چهارشنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۹۳

وضعیت مبهم و نامشخص حجاب زنان در بهشت

              وضعیت مبهم و نامشخص حجاب زنان در بهشت 
      

در حالیکه زنان مسلمان نصف مرد محسوب میگردند و نیاز به سه شاهد دارند و نصف پسر ارث به آنها تعلق میگیرد و به خاطر چشم چرانی مردها باید حجاب داشته باشند و کتک زدن آنها هم که بلامانع میباشد و.....

همچنین میبینیم که در قرآن و روایات و احادیث و روضه ها هزاران مانع برای آنها میتراشند و حتی به راه رفتن و خندیدن و نگاه کردن آنها گیر میدهند و هزار چیز درباره زنان گفته اند و میگویند , اما هیچکدام از وضعیت زنان و نحوه به بهشت رفتن آنها و نوع برخوردار شدن از رحمت بیکران  الله نه حرفی زده اند و نه آنرا شرح داده اند و حتی الله قابل ندانسته که دوکلام از وضعییت آنها در بهشت چیزی بگوید که در قرآن گفته و ثبت گردد تا خیال آنها را راحت کند!

با این حال میبینیم که باز برخی زنان با جدیت و پشتکار برای رفتن به بهشت تمامی اوامر و احکام اسلام و پیامبر و امامان و مراجع و ملاها و سادات و نوحه خوانها را هم رعایت و اجرا میکنند و آن را بر خود فریضه میدانند و از سوسک روی دیوار هم رو میگیرند !!


  

آیا این خانمها تا حالا فهمیده اند یا از کسی پرسیده اند که وضعییت حجاب آنها در بهشت چگونه هست ؟


آیا در بهشت هم آنها مجبورند که چادر چارچوق کنند و رو بگیرند , یا همچون حوریان بهشتی آزاد هستند که با فقط با برگ انجیری آزادانه بگردند و از بودن در بهشت که حاصل زحمات و تلاش و طاعات و عبادت آنها در دنیاست لذت  ببرند؟

آیا در آنجا شوهرانشان میتوانند هر چه دلشان خواست به آنها بگویند و آنها مجبورند که آنرا اطاعت کنند ؟

آیا در بهشت زنان میتوانند نه مثل مردان با هفتاد هزار حوری  بلکه فقط با هفت غلمان بپرند و حشر و نشر داشته باشند ؟




 آیا در بهشت زنان میتوانند از دست شوهرانشان که با هفتاد هزار حوری بهشتی بالا و پائین میکنند شکایت کنند و از الله بخواهند که شوهرش فقط با او باشد و سر شب به کاخ لولو و مرجانشان برگردد و دست از رفیق بازی و یا حوری بازی بردارد؟

آیا اگر شوهرش اورا با غلمان یا مرد دیگری دید حق دارد که اورا بزند و یا سنگسارش کند ؟

آیا در بهشت هم زنان نصف مردان کاخ و خانه و نعمت و رحمت میبرند ؟

آیا مردان در بهشت میتوانند زنان خودشان را محجبه کنند و در خانه بنشانند ؟

چرا در قرآن که کاملترین کتاب است در اینمورد و درباره وضعییت زنان در بهشت هیچ چیزی نوشته نشده یا الله آنرا به پیامبر وحی نکرده است ؟

و اگر زنها در بهشت از آزادی مطلق و مساوی با مردان برخوردارند چرا باید در زمین اینگونه باشند و نصف مرد باشند و در پستو زندگی کنند ؟

و اگر آزاد نباشند و از آزادی مردان برخوردار نباشند که دیگر آن بهشت بهشت نیست و  به چه درد آنها میخورد؟


هیچ نظری موجود نیست: