پنجشنبه، آذر ۱۴، ۱۳۹۲

مذاکره روحانی و احمدی نژاد در حضور ناظر کردار نیک ( شاید قسمت اول )

مذاکره روحانی و احمدی نژاد در حضور ناظر کردار نیک 
( شاید قسمت اول )




ما کاری کردیم که محمود و حسن با هم مذاکره کردند ...

بخونید تا بفهمید مذاکره یعنی چی ....... 

ح ر = حسن روحانی       و    ا ن = احمدی نژاد   و    ک ن = کردار نیک ]

راستشو بخواهید ناظر ما از ترسش نوبت اول را داد به احمدی نژاد وگفت که  کوچکتر طاقتش کمتره ,

اون اول حرف بزنه ....

ا ن :                         بسم الله الرحمن الرحیم

لک شرحنا من لسانی , فی مابین بند تنبانی ,و من بند تنبانه ماتحت من الاعضاء و قد قدونی فی کشفته درون اللوضعا, و لا شرما  فی کلام المنا ظره , زیرا بچه پر روها دلیرا من حرب الجدل کلام و ربطش دادا به الشمس فی القمر , لذا الزمانی مشهودا شکست مجازا به رو کردن عکس الزوجه یا بلوتوث از الدخترانه , و لا فراموش البخند الکریه فی لابلای من دعوا , و لا فراموش ذهب پابرهنه فی الکلام الحریف , به زمانیکه لا نوبت الحرافی خودت ...

                            به رحمتک یا الرحم الراحمین 

با سلام به بهار و شکوفه های درخت سنجد و با بشارت به منتظران آقا که همین روزها گفتند میاد و با سلام به اسوه تقوی و حمایت و هدایت و چوبک و آل احمد بر خاتم ال محمد صلوات ,

و امید به غنی شدن رشد مغزی یاران به مقدار کافی که در انبیاء و اولیای خداوند سفارش شده که در را ببندیم تا جوانان ما به نور ایمان که در قله های بلند علمی جهان و استکبار که در سایه ظلم که نابودی دشمنان اسلام در حقوق بشر بقیه الله  است خدا به ما عنایت بفرماید.

من قبل از سلام به سروران ما که مردم پابرهنه میباشند,

 اجازه میخوام که اول از جناب آقای رئیس جمهور محترم بپرسم که :

پول تبلیغات شما را در انتخابات چه کسی داد ؟
و جنابعالی از کجا پول ......

ن ک : وقت شما تمام هست ....

ا ن : بله خودم هم میدونستم و و دوستان هم اشاره داشتند , ولی اجازه بدید که بپرسیم اون مبلغ از کجا آمده و از ....

ک ن : عرض کردم , وقت شما تمام است و باید...... 

ا ن : بسیار به نکته خوبی اشاره کردید ,

مگر ما چقدر اصلا وقت داشتیم که بتونیم این همه مشکلات را .....

ک ن : آقای روحانی بفرمایید ......

ح ر :  با سلام به خدا

و با درود به رهبر و اینا و با امید به دادن به مردم و حل مشکلات با تدبیری که کلیدش همینجاست ....

من اول به آقای احمدی نژاد بگم که لطفا وقت و قاعده مناظره را رعایت کنند .....

در اینجا احمدی نژاد با یکی از قشنگترین لبخند هاش لای پوشه جلوی خودش را کمی باز میکنه و به سمت روحانی میگیره که تا روحانی چشمش میفته به اون تا توی گوشهاش  قرمز میشه ولی ادامه میده .....

ح ر: البته این وقتها در آخر که تمام بشه مناظره انشالله که محسوب میشه .....

و در همان حین به هوای برداشتن لیوان آب دستشو مشت میکنه و خیزی به سمت احمدی نژاد ورمیداره که محمود با دیدن سیکن های قلمبه اون مثل بچه آدم تو صندلی  جا میگیره ......

ح ر : بعله .....

آقای احمدی نژاد منکر مشکلات بوجود آمده از کارکرد دولت خودشون هستند که من میخوام بدونم که اصلا ایشان این مشکلات را قبول دارند یا خیر؟

ک ن  : آقای دکتر محمود بفرمایید ....

ا ن : یعنی ما مشکل داریم یا نداریم ؟
و آیا ما مشکلات را با مشکل دارم یا نه ؟
 
آیا واقعا الان مشکل ما موی جوانان ما هست ؟
آیا ما این مشکلات را دسته بندی کردیم ؟
آیا مشکلات این مملکت نوع پوشش جوانهای ماست ؟

اصلا مگه ما چقدر مشکل داریم که بیایم و مشکل برای همدیگه درست کنیم که مشکلات ما بیشتر بشه ؟

ما باید مشکلات را به شکل مشکل ببینیم تا مشکلمون حل بشه ......

شما یه نگاه به این آمار که چون من خودم مهندس هستم و جز نخبه ها بالاخره محسوب میشیم میفهمیم که یعنی چی ؟

ببینید این مشکلات دولت آقای هاشمی هست که بیداد میکنه و
 
این یکی مشکلات دوران آقای خاتمی هست که کولاک میکنه و

حالا اینجا ببنید در دوره دولت من هست که حتی یه تیکه ابر هم نداره و اصلا مشکلی وجود نداشته و ما مشکلاتی نداشتیم....

 ولی یه عده که لیستشون تو جیب اون یکی کاپشنم هست ,

 برای دولت مشکل سازی و مشکلات آفرینی کردند که من الان هیچی نمیخوام بگم ....

و این هم که از اینجا زده بیرون شاخص مشکلات دولت شما در همین صد روز هست ببنید سرش از کجا زده بیرون .....
 
ک ن : آقای روحانی لطفا جواب بدهید .....

ح ر : شما اول قرارشد که روشن کنید که  ,
مگه قرار نشد آمار رو نکنیم و از این چیزها جلوی دوربین به مردم نشون ندیم ؟

ک.ن :
 والله قرار شد ولی نمیدونم چی شد که اقای دکتر اینو از کجاشون در آوردند که بله حتما باید رسیدگی بشه تا ....,

حالا شما بفرمایید تا دوستان پشت صحنه به این کار رسیدگی کنند بفرمایید ......

ح ر : نه دیگه ...

ما قرار کردیم و حرف زدیم و بنا شد که در نیاریم و نشون همدیگه بدیم ,
ولی اگر قرار به نشون دادن باشن منهم در میارم و نشون میدم...

 ولی گفتیم که نیاریم .......
پس چرا .....

ک.ن : شما دو دقیقه دیگه وقت دارید که حرف بزنید.

ح ر : نه آخه....

 چرا وقتی ما قرار گذاشتیم که از این دمبک و دستک ها رو نکنیم و نیاریم ولی ایشان آوردند ؟

مگه ما حرف نزدیم ؟
مگه ما قرار نذاشتیم که راستگوئی باشه و راست بگیم ......

ک ن : وقت شما تمامه , آقای دکتر شما بفرمایید ....

ا ن : اشاره به راستگوئی کردند....

 و خوبه که من اینجا بگم که طبق آمار رسمی شاخص های راستگوئی در دولت من با هشت دهک رو به بالا نمایانگر این هست که دولت من راستگوترین دولت نسبت

به دولت آقای خاتمی که شاخص ها دولت ایشون درست زیر خط قرمز فقر بوده

ودولت آقای هاشمی که با تیز بازی مشکلات خودشونو با مشکلات جنگ ریختن رو هم که باز هم از شاخص دولت من پایینتر بوده ,

من حالا نمیخوام که دوباره دربیارم و نشون بدم ولی دولت آقای روحانی تو این صد روز بنابه نظر کارشناسهای دولت خودشون اصلا شاخصی ندارند که نشون بدن ....

ما الحمدلله مقام معظم رهبری هم میدونند که اصلا مشکلی نداشتیم که به مشکلات برسه ......این از مشکلات .

آقای روحانی اگه باز مشکلی دارند بفرمایند تا من جوابگو باشم .

ح ر : من میگم که چرا شما نمودار رو کردید ,

شما باز از شاخص دولت خودتون و دولتهای قبلی میگین ؟

اصلا مشکل من الان همین کار شماست ,
همین نمودار نشان دادن شماست ........

ک ن : آقای احمدی نژاد بفرمایید .....

ا ن : یعنی واقعا الان مشکل شما همینه ؟
 
مشکلات جوانان ما همینه ؟
مشکلات مردم که داره از سر و کلشون بالا میره همینه ؟

ببنید ما دوجور مشکل داریم .....

یکی : مشکلات داخلی هست که بنابر گفته کارشناس های شورای نگهبان که جز نخبه های دانشگاهی حوزوی ما محسوب میشن در دوره ما اصلا نداشتیم و نبوده ...
میتونید برین بپرسین ......

و دومی : مشکلات خارجی بود که در دوره دولت ما مشکلات خارجی  از مجموع  مشکلات دولتهای قبلی و دولتهای حکومت عباسیان و دولتهای ساسانی و هخامنشی و بعضی از دولتهای کشورهای حاشیه خلیج فارس هم بیشتر بوده ......

 و موقعی که من نفر جمع میکردم و به فک و فامیل ها میگفتم و میریختیم تو هواپیما ها تا بریم این مشکلات خارجی رو حل کنیم 
( اینجا احمدی نژاد با پوزخند )
 البته برای همین هم برای ما حرف در آوردند و جو سازی کردند که من حالا نمیخوام بگم که کی ها بودند ....

بله میرفتیم که مشکلات را حل کنیم ,
وقتی بچه ها میرفتن خرید ,
 
من آقای مشائی که از یاران رهبری و اندیشمند های ما هستند میرفتیم تو خیابون ها تا ریشه مشکلات را در بیاریم ,

میدیدیم زنبیل هاشونو گذاشتندتو صف  ولی خودشون نیستند .....

مثل این خانوما که زنبیل هاشونه میزارن تو صف مرغ ...........

خلاصه ما هر چی گشتیم به یاری خدا و لطف مقام رهبری اونها هم چون در رفتند مشکل مملکتشون حل شد ,

فقط یه جا آقای مشائی داد زد که اگه کسی گوشش سنگین هست هم بشنوه ...

که یکی از فرماندهان پلیس آنجا اومد و تا من و شناخت دست انداخت دور گردنم و گفت از وقتی که تو کمر پدر بزرگش بوده دوست داشته که با من عکس بندازه و چند تا عکس انداخت ....

و درد دل کرد که حقوقش کم هست و با گرانی و تورم وحشتناک نیویورک جور درنمیاد و صاحب خونشون داره وسیله هاشونو میریزه بیرون و میخواد بره کلیه بفروشه....

 و کاش در دولت من پاسبان بود ولی در دولتهای مغرور استکباری امریکا رئیس پلیس نیویورک نبود و از این حرفها....

 که البته من از روی پول نفت به او و همه ماموران اداره پلیس نیویورک کمک
کردم و قراره که یه طرحی هم بدم تا اون بیچاره ها در زمستان بنشن و  نخود هم بگیرند ...

اینا هم مشکلات خارجی دولت من بود ,
باز اگر آقای روحانی مشکلی دارند بنده پاسخگو هستم .....

ک. ن : کمی طولانی شد که ما از وقت آقای روحانی که استفاده نکردند به وقت آقای احمدی نژاد اضافه کردیم .....

خوب آقای روحانی شما بفرمایید ....

ح ر : ای داد ...

آقا من چند بار بگم ....
اینجا کسی نیست که حرف بفهمه ...

من میگم قرار گذاشتیم که آمار و نمودار رو نکنیم ....
من که باید بگم که قول دادیم راستگوئی باشه ....

من تا وقتی که این مسئله روشن نشه حرفی ندارم ..... 

 ک ن : خوب پس شما بفرمایید آقای دکتر احمدی نژا.......د......

ا ن : بله اصلا دشمنان ما و دشمنان نظام حرفی برای گفتن ندارند .....

اینها بنابه آمارهای غلطی که بهشون میدن ,

دچار نفهمی گذرا میشن و برای خودشون مشکل درست میکنند و بحران بوجود میاورند ...
شما به این آمار نگاه کنید .....

این دولت آقای هاشمی هست که مهدی و یاسر رفتند و آمار بحرانها رو دستکاری کردند که من حالا نمیخوام بگم که سوتفاهم بشه ....

این آمار بحران بازی دولت آقای خاتمی هست که دوستان خودشون برای ایشان درست میکردند که روی اون لیزلیزک بخورند و  بازی در بیارن که چون بحران هست نمیتونیم مشکلات را حل کنیم .......

ولی در آمار دولت من ببنید اصلا شما یه دونه مشکل پیدا کردید من میگم یارانه دوبله به شما بدن ...کو ؟

ما فتنه داشتیم ولی مشکل نداشتیم ...

تازه زنگ زدن به من که یه دختر خانمی تو زیرزمین خونشون آش مشکل گشا درست میکنه که بیا و ببین ....

گفتم رسیدگی کنند و رفتند و یه کاسه آش مشکل گشا هم برای من آوردند که خوردم و دیدم اصلا مشکلی نداره ...

و تازه ما کسانی را در کشور داریم که از تو خونه هاشون فقط روزنامه و مجله نگاه میکنند و مشکلات را تشخیص میدهند ,

از پنجره خونه رنگ آسفالت خیابون را که ببینند تمام مشکلات سخت کشور را با جوابهاش رو تشخیص میدن و میگن...

مثلا  الان تخم مرغ متری چنده ؟
میگن گرون شده .....

خوب اینو باید بشینند حساب کنند که یه مرغ چند بار قد قد میکنه تا یه تخم بده ؟
اجازه بدین من حساب کنم ...

دوتا داشتیم ....دوتا نداشتیم .....ده بر یکش خاک تو سرت .....
بله هر یه تخم مرغ دوهزار و شونصد تا قد قد میخواد ...

درست گفتم . حالا خودتون حساب کنید ...

که اگه ما به جای سیب زمینی تخم سگ بکاریم میدونید چقدر صرفش از تخم مرغ بیشتره....

 و اصلا میتونیم اونو به همین کشورهای دوروبر صادر کنیم که اشتغال بوجود بیاد تا مشکل بیکاری حل بشه ....

شما فکر میکنید چرا در دولت من مشکل بیکاری نداشتیم و نبود ...
چون همه سرکار بودند و ما اصلا بیکار نداشتیم !

و این باید که اتکاء به امام زمان باشه تا مشکلات همه تلنبار نشه که
مشکل دونشون پاره بشه ...

باید کار بلد باشند ....

ک ن : آقای دکتر ممنون ,
 از شما آقای رئیس جمهور هم مچکرم که در این مناظره شرکت کردید ,
وقت برنامه ما تموم شد و اگر آقای رئیس جمهور را مثل موسوی بجرم تشویش نظام و گول زدن مردم و فتنه گری و فتنه سازی نگرفتند......
 باز هم مناظره دیگری خواهیم داشت , شب و روز شما خوش .....

ا ن : نه آقای چیز شما ببین آمار و ارقام که من ننوشتم .....
مشکلات باید حل بشه و ..... 
 

              

هیچ نظری موجود نیست: