دوشنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۲

نیاز شدید به فتوای مراجع و آیات عظام برای راه رفتن در خیابان

نیاز شدید به فتوای مراجع و آیات عظام برای راه رفتن در خیابان



در حالیکه دنیا درصدد دست یافتن به سرعت بالاتر برای حرکت و رفتن به فضا و  فتح کهکشان هاست و متفکران و عالمان و دانشمندان  آنها نیز  برای راه رفتن  انسان بر سطح سیاره مریخ و دیگر کرات مشغول پژوهش وتحقیق و  برنامه ریزی میباشند , علماء و متفکران و فقیهان بسیار دانشمند وخیلی فاضل فیضیه قم برای راه رفتن دو جنس مخالف از جماعت مسلمین با یکدیگردر روی زمین و در خیابان های ام القرای اسلام دچار مشکل شدند وابراز نظر میکنند و اظهار فضل مینمایند و از خود فتوا در میکنند !

فتوا درباره دختران و پسرانی که با هم راه می‌روند  

حضرات آیات عظام شبیری زنجانی،موسوی اردبیلی،روحانی ،مکارم شیرازی ،صانعی،جعفر سبحانی، به پرسش شفقنا درباره  نسبت فسق دادن به دختران و پسرانی که با هم راه می روند پاسخ گفته اند.
به گزارش شفقنا، متن پرسش مطرح شده و پاسخ این مراجع تقلید شیعه بدین شرح است:
دختران و پسرانی که بایکدیگر در حال راه رفتن هستند و فسقی مرتکب نمی شوند، آیا کسی مجاز است نسبت فامیلی یا محرمیت آنان را مورد پرسش قرار دهد؟

کسانیکه که مایل به خواندن فتاوی میباشند به آدرس زیر مراجعه کنند :
http://www.tabnak.ir/fa/news/367753

بعد خیلی جالب هست که آقایان از  ازدواج نکردن جوانان و بالا رفتن سن ازدواج و کاهش نرخ جمعیت , اظهار تعجب میکنند و بدنبال راه چاره برای  آن هستند !

آخر در مملکتی که برای راه رفتن (( دقت کنید , فقط راه رفتن )) در خیابان های آن نیاز به فتوای مراجع باشد و آنها برای راه رفتن باید حکم کنندو نظر بدهند و در کشورخودش فقط بخاطر راه رفتن ,  مورد بازجوئی  قرار بگیرد وازاو بازخواست بکنند و در صورت مقاومت و خواستن دلیل هم ممکن است کار به ضرب و شتم و منکرات و دادگاه انقلاب برسد , کدام آدم عاقلی  را ضی میشود که ازدواج کند و تشکیل خانواده بدهد تا یک بیچاره دیگر به نفوس مسلمین جهان اضافه کند و سبب بدبختی او شود ؟

         
 
حالا فقط کمی به فتوای یکی ازاین بزرگان دین و فروشندگان آخرت دقت کنید:

<<  حضرت آیت الله العظمی  موسوی اردبیلی :     بسمه تعالی
پرسیدن نسبت فامیلی اشکالی ندارد ولی آنها ملزم به جواب دادن نیستند و سوال کننده حق الزام آنها بر جواب را ندارد البته اگر به خاطر رعایت مصالح عمومی در این رابطه قوانینی وضع شده به قوانین مربوطه عمل شود.>>


آخر مرد ناحسابی ,

چطور وقتی الزامی به جواب دادن نباشد , پرسیدن نسبت فامیلی بدون اشکال خواهد بود ؟

اگر لزومی ندارد که سؤال کننده بسیار بیجا میکند نسبت فامیلی آنها را میپرسد !!

و اصلا چرا کسی کاری که الزامی ندارد و لازم نیست را باید انجام بدهد ؟

و در کجای دنیا راه رفتن دختر و پسر بر خلاف مصالح عمومی هست و بخاطر آن قانون وضع میکنند ؟

  
  

هیچ نظری موجود نیست: