۵۰ میلیارد تومانی‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: