یکشنبه، آذر ۱۷، ۱۳۹۲

متن توبه نامه مارک الیوت زاکربرگ مدیر و مؤسس فیسبوک

متن توبه نامه مارک الیوت زاکربرگ مدیر و مؤسس فیسبوک

از آنجا که حسين قاضي زاده، نماینده مجلس و يك عضو گروه

«جبهه پایداری»  (نزدیک به مصباح یزدی) گفت:

انشالله اگر گردانندگان فیس بوک زمانی متدین شدند,

 آن وقت می‌توان درباره رفع فیلتر این شبک اجتماعی صحبت کرد!



در همین راستا بنده پشیمان خداوند مدیر و موسس فیسبوک مارک زاکر برگ

توبه نامه ای نوشت و  برای این نماینده مجلس ارسال نمود...... ,

تا شاید  برادر قاضی زاده راضی شود برای رفع فیلتر با او صحبت کنند و دو کلام اورا پند دهند و هدایت کنند!

 متن توبه نامه بدین شرح است :

یا ایها الذین واعتصموا به فیسبوکا شدیدا  ,

لا انتشار عکس سکسی داخله فیسبوک تا سیدی قاضی زاده تکلم با من 

یعنی :

 ای کسانیکه به فیسبوک چنگ زدید ( همانا ایمان آوردید ) جان مادرتون عکس پورنو نگذارید تا آقای قاضی زاده بامن حرف بزند,

( سوره لایک - آیه پاک )

ای مردم دنیا بدانید و آگاه باشید که :

من مارک الیوت زاکر برگ فرزند پدرم که از مادرم متولد شدم.

 از همینجا و همین لحظه دست از یهودیت و خدا ناباوری برداشته و یک متدین دو آتشه ارزشی ولایتمدار شدم .

و من تحقیق کردم و فهمیدم که استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیست های کافر

اسم مرا که مالک الیوم ذاکر برگی  بوده را تحریف کردند....

 و به  مارک الیوت زاکر برگ  تغییر دادند.

 تا در راستای اهداف پلیدشان از من سواستفاده بکنند ,

البته این خدابیامرز که عکسش را در پائین میبینید ,  داشت یه چیزهائی به من میگفت که ترورش کردند ,  ولی بعدا برادر حسن نظم الله مرا آگاه کرد و قلب مرا به نوردین شریفه  متدین کرد ......  





من در دوران نوجوانی و تحت تبلیغات چند تن از بچه محل هایم که فاسد بودند به دیدن عکسهای پورنو روی آوردم و به دیدن آنها معتاد شدم.
 ( امان از دست رفیق ناباب )

و اصلا شبهای من بدون پورنو صبح نمیشد....... ,

تا سخنان برادر حسین قاضی زاده که نماینده پاکدامن و پاکدست مجلس شورای اسلامی میباشند را شنیدم و متحول شدم....

 و پریدم رفتم یه زن نجیب گرفتم و به حضرت عباس از دیشب تا حالا عکس پورنو نگاه نکردم ......

و صبیه و منزل بنده که عکسش را مشاهده میکنید نیز گفت:

 من هم متدین میشوم و به خواهران زینب یا فاطی کماندو ها ی باحجاب ارزشی ملحق میشوم .......




اما  شنیدم که که برادر حسين قاضي زاده، در گفتگو با سايت مثلث درباره استفاده از فيس بوک و توئيتر گفت:

من علاقمندم به روستايي در دامنه کوه بروم که فقط آسمان و ستاره داشته باشد و در آنجا سير آفاق و انفس کنم و روزنامه و سايتي نبينم.

حسین آقا به جان مادرم  , من از بچگی عاشق  آسمان و ستاره و سیاره و منظومه شمسی بودم و یکی از دوستداران سیر آفاق و انفسم و در پایگاه سر کوچه خودمان عضو آن میباشم......

 چه شبها که خوابش را میدیدم , تورا جان مادرت مرا هم با خودت ببر ...

و اگر هنوز متدینی مرا قبول نداری بگو دیگر چه کارهای باید بکنم  که :

 سمعا و طاعتا ........

بنده متدین شده :

 مالک الیوم ذاکر برگی  - مارک الیوت زاکر برگ   سابق   

هیچ نظری موجود نیست: