پنجشنبه، دی ۰۵، ۱۳۹۲

زنجیره انسانی برای کارون , برای هامون , برای ...

زنجیره انسانی برای کارون , برای هامون , برای ...




بعد از زنجیره انسانی رود کارون  در آستانه ورود رئیس سازمان محیط زیست کشور معصومه ابتکار  به منطقه سیستان، زنجیره انسانی هامون هم در فرودگاه زابل تشکیل شد.

قصدم اصلا دلسرد و مایوس کردن این عزیزان نیست , ولی از زنجیره های انسانی قبل چه نتیجه ای گرفتند  که شما بگیرید ؟

دوستان محترم و دلسوز , زنجیره انسانی را برای مسئولینی تشکیل میدهند که آدم باشند و بفهمند !

اگر شما دیدید که در فرانسه و یا نروژ و یاسوئیس فعالین و جوانان و مردم زنجیره انسانی میبندند و وآنرا یک متد و روش موثر برای نشان دادن مخالفت و یا قبول درخواست خودشان میدانند , برای این هست که حکام و مسوولین و مدیران آنها آدم هستند و فهم و شعور دارند و حرف حساب سرشان میشود !

اما شما برای چه کسی نیرو و وقت خودتان را بهدر میدهید ؟

برای مشتی دزد و دلقک و بیسواد ی که حتی معنی زنجیره انسانی را نمیفهمند و اعتراض شما را توهین به فهم نداشته خودشان تصور میکنند ؟

زنجیره انسانی را برای مخالفت و یا درخواست از مقام و مسئولی تشکیل میدهند که خودش را به کوری و کری نزده باشد !

زنجیره انسانی را در صورتی مجددا تشکیل میدهند و میبندند که که کارائی خود را به اثبات رسانده باشد و از آن نتیجه گرفته باشند .

           

این مدیران و مسئولان و نمایندگانی که میبینید فقط مشغول دله دزدی و اختلاس و رانت خواری هستند و اگر سطح دانش و معلومات آنها را از محیط زیست روی هم بریزید از یک مأمور پارک هم کمتر میفهمند و تجربه دارند.

و حتی اگر با چماق هم بر فرق سرشان بکوبید , بازهم کاری نمیکنند , چون واقعا نمیفهمند و نمیدانند که چکار باید بکنند و چه عکس العملی نشان دهند !

شما باید بجای کارون و هامون بدور مجلس و وزارت خانه ها زنجیره انسانی بکشید واز ورود آنها به محل کارشان  ( دکان دزدی و اختلاس شان  ) جلوگیری کنید , تا یک نفر که حرف حساب میفهمد و به اندازه یک انسان معمولی فهم و شعور و سواد دارد بجای او بیاید تا به برای مخالفت شما ارزش قائل شود و به درخواست شما رسیدگی نماید .

مطمئن باشید که این روش و راهی که گفتم  هم بهتر و هم سریعتر و هم کار آمد تر میباشد .

        

هیچ نظری موجود نیست: