یکشنبه، آذر ۱۰، ۱۳۹۲

غلامعلی حداد عادل یا مرد هزار چهره

غلامعلی حداد عادل  یا مرد هزار چهره


ما  غافل بودیم وگرنه این غلامعلی هم فضای سبزی هست ها .......

حاج غلامعلی در آخرین چهره اینجوری ظاهر شد :




اما به یک  تیپ دیگه هم نگاه کنید :




خدائی گوله نمکه  ها ........


آقا یه روز بچه ها بازیش ندادند قهر کرد و لب و لوچه اش آویزون شد .....




من دلم سوخت و رفتم سفارش شو کردم که بچه ها بازش بدن ........

رفت بازی کرد ولی ......

                   


آقا این پاش به اون پاش گفت : گوگولی....

نمیدونم چی چی نخوری .....

افتاد و دندونش شکست ...


                       


با همین قیافه هم رفت سرکارش تو مجلس نماینده ها یک ماه میخندیدن .......

خدا نکنه زن و دختری دوروبرش باشن ,

جو گیر میشه هر چی بدی تنش میکنه .....

 

 
 

اما وقتی بهش نرسیده باشه و عادت باشه این شکلی میشه ....

 
 

فکر نکنید این حداد انقلاب بهش نساخته که اینجوری لاغر مردنیه ......

نه این اصلا ژنتیک اینجوری بوده ......
 
 

 
 

آقا یه روز سخنرانی داشت ولی هیچکس نیامده بود ....

چسبیده بود به میزدودستی  و میزو ول نمیکرد و میگفت :

من باید سخنرانی کنم ,

 برین از تو خیابون مردم و شنونده بیارید ...

 

 
 
 
که من دوتا تشر بهش زدم , آقا بهش برخورد و قیافش این شکلی شد ......
 
 


آقا گفتیم دلش نشکنه , یه کم ازش تعریف کردیم ,

زود جوگیر شد رفت این قیافه رو درست کرد ......


 

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست: