چهارشنبه، دی ۰۲، ۱۳۹۴

زندگی در ایران مطلوب چه دسته از افرادی میباشد ؟

          زندگی در ایران مطلوب چه دسته از افرادی میباشد ؟



آلودگی شدید هوای شهرهای بزرگ که سبب تعطیلی مدارس و افزایش آمار مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا از ۱۵۰ به ۱۸۰ نفر و خانه نشینی شهروندان گردید باعث شد که ما نگاهی دیگر به زندگی در ایران بکنیم ولی به نتایج دیگری برسیم !

شاید باور نکنید که بر خلاف نظر بسیاری از اشخاصی که تصور میکنند همه مردم ایران از زندگی در ایران به تنگ آمده اند و همگی آنها مترصد فرصتی هستند که از آنجا فرار کنند و به آنور آب بروند و جانشان را نجات بدهند و آتیه فرزندانشان را تأمین کنند و آینده آنها را تضمین بنمایند , هستند افرادی که ایران بهشت برین آنها هست و جماعتی که زندگی در همان وضعیت را مطلوب میدانند و حتی هستند کسانیکه  که از همان آنور آب رویائی به ایران می آیند تا در همان شرایط زندگی کنند !؟!


اما , این افراد و این اشخاص چه کسانی هستند؟


چرا ایران بهشت برین آنهاست ؟


و در پشت این علاقه چه هدف و مقصودی نهفته است ؟!


چون این گفته در دنیای مجازی مطرح شده اجازه بدهید که این افراد را در همین دنیای مجازی خودمان که کم هم نیستند دسته بندی کنیم و بشناسیم .


بی تردید شما هم در قسمت نظرات با کامنت افرادی برخورد کرده اید که ایران را بهشت برین میدانند و آنرا امن ترین کشور دنیا میشناسند و یکسال زندگی در خاک وطن را به صد سال زندگی در غربت نمیدهند و ادعا میکنند که باید دست در دست یکدیگر آنرا بسازیم  و مدعی یک زندگی با عزت و توام با اقتدار میباشند و ....تا به کسانیکه آسمان هر جا که بروی همین رنگی  میبینند برسیم ...!!


و همیشه برای شما این سوال پیش آمده که ؛ ای خدا , مگر این افراد , این گرانی و فقر و تبعیض و نابرابری و بی عدالتی و آلودگی هوا و انحطاط اخلاقی و فساد اداری و این همه جان کندن و دنبال یک لقمه نان دویدن و فشارهای اجتماعی و دعوا ها و اعدام های خیابانی و خرید و فروش آزادانه مواد مخدر و کودکان سر چهار راهی و کارتن خوابهای گوشه خیابانی و جولان معتادها در پارکها و نگرانی از تهدید ها و تحریم ها و تنبیه ها و تشدید ها و تضاد ها را نمیبینند ؟


مگر اینها از خطر خشکسالی و کم آبی و نابودی جنگلها و محیط زیست و ورشکستگی کارخانجات و واردات اجناس آلوده و بنجل و ....بی خبر هستند ؟


مگر این افراد از فساد دولتی و رانت خوا ری  و دزدی و اختلاس و بی لیاقتی دولتمردان و خیانت نمایندگان و دزدی مدیران و جهالت مسئولین و ناکارامدی آنها چیزی نشنیده اند و نمیخوانند و نمیدانند ؟




و همیشه این سوال ها فکر شما را درگیر میکند و گاهی حالت انزجار به شما دست میدهد و بعضی وقتها هم از حضور خودتان در دنیای مجازی پشیمان میشوید و تاسف وقتی که برای آن گذاشتید را میخورید ...


قبل از هر چیز به شما میگویم که اگر سری به پیج آنها بزنید خواهید دید که آنها هیچ پستی در مورد این مشکلات و معضلات ندارند و هیچ مطلبی در این مورد ننوشتند و نمیگذارند و کاملا فارغ از این صحبت ها میباشند !!


حالا من چند سوال از شما میکنم :


به نظر شما آیا همین ایران با همین وضعیت , بهشت برین آقازاده هائی که از هرگونه امکاناتی برخوردار و از هر گونه بازخواستی معاف میباشند نیست ؟


آیا برای آن فرد و خانواده او که یکشبه به ثروت میلیاردی رسیده و هیچکس با او کاری ندارد , ایران امن ترین کشور جهان نیست ؟


آیا برای آن شخصی که تهران را زیر پایش و از پشت شیشه استخر برجی و یا خانه چند میلیاردی خود در لواسان و کوهپایه های تهران  میبیند , آلودگی هوا مهم است ؟


آیا فرزندان و نوه های حاج اسدالله عسگر اولادی میتوانند از آلوده و بنجل بودن اجناس چینی مطلبی بنویسند و پستی بگذارند؟


آیا فرزندان و نوه های آن سردار وارد کننده سیگار میتوانند به وضعیت موجود اعتراضی بکنند و از آن ناراضی باشند ؟


آیا فرزندان آن سرداران جنگ ندیده ای که در سپاه حقوق ها و مزایای آنچنانی دارند و رانت خواری میکنند میتوانند بجز مجیز گوئی و پاچه خواری سردار سلیمانی چیزی بگویند و حرفی بزنند و مطلبی بنویسند ؟


آیا برای آن بچه قرتی هائی که توله های وزیران و مدیران دولتی هستند و با آخرین مدل های پورشه و مازراتی و فراری در خیابانهای تهران دردور میکنند و عکس خود را در ا ینستاگرام و تلگرام میگذارند ایران بهترین کشور دنیا نیست ؟


آیا فرزندان آن نمایندگان و مسئولانی که با بورسیه های مفت دولتی در خارج بدنبال مدرک هستند تا برگردند و با مدرکشان و نفوذ پدرانشان شرکت و کارخانه تاسیس کنند همین مردم فقیر نیروی ارزان قیمت کاری کارخانجات آنها نیستند و نباید به همین وضعیت موجود راضی و قانع باشند ؟


آیا یک معتاد برای فرزند آن شخص بانفوذی که بی ترس و واهمه تن , تن مواد مخدر وارد کشور میکند یک انسان است یا یک مشتری جنس پدرش , و آیا او میتواند در مورد معضل اعتیاد مطلبی پست کند ؟


آیا فرزندان و نوادگان جنتی و کنی به غیر از تبلیغ و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان میتوانند خبر دیگری بنویسند و نشر کنند ؟


آیا زنان و دختران احمد خاتمی و صدیقی و موحدی کرمانی و صافی گلپایگانی و نوری همدانی میتوانند چیزی بغیر از محسنات و مزایای " حجاب " بگویند و بنویسند تا نان خودشان را اجر بکنند ؟


           

آیا فرزندان عبدالرضا هلالی و محمود تیرانداز و آن جبار سینگ مداحان و بقیه زوزه کش های اهل بیت که تازه به نان و نوائی رسیدند و آبی زیر پوستشان رفته میتوانند پستی بغیر از  [ یا ابوالفضل و یا زهرا ] و یا [ به قربان سر بریده حسین برویم ] و [ ثواب یک قطره اشک برای حسین ] چیز دیگری بنویسند و درصدد زیاد کردن مشتریان پدران خود نباشند ؟


آیا آن پانصد هزار نفری که با مدرک ابتدائی و سیکل استخدام و وارد خدمات و نعمات دولتی شدند چاره ای جز نوشتن کامنت هائی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند ؟


آیا برای فرزندان جیره بگیران و مزدوران و نانخورهای این اراذل و اوباش واقعی , به هر کجا که بروی آسمان همه جای دنیا یک رنگ نیست ؟


آیا همین ها نیستند که برای حفظ موقعیت خودشان و همین وضعیت موجود با هر نوشته مخالف خودشان برآشفته میشوند و بی اختیار چاک دهانشان را باز میکنند و زیر پستهای ما هر چه فحش و توهین که لیاقت پدرانشان هست را بار ما میکنند و همه صفات ابوی نامردشان را به ما نسبت میدهند ؟


حالا نجیب های اینها با اسم محمد علی و غلامحسین و عبدالرضا و امیر محمد رحیم و سگ درگاه اهل بیت و نوکر مبارزان لبنانی و مدافع اسلام ناب محمدی در دنیای مجازی فعالیت میکنند و از امنیت و وطن و ساختن و سوختن و پیشرفت و اقتدار و عزت میگویند و مینویسند و نانجیب های آنها با اسم , کوروش ایرانی نسب اهورائی ویا آریوبرزن هخامنشی اشکانی ویا زردشت اهوراپرست مزدکی....!
   




[[  بنده به حرمت ایرانیان شریف و بردباری که با آگاهی از وضع موجود و از سر ناچاری و با لبخندی تلخ مجبور به تحمل شرایط موجود هستند و بخاطر فرزندان خودشان مجبورند که وضعیت فعلی را عادی و مطلوب جلوه بدهند از نوشتن این نکته خودداری کردم اما با احترام به تمامی آنها و جدا دانستن و تفکیک آنها از این جماعت....:

و اما , دسته ای دیگر از این افراد کسانی میباشند که تنها با آزمایش DNA  میتوانید فرق و تفاوت آنها را با گوسپند تشخیص دهید و و باور کنید که آنها هم آدم هستند!


این افراد که هیچ جائی را بغیر از آغل خودشان ندیدند و به شدت اعتقاد دارند که بقیه مردم دنیا هم درست مثل آنها هستند و تقریبا با همین شرایط زندگی میکنند , حالا کمی بهتر و یا کمی بدتر ...!


دنیای آنها محدود به همان طویله خودشان و چراگاه های اطراف آن است و هیچ درک درستی از زندگی اجتماعی ندارند و فقط خودشان را میبینند و سعادت آنها با پر شدن شکم شان تکمیل میشود و به زیر آن بستگی دارد !


همان افرادی که شما در حین مسافرت به شمال و در جاده ها میبینید که شیشه پنجره ماشینشان را پائین میکشند و پوست تخمه و پوست پرتقال و تخم طالبی را با پوشک بچه به بیرون پرتاب میکنند و لائی میکشند ...


همان کسانیکه در سیزده بدر ها  تمام شاخه  های درختان را میشکنند تا کباب کوبیده بخورند و در حین بازگشت تمام آشغال های خودشان را به رودخانه میریزند...


همان کسانیکه پشت سر شما در چراغ قرمز بوق میزنند که چرا وقتی که  مامور نیست چراغ را رد نمیکنی ...


همان کسانیکه که بعد از خوردن ناهار از جارو ساقه ای میکنند و با آن دندانهای خودشان را خلال میکنند و در حالیکه بوی گند پایشان اتاق را پر کرده یکوری لم میدهند میگویند : تا فردا خدا بزرگه ...


همان کسانیکه فقط در محرم و رمضان مسلمان میشوند و نماز میخوانند و ریش میگذارند ...


همان کسانیکه هنوز رای دادن در انتخابات را وظیفه خود میدانند و به آن افتخار میکنند ...


همان کسانیکه کله شان بوی قرمه سبزی نمیدهد و باید هوای همه را داشته باشند ...


همان کسانیکه دوش حمام را نیمساعتی باز میکنند تا حمام دم بگیرد ...


همان کسانیکه با دیدن فشار آب در حین پر شدن آفتابه در مستراح خشکسالی و کم آبی را دروغ استکبار جهانی میدانند ...


برای اینها حقوق شهروندی همان مبلغ یارانه دریافتی میباشد,


برای اینها خارج فقط کربلا و نجف و مکه ( شاید هم دوبی و آنتالیا ) و خریدن سوغاتی هست ...


برای اینها پیچاندن مردم و دور زدن قانون زرنگی و تیز بازی هست ...


 برای اینها که نه جائی دیگر را دیدند تا با زندگی نکبت خودشان مقایسه کنند و نه فهم معنی یک زندگی بهتر را دارند و نه میدانند که آینده و آینده نگری یعنی چه ؟


برای همین افرادی که مطلب را نخوانده و ندانسته در زیر همین پست کامنت گذاشتند و اظهار فضل کردند و به دنبال مبلغ دستمزد نوشتن این دردنامه میگردند ...!!


برای این گوسپندان هم ایران فعلی با همین وضعیت بهترین جاست و بهشت برین میباشد و در درستی این مطلب هیچ شک و تردیدی هم ندارند !



 

هیچ نظری موجود نیست: