دوشنبه، تیر ۱۵، ۱۳۹۴

اوج هنرمندی هنرمندان مسلمان در یک تئاتر کاملا اسلامی

      اوج هنرمندی هنرمندان مسلمان در یک تئاتر کاملا اسلامی


نام تئاتر ( داستان ) : عطوفت اسلامی مسلمانان با مسلمانان

نویسندگان : قرآن کریم و احکام اسلامی +روایات پیامبر اسلام


کارگردانان : کلیه کشورهای اسلامی

مسئول تدارکات : ( سوریه + جمهوری اسلامی + عربستان سودی + ترکیه +عراق )

تهیه کننده گان : غرب + روسیه + امریکا +چندتا کشور اروپائی

هنرپیشه نقش اول : دولت اسلامی عراق وشام با نام هنری ( دآعش )

سایر هنرپیشگان : ۲۵ نوجوان تربیت شده آکادمی دآعش + ۲۵ سرباز مادر مرده سوری

سیاهی لشگر : مشتی انسان نمای گاگول در نقش تماشا چی 


محل برگزاری نمایش :  میدان تاریخی آمفی تئاتر در شهر تاریخی تدمر در حمص سوریه

خلاصه داستان : داعش ( آرتیست اول ) برای نشان دادن عطوفت اسلامی خودش در حق دیگر مسلمانان و در راستای زهر چشم گرفتن و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان مسلمانش بنابر یکی از آیه های قرآن کریم ( الرعب با النصر ) تصمیم میگیرد که گوشه ای از مهر و عطوفت دین مبین اسلام را در برخورد با اسیران و دیگر مسلمانان به جهانیان نشان دهد , پس ۲۵ سرباز مسلمان اسیر شده سوری تحت تعلیم بشار اسد مسلمان ( یکی از مدیران و مسئول تدارکات نمایش ) را به مکان تاریخی آمفی تئاتر تدمر می آورد و به ۲۵ نوجوان تعلیم یافته خودش دستور میدهد که به همان سربازان دست بسته و به زانو نشسته از پس کله و پشت سر تیر خلاص بزنند و آنها را خلاص کنند و ... مابقی داستان .



در اینجا باید از نهایت ذوق و سلیقه مدیر دکوراسیون صحنه که با آن پرچم سیاه که اسم ( الله ) خدای مسلمانان و ( محمد ) پیامبر اسلام در آن نقش بسته و به صحنه نمایش یک فضای روحانی ,الهی , اسلامی شدید میبخشد تعریف کرد و از ایشان تشکر ویژه نمود که با زیرکی و ظرافت خاصی در این صحنه آرائی زیبا و دل انگیز به تمام مردم جهان نشان میدهند که این کشتار وحشیانه و غیر انسانی و غیر اخلاقی توسط کودکان خردسال بنابر دستور الله و کتاب قرآن و محمد پیامبر اسلام صورت میگیرد , تا مبادا آنرا با کسان و دین دیگری اشتباهی بگیرند ...!


و همچنین باید از همکاری و عدم توجه تمامی کشورهای دوست و مسلمان  و همچنین سازمان حقوق بشر و سازمان  ملل که در مقابل این نمایش ها و این جنایت ها کاملا خفه خون گرفتند و خودشان را به ندیدن و کوچه علی چپ میزنند نهایت قدردانی و تشکر را کرد که با این سکوت رذیلانه خود راه هنرنمائی بیشتر مسلمانان عزیز را بازتر و هموارتر میگردانند . ( و من الله التوفیق )
    


 

هیچ نظری موجود نیست: