پنجشنبه، آبان ۲۸، ۱۳۹۴

ازدواج سبز نقطه اوج جهالت و حماقت دولتمردان و مسئولین جمهوری اسلامی !

 ازدواج سبز نقطه اوج جهالت و حماقت دولتمردان و مسئولین جمهوری اسلامی !



اگر تا کنون به اندازه سر سوزنی در مورد حماقت و بلاهت و نادانی مسولین و مدیران و دولتمردان جمهوری اسلامی شک داشتم , امروز با دیدن و خواندن محتویات طرح ازدواج سبز ! این شک به یقین تبدیل شد و دیگر هیچ شکی در مورد جهالت این مسئولین ومدیران و دولتمردان ندارم و جای تردیدی برای من باقی نماند!

و اگر هستند کسانی که معتقدند تمامی مسئولین و دولتمردان چنین نیستند و تیتر این نوشته را حمل بر توهین میدانند و میکنند , باید خدمت این دسته از دوستان عرض کنم :


- آیا رئیسی که چنین معاونی انتخاب میکند یک احمق نیست ؟


- آیا مسئولینی که چنین شخصی را تایید میکنند جاهل نیستند ؟


- آیا دولتمردانی که از وجود چنین همکاری با خبر و یا بیخبر میباشند , ابله بحساب نمی آیند ؟!


نه دوستان , قبول کنید که آب میگردد و جوی را پیدا میکند و باور کنید که دقیقا همان حکایت ؛ کبوتر با کبوتر , باز با باز است و بس .

و اما شاهکار دیگر یکی  از مدیران و مسئولین زحمتکش ! و خدمتگزار !! نظام مقدس جمهوری اسلامی... !!!

(((قبل از هر چیز باید به شما خاطر نشان کنم و اطمینان بدهم که اصلا لازم نیست با دقت وبا نکته سنجی وآرام و آهسته این مطلب را بخوانیدچون فقط یک نگاه سرسری هم به آن بیاندازید و با واقعیت کنونی جامعه امروز مطابقت کنید بس و کافیست :))

[[   محمد رضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از انجام ازدواج سبز با هدف اصلاح الگوهای اجتماعی و محیط زیستی خبر داد.

 وی گفت : در این طرح قصد داریم شاخص‌های محیط زیستی و ازدواج را به عنوان دو امر اجتماعی و محیط زیستی ترکیب کنیم و الگوی جدید با عنوان ازدواج سبز را برای جوانان ارائه کنیم؛ در این الگو مواردی که می تواند کمک کننده محیط زیست باشد به عنوان ملاک و معیار قرار دادیم.


وی ادامه داد: در این شاخص‌ها موضوعاتی مانند مصرف آب در عروسی‌ها و سایر مراسم‌های مرتبط با ازدواج مدیریت می شوند. همچنین مسائلی از جمله استفاده از گل طبیعی و فرهنگ غلطی که به عنوان شادی استفاده می شود و آلودگی‌های زیست محیطی ایجاد می‌کنند مانند بوق زدن‌های مکرر در سطح خیابان و ایجاد ترافیک برداشته می‌شود.


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: در اجرای این طرح اصلاح برخی الگوهای غلط و نامناسب مد نظر قرار گرفته است. همچنین برخی الگوهای اشتباهی که در حال حاضر وجود ندارد ولی می تواند در آینده به فرهنگ ازدواج در کشور اضافه شوند را نیز مورد توجه قرار می‌دهیم تا به عنوان فرآیند اجتماعی جدید اعمال نشوند.]]


- آیا میتوانید حدس بزنید این آقا در کجا و در چه زمان و مکانی زندگی میکند ؟


- آیا میتوانید تصور کنید فهم و آگاهی و شناخت این آقا از مسائل جامعه چقدر است ؟


- آیا میتوانید با توجه به اظهارات ایشان بفهمید که سطح برخورد و ارتباط  او با جامعه در چه سطحی و چگونه است ؟


- آیا میتوانید بفهمید که رئیس او بنابر چه ضوابط و روابطی ایشان را معاون خود کرده اند ؟


- آیا میتوانید باور کنید که چنین مدیرانی بتوانند مشکلات را حل کنند ؟


- آیا میتوانید قبول کنید که این مسئولین بنابر شایستگی و لیاقت به این منصب رسیدند ؟


- آیا میتوانید به خودتان تلقین کنید که این دولتمردان بتوانند گره ای از مشکلات باز کنند ؟


- آیا باورتان میشود چنین افرادی خدمتگزار مردم و یک مومن و معتقد واقعی به اصل دین و اسلام باشند؟


- آیا توقع دارید که با وجود چنین مدیرانی با چنین افکاری , مشکلات و معضلات اجتماعی حل و بر طرف شوند ؟


- آیا خیال میکنید از این مدیران و معاونان و دولتمردان کم داریم و این جور معاونان نایاب هستند ؟


- آیا میتوانید میزان فهم و شعور رئیس و بالا دست چنین زیردست و معاون ابله و احمقی را حدس بزنید و تصور کنید ؟


ولی اگر فکر میکنید که درصد کمی , حتی ۲ درصد ( فقط دو درصد !) از مدیران و مسئولین و دولتمردان و معاونین نظام مقدس ما  مثل این اشگول نفهم هستند و باشند...

اگر تعداد کل این مسولین و مدیران و دولتمردان را صد نفر حساب کنیم و دو درصد از آنها را که میشود دونفر فقط  ۲ نفر , بدانیم و بپذیریم !!

باید خدمت شما دوستان عرض کنم که فقط به فقط وجود یکنفر بله فقط یک نفر و یک همچین جانوری , برای از بین بردن حیثیت صد  دولت و برای ریختن آبروی هزار حکومت و برای اثبات بلاهت و جهالت یک میلیون مدیر و مسئول و افراد یک نظام بس است و کاملا کفایت میکند ...!  

 

هیچ نظری موجود نیست: