چهارشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۴

حالا دیگر باید دنبال یک دشمن خوب بگردیم...

                  حالا دیگر باید دنبال یک دشمن خوب بگردیم...
 
「‫دشمن خوب‬‎」の画像検索結果

مذاکرات و نشست های هسته ای یا مذاکرات ایران و امریکا ( شیطان بزرگ و محور شرارت سابق ) که از بمباران شیمیائی سوریه شروع شد و به جشن هسته ای ( یا همان جشن آشتی کنان ) در خیابانهای تهران ختم شد در اصل نشانگر پایان یک دشمنی ۳۷ ساله پر هزینه برای مردم ایران و پر سود و استفاده برای امریکا و اروپا بود !

ولی باید مطمئن باشیم که این نشست ها و گفتگو ها و توافقات برای آغاز دور بعدی بخور بخور های توپ همین اعضا و بازیکنان بود تا  در طی آن نحوه و راهکار جدید شیره مالیدن بر سر مردم ایران و گول زدن جهانیان را با هم بررسی کنند و به شور و مشورت بگذارند...


و اینطور که بویش می آید انگار چاله مسائل اصلی کنده شده و بر سر اصل آن به توافق رسیدند و میماند جزییات که با آن هم هر وقت دلشان خواست سوژه درست کنند !


اما در این میان یک مشکل اساسی وجود دارد و آن از دست دادن دشمن و کمبود آن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی میباشد !!


شما حساب کنید که دیگر حتی بیشعورترین برادران ارزشی و احمق ترین اعضای بسیج و گاگول ترین برادران حزب الهی هم میدانند که دیگر امریکا دشمن بزرگ ما نیست و نمیتواند باشد چراکه حتی اگر کسی خر مغز او را گاز گرفته باشد و الاغ تو مخش جفتک زده باشد هم میفهمد که دشمن کسی هست که با او میجنگند نه آنکه با او بر سر میز مذاکره بنشینند و گل بگویند و گل بشنفند و توافق نامه با هم امضاء کنند و با هم دست بدهند و روبوسی کنند و عکس یادگاری بیاندازند...!


حالا کدام ابلهی باز میخواهد برود در خیابان مرگ بر امریکا بگوید , خدا میداند ؟!!


( البته در این مملکت هیچ چیز غیر ممکن نیست , وقتی که احمدی نژاد هنوز طرفدار دارد , نباید تعجب کنیم که تعدادی ابله هم بروند در خیابان و مرگ بر امریکا بگویند !!)


پس بجاست تا برادران منگ هستند و مردم هم بیخودی خوش هستند و میزنند و میرقصند و حواس شان نیست , خیلی زود یک دشمن تپل مپل انتخاب کنیم که امت حزب الله و مردم همیشه در صحنه در همین نماز جمعه بعدی بی دشمن نمانند و دچار گوه گیجه نشوند و ندانند که به چه  دشمنی باید مرگ بر بگویند و مشت های محکم خودشان را به دهان او بکوبند ...!؟


لذا بنده چند نکته را به آقایان گوشزد و در آخر یک پیشنهاد به آنها میکنم :


- مسئولین و سردمداران نه چندان محترم نظام اینبار برای انتخاب دشمن توجه داشته باشید :

- دشمنی که زورش از خودتان کمتر هست را انتخاب کنید تا هر وقت زر مفت زد دو تا تو سرش بزنید که خفه خون بگیرد .

- دشمنی را انتخاب کنید که نیروی نظامی آن در حد همان پلیس های راهنمائی و رانندگی باشد , نه آنکه هر وقت اراده کرد در کمتر از ۲۴ ساعت صد هزار تفنگدار دریائی جلوی چشمتان قطار کند .

- دشمنی که از نظر اقتصادی آنقدر قوی نباشد که شما را مجبور به نرمش قهرمانانه و ورزش پهلوانانه و خفت زیرکانه و ذلت کودکانه کند و آبرو حیثیت برایتان نگذارد.


- دشمنی که آنقدر زرنگ نباشد که با سیاهبازی همان جنس های مورد نظر خودتان را یه لا پهنا و با چند برابر قیمت توسط دلالان در پاچه تان فرو کند و بهتان بیندازد .


- دشمنی که اعتبار و نفوذ کلام نداشته باشد که کاری کند حتی شما نتوانید پول فروش نفت خود را از کشورهای خریدار بگیرید و مثل خر در گل بمانید !


- دشمنی که دوست و آشنا زیاد نداشته باشد که اگر روزی خر شدید با او دشمنی کردید ,
ببینید که بغیر از حسن نصرالله و موسی چومبه همه پشت سر او قرار گرفتند و از او طرفداری میکنند .

- دشمنی که انقدر توان نداشته باشد که حسابهای بانکی شما را در سراسر جهان ببندد و اموالتان را توقیف کند که مجبور شوید بخاطر آزادسازی آنها داشت و نداشت یک ملت و منافع ملی یک کشور را قربانی آن کنید تا حسابهایتان را باز کنند و اموالتان را پستان بدهند !!


- و دشمنی که انقدر فهم و شعور و زرنگی نداشته باشد که اول بگذارد شما همه زورتان را بزنید و همه هزینه ها را بکنید و تمام تاوان را پس دهید و خوب گنده گوزی های خودتان را بکنید و در آخر کاری کند که پشت میز مذاکره بنشینید و هر چه گفت قبول کنید و چشم بگوئید و سکه یه پولتان بکند ...!


پس به این نکات بالا خوب توجه کنید تا دفعه بعد دیگر دلواپسی و دلواپسانی وجود  نداشته باشند و همچنین دفعه بعد جشن هسته ای اش سیر بدل مردم بنشیند و مردم تمام و کمال حالش را ببرند...!


اما بنظر من میتوانید دشمن بعدی را بورکینافاسو اعلام کنید چون بغیر از محمود احمدی نژاد هیچ ایرانی دیگری پایش را آنجا نگذاشته و اصلا ۹۰ درصد ملت نمیدانند بورکینافاسو اسم یک کشور هست یا نام سبکی در موسیقی محلی قبایل آمازون در آمریکای جنوبی  ؟؟!!


و اصلا نمیدانند بورکینافاسو در کجا و در کدام موقعیت جغرافیائی هست؟؟!


 و برداران هم میتوانند هر نوع اظهار نظر سیاسی و ژئو پولیتیکی و استراتژیکی و نظامی در مورد آن بکنند بدون آنکه حتی یکنفر به ریششان بخندد و یا آنکه بتواند تیکه ای بارشان کنند.

رئیس جمهور آنجا را هم هر وقت خواستید ببینید به همین احمدی نژاد بگوئید که باز هواپیما بفرستد دنبالش و او را تحت الحفظ و در اسرع وقت به خدمتتان بیاورد !


                                  من الله التوفیق       


「‫دشمن خوب‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: