سه‌شنبه، آذر ۱۹، ۱۳۹۲

فرزند بیشتر = آبروریزی بیشتر , شرمندگی بیشتر

فرزند بیشتر =  آبروریزی بیشتر , شرمندگی بیشتر



هنوز رنگ نقاشی روی بیلبوردها ی  فرزند بیشتر , زندگی شادتر خشک نشده بود که رفتار همین فرزندان بیشتر در دنیای مجازی و توهین و فحش دادن و تهدید و تخریب ستاره فوتبال لیونل مسی و خانم لیما , نشان داد و به ما ثابت کرد که این شعار ابلهانه بچه بیشتر یعنی زندگی شادتر , زاییده یک مغز خراب واز تخیلات یک انسان نفهم و نادان میباشد .



بسیاری از منتقدان به جنبه اقتصادی این شعار نسبت به تورم و گرانی و کمبود امکانات موجود برای داشتن فرزند بیشتر توجه داشتندو انتقاد کردند.
 که اگر آن مشکلات اقتصادی هم با فراهم آوردن  تسهیلات برطرف شود, بازما با معضلی بزرگتر و مشکل تر و وحشتناکتر مواجه هستیم و آن عدم تربیت درست فرزندان (( چه کمتر و چه بیشتر)) خودمان است.

به این گفته از آقای مهاجر , جامعه شناس کشورمان دقت کنید :

[[  یک جامعه شناس درباره کامنتها علیه لیونل مسی با بیان اینکه اصل ارتباط گرفتن و گفتگو شاخصی است که نشان می دهد این افراد پویا هستند و جنبه های مثبت دارند و علاقه مند به تکاپو هستند، گفت:
اما اینکه این ارتباط مثبت نبوده و به قول جامعه شناس ها ارتباط از جنس منفی و گسسته بوده و محتوای بدی داشته به خاطر این است که ما نتوانستیم جوانها را درست تربیت کنیم
و آنها را جامعه پذیر کنیم.   ]]



اینکه چرا نتوانستیم جوانان و فرزندان خودمان را درست تربیت کنیم , مقوله ای جداست و وقت و جای دیگری برای گفتگو درباره آن میطلبد .

 اما با توجه به وسعت آبروریزی و سرافکندگی  از کرده همین فرزندان بیشتر در جامعه جهانی ودر مقابل  انظارمردم دنیا و خجالت وشرمندگی  حاصل از آن که 
 گریبانگیر همه پدر و مادرهای ایرانی هست و میباشد.

 حال باید از رهبر فرزانه و  مسئولین آموزشی و تربیتی و ورزشی کشور و مخصوصا ازعلماء و   آیات و عظام و فقیهان دینی که این جوانان بنا بر روش اسلامی زاییده تفکر آنها و الگوهای  ارائه شده ایشان آموزش دیدند و تربیت شدند بپرسیم که :

با کدام عقل وبا چه بصیرتی فتوای زادوولد و دستور داشتن فرزند بیشتررامیدهید ؟
 

هیچ نظری موجود نیست: