دوشنبه، تیر ۰۲، ۱۳۹۳

آیا واقعا دوره قحط الرجال است ؟

آیا واقعا دوره قحط الرجال است ؟



در حالیکه فارغ التحصیلان  و فوق لیسانس های ما از بیکاری رنج میبرند و از ناچاری و بیکاری به مواد مخدر پناه میبرند , یکی از مدیران دولت احمدی نژاد با ٣٥ سال سن ابو المشاغل  دولت تدبیرو امید حسن روحانی شد!!

[[ یکی از مدیران دولت احمدی نژاد  که چند شاهکار مدیریتی از جمله  اصلاح چاپ هشتم از کتاب خسرو و شیرین  و سانسور برخی کلمات  این کتاب تاریخی! را در کارنامه دارد  تاکنون با دریافت سه پست از معاون فرهنگی و یک پست از دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور می رود تا به ابولمشاغل دولت جدید تبدیل شود و جای غلام حسین الهام را پر کند!


به گزارش خبرنگار پیام نو، الهیاری که سن و سال اندکی دارد و متولد ۱۳۵۸ است در رشته علوم سیاسی تحصیل کرده و از سال ۸۱ تاکنون ((  دقت کنید با ٢٣ سال سن معاون فرهنگی وزارت ارشاد شده !!))

در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی مشغول به کار بوده است.
او مشاور محسن پرویز معاون فرهنگی وزارت ارشاد دولت احمدی نژاد بود و در شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب هم حضور داشت تا این که دی ماه ۱۳۸۸ با اتمام ماموریت «محمدعلی رمضانی فرانی» در اداره کتاب و بنا به گفته محسن پرویز به دلیل اجبار و نبود فردی مصلح به سمت مدیرکلی اداره کتاب منصوب شد.]]


** بماند که چطور فردی که به اجبار و نبود فردی مصلح به این سمت می رسد چطور باقی می ماند و چطور با وجود دانشجو بودن پیش از مدیر کلی به معاون فرهنگی احمدی نژاد مشاوره می داده است. **

منبع خبر : http://www.parsine.com/fa/news/191514/مدیر-احمدی-نژادی-ابوالمشاغل-دولت-تدبیر-می-شود 

حالا باید پرسید :

بنابر کدام اجبار و اجبار چه شخص  یا  چه اشخاصی ؟

وآیا در ٧٥ میلیون نفر جمعیت فرد مصلحی بغیر از الهیاری وجود ندارد ؟

آیا او میتواند از عهده این مشاغل به تنهائی بر آید و کارکرد درست داشته باشد ؟ 

آیا  حقوق این مشاغل با مزایا بطور کامل به ایشان تعلق میگیرد ؟

آیا در جمهوری اسلامی دیگر آدم حسابی پیدا نمیشود که یک بچه ٤ شغل داشته باشد و ٤ پست را اشغال کند و از ٤ جا حقوق بگیرد ؟

آیا دوره قحط الرجال که میگفتند , همین دوره نیست ؟

هیچ نظری موجود نیست: