دوشنبه، آذر ۱۸، ۱۳۹۲

وقتیکه ایثار وجانبازی در راه اسلام را با درصد محاسبه میکنند

وقتیکه ایثار وجانبازی در راه اسلام را با درصد محاسبه میکنند



این هم از لطف جمهوری گل و بلبل اسلامی به جانبازان و ایثار گرانی که در جنگ و حفظ بیضه  اسلام  از تن و جسم و روح خود مایه گذاشتند تا امروز آقایان در مجلس لم بدهند و  کار آنها را با درصد اندازه بگیرند تا  بنا بر درصد به آنها صدقه بدهند ! 

حداقل درصد جانبازی، 25 درصد تصویب شد  

http://www.asriran.com/fa/news/308021/حداقل-درصد-جانبازی-25-درصد-تصویب-شد

در خصوص طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران، کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه امروز خود، حداقل درصد جانبازی، جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی را ۲۵ درصد تعیین کرد.



این یعنی آن فلک زده ای که ٢٠ درصد دچار جراحت جسم و جان  و اعصاب و روانش در هشت سال دفاع از جان آقایان در جنگ ساخته آنها  گردیده و ناقص شده ,  جانباز نیست وایثاری  نکرده و برای جانبازی ٥ درصد کم دارد یا درجه ایثارش به سقف مطلوب و مورد نظر نرسیده و برود یک فکری به حال خودش بکند .

و باید بدانیم که تصویب این طرح توسط منتخبین شریف و زحمتکش امت همیشه در صحنه و تعیین  حداقل درصد جانبازی فقط برای بریدن و قطع کردن حقوق و مزایا و حق جانبازی آنها برای جبران دزدی ها و اختلاس های خود شان میباشد . 



چراکه اگر قرار باشد از پول نفت و گاز و آب و خاکی که آقایان حراج کردند و میفروشند و ارث پدرشان میباشد , به همه جانبازان حقوق و مزایا و خدمات بدهند , دیگر پولی برای اختلاس کردن باقی نمی ماند !

و یا ممکن است بودجه مربوط به  آقازاده های شریف که در آغوش استکبار مشغول تهیه مدرک همراه با عشق و حال هستندکم بیاید و در مملکت غریب دچار بی پولی شوند و سخت بهشان بگذرد !  

فقط باید ببینیم که آیا پیامبر پس از جنگ بدر و احد به جانبازان در مدینه درصد جانبازی را چقدر تعیین فرمودند؟

و آیا درصد جانبازی قبل از هجرت و بعد از هجرت یکسان بود؟

 و آیا امام علی هم برای ایثار گران جنگ جمل و صفین حداقل ٢٥ درصد را منظور کرده بودند تا پول یامفت از کیسه بیت المال نرود ؟ 

برادران جانباز و ایثار گران عزیزی که زیر ٢٥ درصد هستند مطمئن باشند که در این مورد حتما آیات و حدیث و روایت داریم....

 و اگر نبود سی هزار طلبه خارجی فیضیه و دیگر مدارس که با بودجه دولت نان میخورند و حقوق میگیرند حتما چیزی در این مورد در کتب علماء پیدا خواهند کرد ....

برادرانی که برای اسلام زیر ٢٥ درصد ایثار کردند و جانباز شدند , این قانون اسلامی جمهوری اسلامی هست و اجر شما با مسلم بن عقیل .....

برادرانی که  برای حفظ اسلام و خاک کشورشان جانبازی کردند , خوب ٥ درصد بیشتر میکردند که کم نیاورند .

و برادرانی که برای حفظ جان و مال و ناموس شان رفتند , رفتند که رفتند و میخواستند نروند زیر ٢٥ درصد جانبازی کنند ....     

هیچ نظری موجود نیست: