یکشنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۹۳

نرود میخ آهنین در سنگ

                 نرود میخ  آهنین  در سنگ 


هر چی ماگفتیم آقا یان , برادران , عزیزان , ابلهان , در کار مردم دخالت نکنید و مملکت حساب و کتاب دارد , مملکت پلیس و نیروی انتظامی دارد , مملکت جوان جان به لب رسیده زیاد دارد , مملکت اراذل اوباش هم دارد , گوش نمیکنند که نمیکنند !

شاید این برادرانی که عشق فضولی و خودنمائی و قیافه گرفتن و خود را مسلمان نشان دادن که امر به معروف و نهی از منکری چنان خفتشان را گرفته که اگر یکروز به کسی گیر ندهند شب خوابشان نمیبرد خیلی احمقانه فکر میکنند که حرفی که آخوند بالا منبر میگوید قانون است نه آنچه در قانون اساسی مملکت نوشته شده ...!

خوب با این همه گوشزد و هشدار و تذکر و تضرع وقتی حرف نمیفهمی و داخل کل ات نمیرود , چشمت کور و دندت هم نرم , که هر بلائی سرت بیاورند حقت هست .


به بچه آدم یکبار میگویند و خدا هم به اندازه یک پشگل مغز درون سرت قرار داده , پس وقتی نمیشنوی و فکر نمیکنی , چاره ای و خود کرده را تدبیر نیست .

[[  دانشجوي حسابداري قرباني جديد نهي از منكر ,

 يك شهيد و يك مجروح امر به معروف و نهي از منكر

 سه پسر شرور هنگام هنجارشكني در خيابان، وقتي با تذكر دو جوان موتورسوار رو به رو شدند يكي از آنها را به قتل رسانده و نفر دوم را راهي بيمارستان كردند.به گزارش خبرنگار مهر ساعت 9 شب ششم خرداد ماه جاري از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 وقوع يك فقره درگيري منجر به جنايت به كلانتري 115 رازي اعلام شد.]]


یک پیشنهاد میکنم : بیایید نیروی انتظامی را منحل کنید و از این عشق امر به معروف ها در خیابان ول کنید تا پاچه بگیرند , آنوقت چون دیگر نیروی انتظامی نداریم و پلیس نیست جوانان نمیسوزند و شاید حرف آنها را گوش کنند , شاید .....


هیچ نظری موجود نیست: