شنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۹۳

چرا خانواده مه آفرید خسروی از اعدام بی خبر و ناگهانی او شکایتی نکردند ؟

چرا خانواده مه آفرید خسروی از اعدام بی خبر و ناگهانی او شکایتی نکردند ؟

 

بنابر ادعای قوه قضاییه مه آفرید خسروی متهم ردیف اول اختلاس ٣٠٠٠ میلیارد تومانی را که به اعدام محکوم شده بود را ظاهرا  برای اجرای عدالت و بنابر فشار افکار عمومی (( فشار افکار عمومی برای محاکمه سعید مرتضوی که بیشتر بود !!))  ناگهان و بدون هیچ اطلاع رسانی قبلی  به دار مجازات آویختند و  مدعی هستند که اعدامش کردند!

 

 حتی وکیل و همسر و فرزندان او هم در مصاحبه با خبرنگاران پس از شنیدن خبر , از اجرای حکم اظهار بی اطلاعی کردند و باورشان نمیشد !


عرف بر آن است که محکومین به اعدام قبل از اجرای حکم با اعضای خانواده خود آخرین ملاقات را میکنند آخرین حرفها را میزنند و این مطلب حتی در مورد جانیان بالفطره و تبهکاران و قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر نیزصادق است.

این فرصت نیز قانونا باید  به وکیل و خانواده خسروی داده میشد که نشد, و حتی از اجرای مراسم ترحیم نیز جلوگیری کردند !!

اما چرا مه آفرید امیر خسروی اینطور ناگهانی و بی خبراعدام کردند ؟

چرا چنین فرصتی را حتی به  وکیل و خانواده او نیز ندادند  و چنین حقی را از آنها سلب کردند ؟

چرا برای بزرگترین پرونده فساد مالی کشور که چند سال طول کشید و با هزینه سنگینی همراه بود را چنین مشکوک و مبهم ختم کردند و آنرا بستند ؟ 



 
و هزاران چرای دیگر ...

اعدام او نقض قانون بود چرا که طبق قوانین وکیل و خانواده او باید در جریان اعدام او قرار میگرفتند و دولت و قوه قضائیه نیز قبل از اعدام میبایستی خبر و محل اجرای حکم را در جراید کثیرالانتشار به اطلاع عموم میرساند !  
       
چندی پیش وکیل مه آفرید خسروی خواستار ارائه مدرک و سندی از اعدام موکل خودش شد که تاکنون هیچ پاسخی مبنی بر قبول یا رد درخواست او منتشر نشده است.

وجالب اینجاست که  حتی خانواده او نیز پیگیر چنین اجحاف و بیدادی نبودند و  نیستند و شاکی هم نمیباشند !!

تنها یک احتمال قوی و عقلانی وجود دارد و آن این است که درون گور او خالیست و ما بر سر قبری ایستادیم  و گریه میکنیم که مرده ای در آن نیست!



 
و بسیار راحت  میتوان این ادعا را با نبش قبر مزبور به اثبات رساند.

شاید خیلی ها بگویند و چنین فکر کنند که مه آفرید امیر خسروی چه در آن گور باشد و چه نباشد یک مرده است و محسوب میشود و دیگر کار تمام شده است ,

بله شاید کار او تمام شده باشد اما کار مردم تمام نشده

مردم  باید که برای احقاق حق خودشان و  بخاطر آنکه با صدها پرونده اختلاس های کوچک و بزرگ دیگر چنین کاری نکنند و حکومت  مردم را خر تصور نکنند.
 و برای آنکه سعید مرتضوی ها  و بابک زنجانی ها به چنین عاقبتی دچار نشوند و واقعا به جزای اعمال خود برسند... ,

      

ما باید , ( دقت کنید) ما باید  , برای رفع این تحقیرو در پاسخ به این تمسخر و مسخره کردن مردم و با چنین نمایش های مسخره و جلف و سبکی که حتی بچه را هم نمیخنداند و گفتن چنین دروغ احمقانه ای که توهین به فهم و شعورما هست  و برای  جلوگیری از به غارت بردن و یغما رفتن پول و سرمایه کشور باید ,

باید به دولت و قوه قضائیه فشار بیاوریم  و خواستار ارائه فیلم و مدرکی از اعدام متهم پرونده ٣٠٠٠ میلیارد تومانی شویم.

  و حتی اگر شده  برای شفاف شدن این موضوع خواستار نبش قبر  مزبور شویم ,هم بشویم , تا از توهین به خودمان پیشگیری کنیم و از سیاه بازی ها و سیاهکاری های احتمالی در پرونه های دیگر در آینده نیز جلوگیری کنیم.//      
   

هیچ نظری موجود نیست: