یکشنبه، آذر ۲۴، ۱۳۹۲

مصاحبه خبرنگار کردار نیک با فرگام دومین میمون فضانورد ایرانی

مصاحبه خبرنگار کردار نیک با فرگام دومین میمون فضانورد ایرانی
 

چون خبرگزاری کردارنیک در تمام موفقیت های فضائی جمهوری اسلامی با فضانورد ( آفتاب اولین فضانورد جمهوری اسلامی و مهتاب ) و سرنشین
 موشک ها گفتگو و مصاحبه انجام داده ,

 (( دوستانی که موفق به خواندن مصاحبه های قبلی نشدند میتوانند به آدرس های زیر مراجعه کنند ))  

http://kerdarnik.blogspot.jp/2013/02/blog-post_5091.html

http://kerdarnik.blogspot.jp/2013/02/blog-post_8724.html

  http://kerdarnik.blogspot.jp/2013/09/blog-post_8.html


اینبارنیز خبرنگار خود را  به سراغ فرگام دومین میمون فضانورد فرستادیم  ....

                      

متن کامل مصاحبه با فرگام :

[[  خ = خبرنگار کردار نیک       و      ف = فرگام میمون فضانورد  ]]

خ : جناب فرگام سلام , اگر ممکن هست خودتان را بطور کامل برای خوانندگان معرفی کنید .

ف : بسمه تعالی  ,
 
اذا رسل المیمون به سماء من ارض , پس افتخارا البرای جمهوری الاسلامیه , ان البصیر و العظیم .

یعنی : هنگامی که هر میمون از زمین به فضا میرود , افتخاری برای جمهوری اسلامیست ,همانا بصیرت گنده ای دارند . 

من عبد النظام ولایت پذیر جنگل آبادی ملقب به فرگام هستم , که توانستم با یاری آقا امام زمان و رهنمود های رهبر فرزانه عظما و با کمک ها و توجهات رئیس جمهور قبلی احمدی نژاد و دعا های آیتالله جنتی و امدادهای غیبی و کمک های مردمی , برای دومین بار به فضا بروم و برای جمهوری اسلامی افتخار و عظمت و بدست بیاورم.

این دستاورد را به رهبر فضاپرور و فضا دوست انقلاب تبریک و تهنیت میگویم .

خ : ولی انگار قرار بود که خانم مهتاب به این سفر فضائی اعزام بشوند ؟

ف : بله , من مصاحبه قبلی شما را هم با خواهر مهتاب خواندم ,
و خواهر مهتاب فراموش کردند که بگویند من هم در آزمون انتخابی همراه
 با ایشان و یک لا ک پشت و برادر احمدی نژاد و دیگران شرکت داشتم ,
و من نفر دوم آزمون شدم .

خواهر مهتاب بنابه علت بدحجابی و آرایش ضد اسلامی و پوشیدن ساپورت و دور دور کردن در میدان ونک و بازار صفوی و پارک ملت و درگیری با خواهران امر به معروف و بنابر صلاحدید آیات عظام و مراجع محترم فیضیه , سعادت کسب افتخار برای جمهوری اسلامی را از دست دادند و چون من نفر دوم بودم , به حول قوه الهی برای انجام این رسالت انتخاب شدم .

خ : جناب فرگام شما برخلاف آفتاب و مهتاب خیلی ارزشی و حزباللهی بنظر میرسید .....

ف : بله , دو میمون قبلی نسل اول میمونهای انقلابی بودند و از جنگل آورده بودند , ولی من این افتخار را دارم که از نسل دوم هستم که در ام القرای اسلام و در سازمان هوا و فضا و تحت رهبری ولایت امر و در آغوش نظام جمهوری اسلامی بدنیا آمدم .
در ضمن بنده عضو بسیج سازمان هوا و فضا میباشم و افتخار مسولیت مداحی برای دیگر جانوران را هم بعهده دارم .

اگر میبینید که ریش هایم را زدم بخاطر سبکتر شدن وزن سفینه و بالا رفتن سرعت بود.
  
خ : خوب مسافرت شما چطور بود ؟

ف : به کوری چشم دشمنان انقلاب و نظام و استکبار جهانی خیلی خوب و موفقیت آمیز بود .

خ : جناب فرگام , میدانید که هزینه این پروژه های فضائی بسیار بالا و رقم عظیمی میباشد , بنظر شما با وضعیت کنونی گرانی و تورم و فقر در کشور اینگونه هزینه ها توجیه عقلانی دارد ؟

ف : گرانی در جمهوری اسلامی ؟

 فقر در مملکت تحت نظر ولایت فقیه ؟

تورم ؟

اینها سیاهنمائی های صهیونیست ها ست که میخواهند چهره جمهوری اسلامی را در جهان تخریب کنند ,

من دیدم که تمام برادران سازمان و نیروی هوائی سپاه همه توپ یوپ هستند و هیچ کمبود و مشکلی ندارند و بقیه مردم هم مثل آنها هستند دیگر .....

اصلا مگر میشود با وجود رهنمود های رهبری در جمهوری اسلامی فقیر پیدا شود ....

نه برادر اینها شایعات آن براندازان تلویزیون من و تو و بقیه رسانه های خارج نشین هست که میخواهند دستاورد های نظام را تخریب کنند .و افتخارات ما را شکست جلوه بدهند .....

خ : جناب فرگام توجه داشته باشید که ما تحت فشار شدیدترین تحریم ها قرار داریم و نفت میدیم و بجاش برنج گندیده و سرنگ آلوده و دمپائی ابری میگیریم و ازرا ق عمومی قیمتش چند برابر شده .....

ف : چرا سیاه نمائی میکنی قیمت موز همین حالا با قیمت پارسال فرقی نکرده که ...

تازه کیفیت موز ها بهتر هم شده .....

اینها شایعه هست و کار دشمنان نظام هست ,

بحمدالله که نظام نه در داخل و نه در خارج و نه در فضا هم هیچ مشکلی نداشته و
 به یاری امام زمان نخواهد داشت .

خ : آقای فرگام پارسال چند بچه در مدرسه ای بخاطر فرسوده بودن بخاری در آتش سوختند و بقیه شدیدا دچار سوختگی در صورت و بدنشان شدند و آموزش و پرورش گفت کمبود بودجه سبب .....

ف : بسه آقا این به نظام چیکار داره ....

باید اون معلم که حواسش نبوده را اعدام بکنند و تو سر اون بچه ها بزنند که با
بخاری  آتش بازی نکنند تا دست و صورتشون بسوزه .....

چرا همه چیز را میندازن گردن مسولین ؟

اصلا منظور شما از این شایعه پراکنی ها چیه ؟

خ : منظوری ندارم , فقط فکر میکنم که بجای هزینه برای زنده فرستادن و زنده برگشتن شما به فضا , اول به وضع مدارس و جاده ها برسند , بعد اینکار هارو انجام بدهند .....

ف : یعنی شما میگی , نظام افتخار بدست نیاره ؟

یعنی که اسلام راه فضا را برای مسلمین جهان باز نکنه ؟

یعنی نظام انقلاب اسلامی را به منظومه شمسی صادر نکنیم ؟

یعنی تعالیم پیامبر گونه امام راحل (قدس سره  ره ) را در سراسر کهکشان طنین انداز نکنیم ؟

 جواب خون شهدا را چی بدیم ؟

خ : آیا این چیزها که شما گفتید , ارزشش را دارد که مردم بخاطرش زجر بکشند و در عذاب  باشند  و سختی بکشند ؟

ف : مگر مردم ما برای شکم انقلاب کردند ؟

 مردم برای همین ارزشها هشت سال شهید شدند و دفاع مقدس کردند ....

الان شهیدان ما چشم انتظارند که پرچم جمهوری اسلامی در فضا به اهتزاز دربیاد ....

صدور اسلام به فضا سختی داره و مردم باید تحمل کنند ....

پس اقتصاد مقاومتی که رهبر فرمودند یعنی چی ؟

خ : آخه این چه مرضی هست که وقتی تحت تحریم و فشار قرار داریم ,

میمون با هزینه گزاف بفرستیم فضا ........؟

ف : به امام فحش میدی ؟

به رهبر انقلاب توهین میکنی ؟

فکر نکن من یه میمونم ها ...

من یه بسیجی فدائی ولایتم ......

در اینجا فرگام از تو جیبش یه زنجیر میکشه بیرون و با فریاد الله اکبر میکوبه تو سر خبرنگار ما ...

و در حالیکه شعار میداد: 

پروژه فضا روی , رهبر فقط سید علی 

و مرگ بر ضد ولایت فقیه, راه قدس از پشت ماه میگذرد 

و جانم فضای  رهبر ....

افتاد بجان خبرنگار ما .....

که با کمک برادران حفاظت خبرنگار ما را از زیر مشت و زنجیر فرگام نجات دادند و به بیمارستان بردند .

گزارش ها حاکی از آن است که حال عمومی خبرنگار ما بهتر میشود ........                

هیچ نظری موجود نیست: