یکشنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۹۳

وحید یامین پور و شناخت فاحشه ها و دشنه

  وحید یامین پور و شناخت فاحشه ها و دشنه  


مطلب ( مطلب که چه عرض کنم ؟) وحیدک یامین پور را در مورد خانم مسیح علینژاد خواندم , به توهین هائی که به خانم علینژاد کرده و حتما او را با کس و کار خودش اشتباها همکار و در یک سطح دیده که اینطور بدون هیچ شرم حیائی هر چه دلش خواسته گفته....!!

من به آن کاری ندارم , چون مطمئنم خانم مسیح علینژاد با آن قدرت بیان و تسلط بر کلمات و اطمینان به نفس عالی که دارد , پاسخی در خور و شایسته برادر ارزشی و مسلمان گستاخ و بی چاک و دهنی چون وحیدک یامین پور خواهد داد.

و مطمئنا یامین پور را به خواسته اصلی خودش که کسب ارزش و اعتبار از طریق جنجال و مطرح شدن بوده  را به او خواهد رساند ونیز ثابت خواهد کرد که وحیدک یامین پور از مردی و مردانگی فقط ریشی بر گونه و دمی از جلو دارد و بس .

و اما چیزی که برای من خیلی جالب بود , اطلاعات و آگاهی و شناخت حرفه ای و بسیار زیاد این آقای  وحیدک از فاحشه و فاحشه گری و شهر نو و قوادی و فعل و انفعالات جنسی و مرکز آن و پری بلنده و اشرف چهارچشم و ....بود !!


که بی تردید از حوزه مطالعه و پژوهش فراتر است و بدون شک میبایستی از تجربه های عملی و حضوری و تجربی برخوردار باشند که اینچنین دقیق از دلیل قوادی فاحشه های پیر و از کار افتاده تعریف میکنند.

که بنابر گزارش های ویژه محققان این تعریف ها و نظریات را از دهان کسانی که کودکی خود را در کوچه پس کوچه های قعله ( همان شهر نو ) گذرانده اند و در آنجا رشد کردند و تفریح و سرگرمی آنها باد کردن کاندوم های پس از مصرف بود  فقط به فقط میتوان شنید!


همان کودکانی که وقتی میگفتند ( بابا ) بطور همزمان هفت هشت ده نفر میگفند : چیه پسرم ؟


و میدانیم که بسیاری از آن کودکان پس از تخریب شهر نو و حصار کشیدن بدور آن جذب نیروهای انقلابی شدند و حسین گیل وار به خدمت انقلاب در آمدند و به مناصب بالائی هم رسیدندو آنها را فقط میتوان از لحن و محتوای حرف زدنشان شناخت !!

هر چند که آقای یامین پور خواسته که ادای حسین گیل وآن دیالوگ معروفش را در فیلم دشنه در بیاورد و به اصطلاح خودش با چنین کلام و نوشته ای همچون ممد دشنه  که نسق زنها را گرفت , نسق و حال خانم هایی مانند خانم مسیح علی نژاد که هیچ وجه تشابهی با آن زنها ندارند را بگیرد.

ولی یامین پور بسیار خبط بزرگ و اشتباه فاحشی کرده زیرا هم از لحاظ شکل ظاهری و هم از نظر معرفتی و فکری و مرامی و رفتاری در آن قد و قواره نیست!

 و هم بیشتر از نظر هیکل و  رفتار و حرکات و خودشیرینی کردن هایش  به مرتضی عقیلی در فیلم مو سرخه که زیر دست و پای گنده ها میلولید و ته مانده استخوان آنها را میلیسید شبیه است و کاملا او را در ذهن تداعی میکند .

به پلان و دیالوگ معروف حسین گیل ((که در حال حاضر یکی از سرداران  جمهوری اسلامی هست )) در فیلم دشنه و شباهت آن با نوشته وحید ک یامین پور دقت کنید : 


                              

هیچ نظری موجود نیست: