دوشنبه، آذر ۱۶، ۱۳۹۴

سعودی های متوهم و تودهنی سخت کالین پاول به آنها

              سعودی های متوهم  و تودهنی سخت کالین پاول به آنها



هر چند که جدیدا بوی دلارهای صادرات ده میلیون بشکه ای نفت چنان حکام و امرای نظامی سعودی را مست و از کون کیف نموده که احمقانه تصور میکنند هر توهم و خیال خامی را با پول میتوانند به حقیقت برسانند و در کمال بلاهت این خیالات را به خورد مردم بدبخت خودشان می دهند!

این حکام و پرندگان سبک مغز آسمان سیاست توهم زده و خیالی , اخیرا در برنامه ای  مدعی شدند که در ظرف ۶ ساعت تمام آسمان ایران را تسخیر خواهند کرد ولی به این فکر نکردند که در کمتر از دو ساعت پس از پریدن آنها در آسمان , دیگر هیچ جائی برای بازگشت و فرود آمدن بر روی زمین را ندارند و باید همان بالا مالاها بمانند...


اینطور که پیداست حتما باید یکی از دوستان خودشان در یک برنامه زنده تلویزیونی اینچنین به سر تا پای آنها ب ...ند و آنها را قهوه ای کند تا کمی بر سر عقل بیایند و نگاهی به دور و بر خودشان بکنند و بزرگتر و کوچکتر را بفهمند و پای خودشان را از خیمه هایشان درازتر نکنند !!


[[ به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،"کالین پاول" وزیر خارجه اسبق آمریکا که زمانی رئیس ارتش این کشور نیز بود طی اظهاراتی رسانه‎ای سعودی ها از توهم حمله و اشغال آنی ایران بازداشت.


در برنامه کارشناسی شبکه سی ان ان ( cnn )سه کارشناس سعودی ادعا کردند که در ۴ تا ۶ ساعت می توانند آسمان و حریم هوایی ایران را تصرف کنند و در اختیار بگیرند.
کالین پاول وزیر خارجه سابق آمریکا که به عنوان مهمان و کارشناس تلفنی برنامه بود، نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد.


او پس از خنده ای تمسخر آمیز گفت :


نه نه ، من چنین فکر نمی کنم . صحبتهای شما بیشتر جنبه جوک و خنده دارد اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود شما حتی فرصت پیدا نمی کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید.
بهتر است کمی واقع بین باشید و ایران را با یمن و هیچ کشور دیگر مقایسه نکنید. حتی ما هم تا کنون چنین ادعایی نکرده ایم.]] 

منبع خبر : http://www.yjc.ir/fa/news/5416469/واکنش-جالب-وزیر-خارجه-اسبق-آمریکا-به-بلوف-عربستان-درمورد-ایرانحتی-وقت-نمی-کنید-ازما-کمک-بخواهید

حتما باید اینجوری بر ...ند به هیکل تان تا بفهمید ؟!

  
 

هیچ نظری موجود نیست: