جمعه، آذر ۱۵، ۱۳۹۲

سخنی با طرفداران احمدی نژاد

سخنی با طرفداران احمدی نژاد

این عکس را طرفداران و هواداران محمود احمدی نژاد درصفحه فیسبوک

ویا وبهای خود گذاشتند و به اصطلاح برای طرفداران روحانی البابت مناظره

نکردن شاخ و شانه کشیدند!

 

خدمت این دوستان بگویم که :

زمانه بسیار تغییر کرده و هیچ آدم احمقی وقتی دزدی بکند نمیرود آنرا در بانک به حساب شخصی خودش واریز کند و مدرک بر علیه خودش درست کند!

بلکه حسابش را پاک میکند که باکی از محاسبه  نداشته باشد .

برای شناختن احمدی نژاد و افشای ماهیت او

تنها دیدن اعمال و کرده های سعید مرتضوی کافیست.........  

من نمیدانم که  شما با چه کسانی نشست و برخاست کردید؟ 

و چه کسانی را دیدید که احمدی نژاد و مشائی را آدم حسابی فرض میکنید ؟

که  بنظرتان آنها آدم هائی درست و حسابی هستند و میبینید و میدانید ؟ 

ولی مطمئن هستم و شما هم مطمئن باشید که هنوز آدم حسابی ندیدید ....

کلا سه دسته میتوانند طرفدار چنین آدمی باشند :

یک : در حالت بسیار خوشبینانه , همان که گفتم آدم حسابی ندیده باشند .

دو : در حالت بدبینانه , از صدقه سر او به نان و نوائی از راه دزدی رسیده باشند.

سه : در حالت تاسف و تاثر , دارای فهم و شعور و چشم بینا و عقل سلیم نباشند .

و صد البته کسانیکه این عکس را با آن نوشته را در پیج خود گذاشتند ,

بی برو و بگرد جز دسته سوم هستند و شکی در آن نیست ,

 مخصوصا آن ( ما منتظریم ) مهر تایید حماقت آنهاست .....

یک وقت فکر نکنید که من خدائی نکرده و استغفرالله طرفدار روحانی یا خاتمی یا هاشمی هستم !!

باور کنید نه و اصلا اینطور نیست........ ,

من اینها را از سر دلسوزی و دوستانه خدمتتان عرض کردم ,

خواه پند بگیر خواه ملول شو .....    

هیچ نظری موجود نیست: