دوشنبه، آذر ۱۸، ۱۳۹۲

نزد ایرانیان هست و بس .....

نزد ایرانیان هست و بس .....



از ایرانی بودنم  خجالت کشیدم و میکشم ...

چون میتونم احساس کنم که حالا لیونل مسی چی درباره ایرانی ها فکر میکنه ..... 

از دنیای مجازی گریزان  و فراری شدم...

چون هیچ دلیل و جوابی برای آنهمه توهین به خانم لیما  نمیتونم پیدا کنم ..... 

ازیک  کاربر ایرانی اینترنت  بودن  شرمزده ام ...

چون پیام های مودب و زیبای کاربران غیر ایرانی را هم دیدم و خواندم.....
  
و از یک کاربر دنیای مجازی بودن بدم آمد... 

چون همان کسانیکه که به لیما و مسی فحش دادند هم خودشان را یک کاربر دنیای مجازی میدانند..... 

از دیدن کامپیوتر و ماوس و کیبورد و مانیتور حالم بهم میخوره... 

دیگه فوتبال نگاه نمیکنم و نمیتونم نگاه کنم ... 

چون اگرباز اسم مسی را بشنوم ویا  تصویر اورا ببینم ,

یاد کامنت ها و پیام ها و فحش ها و توهین های هموطنان خودم به او میافتم و

عرق سرد روی مهره های کمرم و عرق شرم روی پیشونیم میشینه...

وقتی که در این مورد بعضی از دوستان خارجی با تعجب میپرسند :

 چرا ؟

خوب که چی ؟.....

هیچ ملتی با این وسعت و شدت و سرعت خودشان را ضایع و تخریب نمیکنند.

هیچ مردمی اینقدر ارزان خودشان را نمیفروشند.

حتی مردم آنگولا و وحشی های گینه بیسائو و یانکی های بددهن آمریکائی هم چنین رفتار احمقانه ای از خودشان نشان نمیدهند .

باز هم از  پنج هزار سال تمدن و ٢٥٠٠ پادشاهی و

 از فرهنگ والای اسلامی و از غیرت تشیع حسینی بگوییم.....

 وباز هم  ادعا کنیم :

نزد ایرانیان هست و بس .......


    

هیچ نظری موجود نیست: