یکشنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۹۴

ایران را کاروانسرا کرده اند !

                                  ایران  را  کاروانسرا  کرده اند !

         「‫سفر آزاد به ایران برای اتباع 7 کشور‬‎」の画像検索結果                「‫سفر آزاد به ایران برای اتباع 7 کشور‬‎」の画像検索結果

در حالیکه همه ما از سختی ها و مشقات و تحقیر ها و بی احترامی ها برای تهیه ویزا از سفارت خانه های خارجی کم و بیش چیزهائی شنیدیم و میدانیم , دولت جمهوری اسلامی اعلام کرد :

گردشگران و اتباع هفت کشور می‌توانند بدون ویزا به ایران سفر کنند، فقط کافی است گذرنامه‌ی معتبر داشته باشند و در فهرست ممنو‌ع‌الورود‌ها نیز نباشند.

به گزارش خبرنگار گردشگری ایسنا، براساس اطلاعات پلیس فرودگاه‌های کشور، اتباع کشورهای سوریه، ترکیه، لبنان، جمهوری آذربایجان، گرجستان، بولیوی و مصر بدون ‌آن‌که به ویزا نیاز داشته باشند، - حتی از نوع فرودگاهی - می‌توانند برای مدت زمان مشخصی به ایران سفر کنند.


بر این اساس شهروندان سوریه 90 روز، گرجستان 45 روز، بولیوی 30 روز، مصر 20 روز، لبنان و جمهوری آذربایجان هر یک به مدت 15 روز بدون آن‌که به ویزا نیاز داشته باشند می‌توانند در ایران بمانند و اگر بیش از این سفر طولانی‌تری داشتند باید برای گرفتن ویزا از طریق نمایندگی‌های وزارت خارجه اقدام کنند.

یعنی اتباع این کشورها هر وقت که دلشان خواست و عشقشان کشید میتوانند همینجوری سرشان را بیاندازند پایین و هری سر بخورند و به کشور ما بیایند واین در حالیست که ما باید شب برویم پشت در سفارت خانه های آنها پتو بیاندازیم و بخوابیم تا ویزا بگیریم !


(( تازه بریم اگر به بچه های ما تجاوز نکنند ...!!!))


فقط نکته بسیار قابل توجه , در قرار دادن سوریه با این وضعیت فعلی و جنگ و بدبختی در لیست این هفت کشور است که پنداری جمهوری اسلامی این تسهیلات را فقط برای بشار اسد و خانواده و فک و فامیل های او گذاشته و در نظر گرفته است !


چون مردم بدبخت سوریه نان ندارند که بخو رند پس از کجا میتوانند خیال گردشگری و سیاحت را بکنندو در سرشان بپرورانند , تازه نصف سوریه هم که دست داعشی ها هست و لابد بعد از طلبان نوبت برادران داعشی هست که بیایند و بروند ...!


و در آخر , قبل از خواندن این خبر اول برای شادی روح جانگداز بزرگ روح الله خمینی که ما را به این مقام رفیع انسانی رساند و سپس برای سید علی خامنه ای که چنین عزت و اقتدار و آبروئی  برای اتباع ایرانی مهیا نمود یک صلوات یا یه هیپ هیپ هورای جلیل ختم کنید :


((  ایران درحال حاضر برای تمام کشورها غیر از 10 کشور کلمبیا، سومالی، انگلیس، کانادا، آمریکا، بنگلادش، اردن، عراق، افغانستان و پاکستان امکان صدور ویزا در فرودگاه را فراهم کرده است. ))


این یعنی اگر هر کس و ناکسی در اوج آسمانها و در هواپیما شاشش گرفت و توالت هواپیما پر بود... ,


مسافر شاشبند شده میتواند از آقای خلبان بپرسد :


جناب آقای خلبان الان حول وحوش کجا ها هستیم ؟


خلبان : الان درست رو ایران طرفهای ...م  اونجاها هستیم ...


مسافر شاشبندی  : اه , ایرانه ..

پس قربون دستت یه نیش ترمز کن من این بچه رو سرپاش بگیرم و خودم هم یه پیشاابی بندازم و جلدی گازشو بگیر و بریم ...!!

خلبان : ای به چشم ...


حالا گور بابای مقام انسانیت , بنازم به این عزت و اقتدار آخوندی که ما را به چه بدبختی هائی که نینداخت و نمیندازه ...

بقول حضرت حافظ :

کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش           
                                                      وه که بس بی خبراز غلغل چندین جرسی

منبع خبر : http://www.isna.ir/fa/news/94050401290/سفر-آزاد-به-ایران-برای-اتباع-7-کشور 

「‫ویزا ایران‬‎」の画像検索結果             「‫ویزا ایران‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: