دوشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۳

چه جوری باید دست به دامن حضرت عباس بشیم ؟

چه جوری باید دست به دامن حضرت عباس بشیم ؟



در مذهب شیعه و نزد ایرانیان ! توسل به حضرت عباس و دست به دامن ایشان شدن و حاجت خواستن از او چنان چنان مد گردیده که برای باز شدن بخت و شوهر دادن دختران زشتشان و قبول شدن در دانشگاه و کنکور پسران کودنشان و یا برای تعیین جنسیت فرزندشان هم از ایشان یاری میخواهند و به ایشان توسل میکنند .

و چنان اطمینان و ایمانی به این بلاهت خودشان دارند که به او لقب باب الحوائج را دادند !


ساده تر بگویم , کمد آقای ووپی را بیاد بیاورید , که برای حل هر مشکلی در آنرا که باز میکرد , از آن جواب و وسایل لازم در می آمد...

حضرت عباس یا باب الحوائج هم برای مردم فهمیده و با شعور و عاقل ایرانی درست حکم همان کمد آقای ووپی را دارد و هر زمان با انداختن سفره و یا پختن آش و شله زرد و دادن نذری زنگش را بزنی و سپس درش را که باز کنی هر گونه حاجتی اعم از پزشکی , تجاری , فامیلی ,  خاله زنکی , هسته ای , نظامی , فرهنگی و تحصیلی و غیره ...داشته باشید  برآورده میشود.
ولی تابحال نشده و یک کدام از این حاجتمندان و گرفتاران به این فکر نمیکنند که این بیچاره خودش هم کار و زندگی دارد و به استراحت و آرامش نیازمند است.

آیا یکبار هم به این فکر کردند که ایشان برای چه در کربلا آن رشادت ها و دلاوری ها را کردند و به چه عشقی آن مصائب و مشکلات و سختی ها را تحمل کردند تا به شهادت برسند ؟

بدون شک برای رفتن به بهشت و برخوردار شدن از لذائذ و آرامش آنجا بود , ولی این مردم با این سیل تقاضا ها و حاجت ها حتی فرصت سرخاراندن هم به ایشان نمیدهند چه رسد که بخواهند با اسب کمی در گوشه و کنار بهشت بگردند و تفرجی بکنند و اطراف را دیدی بزنند !
حالا  این روایت را بخوانید تا بیشتر مزاحم حضرت عباس بشوید :

و درباره توسل و عرض نیاز به مقام حضرت ابوالفضل امام جعفر صادق(ص) در هر گرفتاری توسل به صاحب لوای سید الشهدا(ع) حضرت عباس(ع) را توصیه کرده اند. آن ذکر این است:


یا کاشف الکرب عن وجه الحسین(ع) اکشف کربی بحق اخیک الحسین؛ که باید به عدد شریف آن جناب یعنی ۱۳۳ بار خوانده شود.

فهمیدید؟


یعنی : ای کشف کننده درد از وجهه برادرت حسین درد مرا کشف کن!

ولی همه جا نوشتند  (( ای برطرف کننده غم و اندوه از روی حسین بحق برادرت حسین ، اندوه و مشکل من را برطرف کن ))!!

و هر گرفتاری اعم از شخصی , اداری , بدهکاری , بی پولی , پزشکی , دولتی , دیپلماتیک , بین المللی , اخلاقی , هر چه ....دارید ,


خیالی نیست.... ,

فقط اجی مجی لاترجی بالا را باید حتما ١٣٣ بار نه یک رقم بیشتر و نه یک عدد کمتر [ چون این عدد مال آن حضرت و ارث پدر ایشان است ] بخوانید و بعد با خیال راحت بروید در خانه دمرو بخوابید تا آن حضرت مشکلات شما را حل کند .

ای مردم ایران صددرصد بدانید که شیعه بودن و در حکومت جمهوری اسلامی زندگی کردن و این چیز ها را داشتن , سعادتی هست که نصیب هر کسی نمیشود و لیاقت میخواهد , حتما بدانید ....


             

هیچ نظری موجود نیست: