دوشنبه، خرداد ۱۱، ۱۳۹۴

آقای سفیر , کمتر دروغ بگو و خالی ببند ...!

                  آقای سفیر , کمتر دروغ بگو و خالی ببند ...!

「‫ژرار آرو سفیر فرانسه‬‎」の画像検索結果

جناب آقای ژرار آرو لطفا کمتر دروغ بگوئید و خالی ببندید و خواهشا از اختلاف ما با احمدی نژاد شما رویتان زیاد نشود و دور برندارید و از آب گل آلود ماهی نگیرید ...!

و اگر خالی هم میبندید , جوری ببندید و دروغ بگوئید که مشتتان باز نشود !


[[ ژرار آرو سفیر فرانسه در امریکا  گفته اند : من به عنوان مذاکره کننده هسته ای فرانسه بین سال های 2006 تا 2009، چندین بار با ایرانی ها دیدار کردم. در آن سال ها ایرانی ها هرگز وارد مذاکره نشدند. آرو گفت: مذاکرات با ایران اینگونه بود، ساعت نخست به کوروش کبیر اختصاص داشت، ساعت دوم به مصدق، و ساعت سوم به حقوق مردم ایران.  این یک واقعیت است.]]

آخه مرد ناحسابی , خود احمدی نژاد تا قبل از آنکه پسرش داماد رحیم مشائی بشود فکر میکرد کوروش کبیر یکی از یاران امام خمینی ( قدس ملکوتی ره ) بوده که در تظاهرات ۱۷ شهریور تیر خورد و کشته شد و همین حالا هم اگر عکس محمد مصدق را به وی نشان بدهید او را با ژنرال آیزنهاور اشتباه میگیرد !

و اگر رحیم مشائی نبود او کلامی در باره کوروش کبیر نمیدانست و آیا تابحال در یک سخنرانی او شنیده اید که نامی از محمد مصدق آورده باشد ؟

حالا اگر میگفتید در باره هاله نور و ظهور امام زمان و مابه تفاوت قیمت آب و سیب زمینی حرف میزد باز یک چیزی ...

اما فکر میکنم شما اعضای هیئت مذاکرات هسته ای در زمان احمدی نژاد را هم اصلا ندیدید و هیچ برخوردی نداشتید و از سوابق آنها کاملا بی اطلاع هستید !!

برای همین من یکبار اعضای آنرا به شما معرفی میکنم :

۱- سعید جلیلی که در خشکی انگار بجای عصا یکی از منارهای مرقد امام را قورت داده !

آیا میدانید پایان نامه او سیاست خارجی پیامبر بوده است؟
من به شما قول میدهم که اگر تنها شرط برداشتن تحریم ها را فقط یکبار بزبان آوردن نام کوروش کبیر و محمد مصدق توسط او میکردید هم وی زیر بار نمیرفت و قبول نمیکرد , چه رسد به آنکه بنشیند در مورد آنها با شما کل کل کند !
حالا باز اگر در مورد کرامات و معجزات آشیخ محمد تقی یزدی میگفتی , یک چیزی ...! 

۲- علی باقری را هم که اگر ما شناختیم و دیدیم , شما هم دیدید  و با او درباره کوروش و مصدق حرف زدید !


۳- محمدهادی زاهدی‌وفا , هم که زبان فرانسه و انگلیسی او در حد this is a pen  و I am a student  میباشد و صحبت کردن با او منتفی میباشد !


۴- علی‌اصغر سلطانیه !!؟؟


۵- مهدی صفری !!!؟؟؟


( شماره ۴ و شماره ۵ اصلا مگر جز هئیت مذاکرات هسته ای بودند ؟!! من فکر میکردم که آنها زیر دست محمود کریمی دارند دوره مداحی و روضه خواندن میبینند !!؟)


۶- عباس عراقچی , آقای سفیر ایشان عضو هیئت رئیسه اتحادیه صادرکنندگان و دیگری عضو اتحادیه فروشندگان میباشند و شما یک بچه بازاری فروشنده که درباره مصدق و کوروش حرف بزنند به ما نشان بده تا ما ادعای شما را در مورد او باور کنیم !!


۷- مهدی محمدی , انگار شما خبر ندارید که او دبیر سیاسی روزنامه کیهان بوده‌است و اگر در این موارد با شما حرف میزد برادر حسین شریعتمداری خشتکش را وارونه بر سرش میکشید و او را هم تواب سازی میکرد...!


ببینم جناب آقای  ژرار آرو آیا شما سال ۲۰۰۶ را با سال ۱۹۷۸ و سعید جلیلی را با اردشیر زاهدی اشتباه نگرفتید ؟

یه سر بخودت بزن ....


(( عکس فوق هیچ ربطی به مطلب ذکر شده ندارد و تنها پیش خودم تصور کردم که اگر صادق زیبا کلام این حرفها را بشنود چنین حالتی به او دست میدهد و این قیافه ای میشود !!))

「‫ژرار آرو سفیر فرانسه‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: