یکشنبه، خرداد ۱۱، ۱۳۹۳

درگیری در بهشت و اعتصاب حوری های بهشتی

درگیری در بهشت و اعتصاب حوری های بهشتی



به گزارش خبرنگار کردار نیک از خبرگزاری جنت به نقل از واحد مرکزی خبر عرش اعلاء , در پی اظهارات آخوند علم الهدی مبنی بر فرستادن تمام مردم به بهشت ولو به ضرب و زور چماق و شلاق... ,

حوریان بهشتی که در طبقه دوم بهشت در خوابگاه شماره سه مشغول دیدن خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد بودند , پس از شنیدن این اظهارات خشمگین شده و با شکستن تلویزیون و شیشه ها و واژگون کردن تخت ها و بهم ریختن خوابگاه در حالیکه فریاد اعتراض سر میدادند به سمت میدان گل بهار واقع در طبقه دوم بهشت حرکت کرده و با نشستن بر زمین تمام مسیرهای منتهی به میدان را بستند و سبب ترافیک شدید فرشتگان در امتداد این مسیرها شدند.

و همگی تا روشن شدن وضعیت کاری خودشان و پاسخ به درخواستهای آنان پیمان بستند و قسم خوردند که میدان را ترک نخواهند کرد .

یگان ویژه ضد شورش بهشت به رهبری و سرکردگی عزرائیل بلافاصله وارد عمل شدند و میدان را به محاصره خود درآوردند و عزرائیل ادعا میکند که همه چیز تحت کنترل میباشد.


عده ای از ملک شخصی ها بال مشکی نیز در اطراف میدان دیده میشوند که سر خود مشغول خود سری هستند و هر از گاهی به حوریان حمله میکنند و موی آنها را میکشند.

و عزرائیل و یگان ویژه نیز ازاین قانون شکنی  آنها جلوگیری نمیکنند و حتی دیده شده که عزرائیل با سرکرده ملک شخصی ها مشغول هر و کر کردن و خندیدن بودند .

لحظاتی پیش جبرئیل با اسکورت مخصوص به میدان آمده و خواستار ترک میدان و بازگشت حوریان به خوابگاه شد , که با واکنش و هو کردن حوری ها مواجه شد .

خبرها حاکی از حضور میکائیل و اسرافیل با  ظاهر مبدل و لباس شخصی در این تجمع میباشد.

هم اینک عده ای مشغول بردن تریبون و میکروفون و لوازم پخش به وسط میدان هستند و پیداست که رهبر جنبش هلوئی حوریان تصمیم دارد که خواسته ها و نظرات خودشان را از این طریق به گوش تمام ساکنین بهشت و خبرگزاریها برساند.

چند نفر از ملک شخصی های بال سیاه  مانع از گذاشتن تریبون هستند  و سبب ایجاد درگیری شدند و چند حوری در زیر دست و پای آنها له شدند و بالهایشان شکست.

یکی از ملک شخصی ها  بال سیاه , یکی از حوریان را از بالای برجک وسط  میدان در حالی که فریاد میکشید یا رب العالمین این هدیه را از طرف من قبول کن... ,با مخ به پایین انداخت.

 

 جالب اینجاست که چند ملک شخصی بال سیاه به سمت خوابگاه های حوریان رفته و مشغول دزدیدن تیغ ژیلت ها و پشم تراش های حوریان و شکستن در و پنجره و تلویزیون و لوازم شخصی آنها هستند!


یگان ویژه نه تنها مانع  آنها نشد بلکه چند تن از حوریان که میخواستند به سمت خوابگاه بروند را دستگیر کردند و با چشم بند به مکان نامعلومی بردند.

با تلاش جبرئیل و عزرائیل و با صدای بوق اسرافیل آرامش نسبی برقرار شده و از ملک شخصی ها دیگر اثری نیست و جبرئیل مشغول گفتگو و راضی کردن رهبر جنبش هلویی حوریان برای خواندن بیانیه وخواسته هایشان درپشت تریبون میباشد.

با اشاره جبرئیل به عزرائیل , او نیروهای یگان ویژه را با همان آرایش هجومی به خیابان های پشت میدان هدایت و آنها را در آنجا مستقر کرد.

تاکنون خداوند کبیر و بنیانگزار بهشت برین در این مورد هیچ اظهار نظری نکرده و خبری از بیت ایشان ارسال نگردیده است .

رهبر جنبش هلویی حوریان به پشت تریبون رفت و مشغول بیان و خواندن  خواسته های خودشان میباشد.

متن این بیانیه بشرح ذیل میباشد :

                                   بسم الله خالق الحورتین

خدمت خداوند کبیرکائنات و عظیم الشان جنات و کلیه اهالی غیور و مظلوم بهشت سلام ,

همانطور که میدانید ما حوریان چشم و چراغ بهشت و امید آینده خدا در بعد از قیامت میباشیم وهمانگونه که مستحضر میباشید سنگین ترین و دردناک ترین وظیفه بهشت ( سرویس دادن به مومنین ) بر شانه و دیگر جاهای اعضای بدن ماست!

هر چند که خداوند بدین منظور و برای همین کار ما را خلق کرده , و تمام بنده های خدا هم به عشق ما هست که خدا را میپرستند و کار بد نمیکنندو به خاطر ماست که میخواهند بهشتی شوند .
   

ولی ما دیدیم و شنیدیم  که یکی از آخوندهای حکومت جمهوری اسلامی بنام آخوند علم الهدی خطیب و امام جمعه نماز جمعه مشهد در خطبه های این هفته نماز جمعه در جواب به گفته آخوند حسن روحانی رئیس جمهورشان گفت: 

شلاق که سهل است و جلوی کسانی که مانع رفتن همه مردم به بهشت میشوند محکم می ایستیم و پیداست که منظورش این هست که ما به زور چماق و شلاق هم که شده همه را به بهشت میفرستیم .

خوب ما حوریان بیچاره چه گناهی کردیم که باید جوابگوی این همه آدم و هر کس و ناکسی بشویم , آنهم آن مومنین نتراشیده و نخراشیده پشمالو که با لب و لوچه آویزان از همین حالا آلات خودشان را در دستشان گرفتند و منتظرند که بیایند به بهشت بیافتند به جان ما...



حالا حساب کنید که اراذل و اوباش و مداحان و بسیجی ها را هم میخواهند آدم کنند و بفرستند اینجا که دیگر واویلا ...

هر چه باشد ما هم مخلوق خدا هستیم و ظرفیت و توان مشخصی داریم .

اصلا به همین آقای علم الهدی بگوید خودش را بگذارد جای ما , آیا خود ایشان خوششان می آید و اصلا خدا را خوش میآید که هر لحظه بغل یکی از این جک و جانوران پر اشتها بخوابد ؟

همه آدم حسابی ها و کاردرستهای زن ذلیل و زن نوازو کم اشتها هم که جهنمی هستند و اینجا نمی آیند که ما با آنها کمی خستگی در کنیم و دلمان خوش باشد .

خلاصه که ما هم بنفش و طرفدار آقای حسن روحانی هستیم که کاملا بنفع ما سخن گفته است.

پس خداوندا یا این علم الهدی را هم تبدیل به یک حوری بهشتی میکنی که کمی کار ما سبکتر شود و خودش هم کمی مزه  و درد حرفی را که زده بچشد و بفهمد .



 
یا حناقی , سیاه سرفه ای  و کوفتی چیزی به ایشان مرحمت بفرما تا دیگر صدایش در نیاید و نتواند حرف بزند و از این اردهای بیخودی بدهد.//

            با تشکر رهبران جنبش هلویی حوریان بهشت

خوانندگان عزیز همچنان درگیری های لفظی و فیزیکی در گوشه و اطراف میدان بچشم میخورد .
جبرئیل متن بیانیه را گرفت و یکراست به عرش الهی برای تعیین و تکلیف رفته ...

خبرهای بعدی متعاقبا ارسال خواهد شد .//

خبرنگار کردار نیک , آن دنیا , طبقه دوم بهشت , میدان گل بهار ....
 

هیچ نظری موجود نیست: