جمعه، دی ۰۶، ۱۳۹۲

چرا مدعیان جنبش سبز از محاکمه موسوی - کروبی استقبال نمیکنند؟

چرا مدعیان جنبش سبز از محاکمه موسوی - کروبی  استقبال نمیکنند؟


در حالی که محمد جواد لاریجانی خبر از آغاز روند قضایی  (( حصر ))  موسوی و کروبی «در آینده نزدیک» داد , اما هیچ واکنشی از جانب جرس و کلمه و هواداران و طرفدارانی که آن دو را رهبرشان میدانند و برای آنها روزشمار درست کردند و در فراق آنها ناله ها سر دادند و شعر گفتند و از غم دوری آنها اشک ریختند ! دیده نشد و این خبر را که میبایست برای آنها خبر خوب و خوشی باشد اصلا پوشش ندادند !

و عجیبتر آن است که مدعیان پیروی از رهبران سبز با وجود آنکه به بیگناهی و ناحق بودن حصر و پاک بودن  و مظلومیت آنها  اقرار میکنند و باور دارند , اما انگار از محاکمه آنها میترسند و وحشت دارند !!

و بسیار جالب است  در حالیکه  جرس و کلمه و طرفدارانشان باید از این موقعیت برای اثبات بیگناهی آنها استقبال کنند و آنرا غنیمت بدانند و میبایست برای محاکمه علنی آنها پایفشاری کنند و اصرار بورزند و یکپارچه خواهان آن باشند و برای اجرای آن تلاش و کوشش کنند , به نوشتن مطلب درباره  فساد مالی ترکیه و قرداد ژنو و مرگ علی اکبر پرورش و خاطره نویسی از دوران حصر منتظری سرگرم و مشغول میباشند!

که اینجا ما به شک افتادیم که آیا واقعا آنها دغدغه آزادی رهبرشان را دارند و خواهان آن هستند ؟

یا هنوز نفهمیدند و دوزاری آنها کج است و جا نیفتاده و قادر به درک مطلب نیستند ؟

و یا با آینده نگری دریافتند که با آزاد شدن موسوی و کروبی باید دکان خودشان را ببندند و کاسه کوزه هایشان را جمع کنند و قصه آنها هم بسر خواهد آمد , بنابرین خودشان را به نفهمی میزنند و به روی خودشان نمی آورند؟

آیا واقعا این عدم واکنش و بی توجهی مدعیان و طرفداران و هواخواهان موسوی و کروبی فقط  بخاطر مطرح شدن  و ماندن در موقعیت فعلی خودشان نیست که راضی به جریان افتادن پرونده آنها و محاکمه و مشخص شدن وضعیت رهبران خود نمیباشند و بی توجهی و و عدم استقبال شان نشانگر این مطلب نیست ؟         

هیچ نظری موجود نیست: