دوشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۳

بهشت با شلاق یا حجاب خانم ها یا نفت میدان آزادگان جنوبی کدام یک مهمتر هست ؟

بهشت با شلاق یا حجاب خانمها یا نفت میدان آزادگان جنوبی کدام یک مهمتر هست ؟




سه خبر در صدر خبرهای این چند هفته در رسانه ها وجود دارد و هرکدام از دیدگاه های متفاوت  و از زوایای مختلف تحلیل و تفسیر میشود .

یک : به بهشت فرستادن مردم با شلاق یا چماق و یا بدون آن که رئیس جمهور منتخب مردمی که سالها رئیس کمسیون امنیت ملی ( و امنیت آخوندی و آخوندها )  بوده و آنرا را تامین میکرده و خودش هم هملباس آنهاست بیان کرده که امامان جمعه از تریبون نماز جمعه به آن پرداختند.
احمد خاتمی و آیتالله علم الهدی شدیدترین واکنش ها را به آن نشان دادند و علم الهدی که برای فرستادن مردم به بهشت  تا پای جان می ایستد و مبارزه میکند !

 و همچنین برخی از سرداران نظامی که سیاست به آنها ربطی ندارد و حق اظهار نظر جناحی هم ندارند همان آقای روحانی منتخب مردم را تهدید به کله  پا کردن نمودند و لغز خواندند !!



دو : بحث ٣٥ ساله حجاب که از ٣٥ سال پیش و برقراری جمهوری اسلامی هر ساله با آمدن فصل گرما آغاز میشود و هرسال هم مصباح یزدی و مکارم شیرازی و احمد جنتی  و علمای اسلام و مراجع فیضیه آه و ناله و جیغ و داد راه می اندازند و  وای اسلاما میکنند  و امسال حداد عادل و الهام هم به جمع آنها پیوستند و حرفهای این ٣٥ سال را با لحنی دیگر تکرار میکنند!

بعد آقایان ادعای مردمی بودن هم دارند و از تثبیت نظام دم میزنند و از وفاداری مردم به ولایت روضه میخوانند در حالیکه در چارتا شوید موی دختران مانده اند !!

و من هم در این حیران مانده ام که پس از ٣٥ سال با وجود داشتن تمام امکانات از چه مینالید و چرا نمیفهمید که پوشش اختیاریست نه زورکی ؟؟




سه : باید قبول کنیم که ما بازنده جنگ هشت ساله بودیم....

و حالا مشغول پرداخت غرامت جنگ به برادران کافر عفلقی مظلوم عراقی در قالب ساختن نیروگاه و بیمارستان و جاده و دادن  و فرستادن کیلوئی  و تن تن طلا و نقره در پوشش ساخت مقبره و گنبد امامان به عراقی ها میباشیم.

 ولی انگار با تشدید تحریم ها و خالی بودن خزانه و کسر بودجه و با عتاب و فشار عراقی ها حکومت جمهوری اسلامی  را  با همکاری و وساطت چینی ها مجبور کردند که درهای  ذخایر و منابع طبیعی و سرمایه ملی ایران را بر روی آنها باز گذاشته تا هر چقدر دلشان میخواهد و میتوانند از میادین مشترک نفت و گاز بهره برداری کنند و بفروشند و بجای پول غرامت حساب و کتاب کنند!!!

[[  با وجود اولتیماتوم‌های شرکت ملی نفت ایران به شرکت CNPCI چین، این پیمانکار چینی در میدان آزادگان جنوبی کماکان به وقت کشی‌های خود ادامه می دهد و این در حالی است که  در شرایط فعلی ایران به طور متوسط روزانه حدود 50 تا 51 هزار بشکه نفت از میدان آزادگان جنوبی برداشت می کند اما عراق با استخراج روزانه 210 هزار بشکه نفت از این میدان مشترک بیش از 4 برابر ایران طلای سیاه از این برداشت و به بازارهای جهانی صادر می‌کند.]]


منبع خبر :
http://www.irogna.com/fa/news/7393/عراقی‌ها-4-برابر-ایران-نفت-می‌برند

اگر هر بشکه را همان صد دلار حساب کنید :
 ٢١٠٠٠٠٠ -٠٠٠ ٥١  =  ١٥٩٠٠٠ هزار بشکه که همان ١٠٠ دلار =  ١٥٩٠٠٠٠٠هزار دلار یعنی روزی شانزده میلیون دلار...

ما به عراقی ها غرامت میپردازیم , فقط آقایان کل مبلغ  را بگویند که بتوانیم تاریخ  پایان پرداخت غرامت را هم حساب کنیم !



حالا آقایان مکارم و مصباح و جنتی و خاتمی و علم الهدی و نقدی و ذوالقدر و دیگر اراذل و تمام الاغ هایی که هنوز به آنها اقتدا میکنند و پشت سرشان نماز میخوانند و آنها را باور دارند , یک حساب دو دو تا چارتا با خودشان بکنند و ببینند کدامیک مهمتر است و در اولویت میباشد و مورد نیاز خودشان و حکومت و دولت و مردم هست ؟


و بعد هرکدام مهمتر بود,  دوباره خشتک خودشان را بیشتر برای آن جر بدهند...


 

هیچ نظری موجود نیست: