چهارشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۹۳

زنان ما نباید به ورزشگاه بروند چون مردم ما تربیت ندارند؟!

زنان ما نباید به ورزشگاه بروند چون مردم ما تربیت ندارند؟!


کمی به این حرف دقت کنید :

زنان یک کشور نمیتوانند ( البته اگر بخواهند میتوانند )  یعنی نمیگذارند به تماشای ورزش که خودش عامل مهمی برای کسب انگیزه برای ورزش کردن هست بروند!؟

مسولین یک کشور با کمک نیروی قهریه و با باتوم و تهدید و ارعاب و توهین و دستگیری مانع از آن میشوند که زنانی که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل میدهند و آنها هم مانند تمام انسانهای جهان و مردان  دو دست و دو پا و دو چشم و دو گوش و یک دهان دارند , به دیدن ورزش کردن و مسابقات ورزشی بروند!

 توجه داشته باشید که :

آنها به مجلس رقص و یا مراسم لهوو لعب و یا برای دیدن کنسرت لیدی گاگا نمیروند !

آنها برای کشیدن مواد مخدر و یا خرید و فروش مال دزدی و یا بزهکاری نمیروند!

 آنها برای تجمع سیاسی و یا برای مخالفت با دولت و حکومت هم نمیروند !

آنها به جلسات سازمانها و یا کلاس های جاسوسی برای موساد و cia هم نمیروند !

(( و اگر آخوندها فکر کردند که آنها اگر به ورزشگاه نروند به جلسات روضه و ختم قرآن و بی بی سه شنبه میروند ,  کور خواندند ))



آنها برای پر کردن اوقات فراغت از  سالمترین راه و برای گرفتن نیرو و انرژی و نشاط و برای گرفتن انگیزه برای ورزش کردن و سلامت جسم و برای تماشای ورزش مورد علاقه خود راضی هستند که وقت بگذارند و هزینه بکنند و پول بدهند که بروند ورزش تماشا کنند , اما نمیگذارند!!

حالا چرا و به چه دلیلی؟

بخاطر بی تربیتی و بد دهنی و بی فرهنگی  یک مشت وحشی , ندید بدید , بی جنبه , بیسواد , نفهم , مردنما که بجای خانه و زیر سایه پدر و مادر در طویله و نزد گوسپند و الاغ و سگ بزرگ شدند و وارد اجتماع گشتند که نه از ادب و نه از تربیت و نه از ناموس و غیرت و مردانگی هیچ بوئی نبرده اند و هیچ چیزی نشنیدند!



(( که البته ممکن است پسر یا برادر و یا شوهر یا پدر یکی از همین زنان باشند !!))

ولی  فاجعه اینجاست که بجای آنکه با چند دوربین مدار بسته آنها را شناسائی و دستگیر کنند و یکروز بجای دیدن مسابقه و بازی درست در  همان ساعت و زمان آنها را در یک طویله بریزند و تا پایان بازی در آنجا نگهدارند و حبس کنند تا فرق بین طویله و ورزشگاه را متوجه شوندو بفهمند که یک طویله با یک ورزشگاه چه تفاوتی دارد ؟

 و در کل  آنها را بعلت آدم نبودن به ورزشگاه ها راه ندهند... ,

از رفتن زنان به ورزشگاه ممانعت و جلوگیری میکنند !!

که باید بفهمیم کسانیکه که چنین تصمیمی میگیرند و اجرا میکنند بدون شک از آن کسانی که در بالا شرح حالشان را گفتیم پست تر و احمق تر و نفهم تر میباشند.

 و قصد آنها از این زورگوئی فقط تحقیر و مسخره کردن زنان میباشد و هیچ ودلیل شرعی و عقلی و عرفی دیگری ندارد .

خانم ها,

 شاید حجاب دلیل مذهبی داشته باشد ,

شاید سه شاهد آوردن شما دلیل شرعی داشته باشد ,

شاید نیم سهم بردن از ارث دلیل اجتماعی داشته باشد ,

شاید نصف بودن حق دیه دلیلی عربی داشته باشد ,

شاید اطاعت از شوهر دلیل خانوادگی داشته باشد ,

* که هیچکدام, هم ندارد  *

ولی مطمئن باشید که جلوگیری کردن  از رفتن شما به ورزشگاه ها و میادین ورزشی هیچ دلیلی بغیر از توهین و مسخره کردن شما زنان و تحقیرو  خرد کردن شخصیت شما  ندارد که  ندارد.

 و بدانید که هیچ تقصیر و گناهی از شما نیست وهیچ  عذری هم متوجه حال شما نمیباشد ...

 وخواهش میکنم بجای پوشیدن لباس تیم ملی بیگانه و کشوری دیگر و یا لباس مردانه پوشیدن و این حقارت ها , بفکر گرفتن حق خودتان باشد .//


هیچ نظری موجود نیست: