شنبه، آذر ۱۴، ۱۳۹۴

ای آقای امام زمان , جان مادرت زودتر ظهور کن و بیا !

        ای آقای امام زمان , جان مادرت زودتر ظهور کن و بیا !


ای آقای مهدی , معروف به امام زمان , پسر حسن ملقب به حسن عسگری , امام دوازدهم شیعیان جهان که نمیدانم چطور حدود ۱۲۰۰ سال پیش مفقود الاثر شدید و پیروان شما تصور میکنند که شما بنابر حکمت الهی و بخاطر مصالحی که خودشان هم نمیدانند آن مصالح چیست غیب شدید و در دوران غیبت کبری بسر میبرید و قرار است روزی که تاریخ دقیق آن مشخص نیست و هیچکس نمیداند , ظهور بفرمایید تا دنیا را گل و بلبل و پر از عدل و داد بکنید راستش را بخواهید شخص بنده به چند دلیل هیچ اعتقادی به شما ندارم!

یک - آنکه این داستانهایی که در مورد شما ساختند آنقدر سطحی و بچه گانه هست که مرغ پخته را در قابلمه به خنده می اندازد , آخر مگر میشود خدای به آن بزرگی برای پایان دادن به این داستان آفرینش خودش , از این روش قایم موشک بازی جلف و بچه گانه استفاده کند ؟


مطمئنا برای پروردگار راه های بسیار بزرگوارانه تر و منطقی تر و بهتری نسبت به این بازی سخیف کودکانه وجود داشت و دارد !


دو - گیریم که خدا دلش خواست و دوست داشت که از این روش استفاده کند که صد البته مال خودشان هست و صاحب اختیار هستند , ولی آیا این به نظر شما این درست هست که برای ایجاد عدل و داد همه چیز متکی به یکنفر باشد و تمام کارها و مسئولیت ها را بگردن شما بیاندازند تا به مبارکی و میمنت وجود شما بقیه آدمها که عمری جز صبر کردن هیچ هنر دیگری نداشتند و جز نابود کردن برکت خدا و تبدیل آن به مدفوع هیچ خاصیت دیگری از آنها مشاهده نشده , همینجوری نفهمیده و ندانسته عین یک گله گاو سرشان را بیندازند پائین و هرررری بروند به بهشت و آنجا را هم به گوه بکشند؟!


 که به خداوندی خدا این خودش بزرگترین کفر و بالاترین گناه هست و میباشد .


سه - والله به نظر من اگر این داستان شما حقیقت داشت , عقلا و قانونا شما باید ۵۰ سال بعد از غیبت خودتان ظهور میکردید , نه تا حالا که ۱۲۰۰ سال گذشته و باز هم معلوم نیست که تا کی طول بکشد؟


و صد البته بخاطر آنکه هر چه زمان بیشتری از بعد غیبت شما گذشت و میگذرد , بیشتر و بیشتر به ضرر شما و خدا هست و میباشد !؟


چون همانطور که شاهد هستیم روزبروز بر تعداد لشگریان کفر و ظلم و جور افزوده میشود و دارای تجهیزات پیشرفته تر میگردند و اگر خدا یک جو عقل داخل کله اش داشت که حتما هم داشت و دارد باید شما را همان زمان که تعداد آدمها خیلی کمتر از الان بود و خیلی زود باورتر بودند و سلاح آنها همان شمشیر و تیرکمان بود به ظهور میرساند نه حالا که تعداد آنها هشت میلیارد شده که برای گردن زدن این همه آدم کم کم هزار سال وقت لازم است!


 و همچنین در این روزگار و با این مردم زبان نفهم شما باید برای ثابت کردن امام زمان بودنتان مجبور هستید که صد جور سند و مدرک رو کنید و هزارتا قسم حضرت عباس بخورید که آیا شاید چند نفر باورشان بشود و یا نشود !

و چون میدانم خدا شما را خیلی خیلی دوست دارد اصلا دلش راضی نمیشود که شما را آنطوری  که شنیدم فقط با همان یک قبضه ذوالفقاری که از جدتان به شما رسیده به جنگ موشک های کروز و توپهای فالانکس و مسلسل های تمام اتوماتیک لیزری بفرستد و اینقدر زحمت شما را زیاد کند و به دردسر بیاندازد ...!


پس خدای مهربان که مرض نداشت و ندارد و اگر قرار به ظهور بود در همان زمان و دوران نیزه و تیرکمان ظهورتان میداد و قال قضیه را میکند...


و اصلا از همه این حرفها بگذریم , خود شما بگوئید مگر خدا آزار دارد که با جنگ و خونریزی مخلوقاتش را به راه راست هدایت کند و و دور از جان و بلانسبت , شما را مانند قصاب و جلاد به جان آنها بیاندازد تا آنها را به بهشت بفرستید ....والله عقل هم خوب چیزی هست ؟مگه نه ؟! 


چهار - و دیگر آنکه که اگر وجود شما حقیقت داشت خدا کاری نمیکرد که هر ننه قمری ادعای نیابت شما را بکند و با کارهای خودش آبروی شما و جد و آبادتان را ببرد و یک مثقال ابرو و حیثیت برای شما نگذارند!


 و هر غلطی که دلشان خواست بکنند و همه آنرا هم  گردن شما بیاندازند و شما را بدهکار عالم و آدم کنند و با حرف های احمقانه خودشان کاری بکنند که اگر کسی خر شد و دوزار هم شما را قبول داشت , او را چنان منزجر و بیزار بکنند و چنان بلائی سرش بیاورند که دست از دل و دهنش بکشد و هر چه در دهانش بود نثار شما و جد و آباد و ایل و طایفه و هر چه پیغمبر و خود خدا بکند ...

و آیا بنظر خود شما آن خدائی که بگذارد یکمشت مفتخور از خدا بیخبر با نام خودش و به اسم شما به مال و جاه و مقام و ثروت و مکنت برسند و دمار مردم را دربیاورند و شما را سکه یک پول بکنند و به گند بکشند , خدای همان آنها نیست ؟


و اصلا میشود که چنین خدائی , خدای شما و ما باشد؟!!


و در کل حرف و حدیث بسیار است...


 ولی بگذریم که بنده کار دیگری با شما داشتم و بابت چیز دیگری مزاحم اوقات شریف شما شدم !

همانطور که گفتم من اعتقادی به شما ندارم ولی فرض محال هم محال نیست و بنده بادیدن این همه بی حساب و کتابی دنیا که نشان از تخمی بودن کار خدای شما دارد و میباشد یکهو شک کردم و احتمال یک در صد هزار میلیاردم دادم که شاید در صورت غیر ممکن بودن این همه بلاهت از خداوند بزرگ , شما وجود داشته باشید و وجود دارید و همه این مزخرفات راست باشد !!


پس بنابرین در کمال آگاهی و با دانستن بیشعور بودن پیروان و بی چاک و دهن بودن طرفداران و توهین کردن و فحش دادن معتقدان شما به بنده... ,


من تصمیم گرفتم که در نهایت ادب و احترام یک خواهشی از شما بکنم ...

و آن این است که آقای مهدی هر که هستی و هر چه هستی و هر کجا که هستی ؟


جان آن مادرت هر چه زودتر ظهور کن و تکلیف ما را با این جماعت نفهم بیشعور زبان نفهم مشخص کن !


ای آقای صاحب الزمان , تو را به ارواح خاک جد و آبادت زودتر بیا و به این وضعیت خرتوخر بلبشو پایان بده که اینجا سگ میزند و گربه میرقصد و دیگر سگ صاحبش را نمیشناسد ؟!


باور کنید اگر این ظهور شما ربطی به سرنوشت و زندگی من نداشت گور پدر همه شان هم کردند و بنده اصلا مزاحم شما نمیشدم و چنین خواهشی نمیکردم ...


ولی متاسفانه این ظهور شما روزگار من و بسیاری دیگر از مردم ایران را سیاه کرده و خیلی ها را به خاک سیاه نشانده و بی تعارف بگویم که ریده به زندگی همه ما و رفته...


صد البته که چون این مطلب صددرصد مربوط به شما و آن ظهور نامعلوم شما میباشد , مسولیت این وضعیت هم صددرصد با شماست و نمیتوانید منکر آن شوید و یا از زیر آن در بروید و فرار کنید , پس خواهشا بیائید و زودتر ظهور بفرمایید و تکلیف ما را معلوم کنید .


آقا جان , اصلا ما بی جنبه و نفهم و جای ما هم اسفل السافلین جهنم ....


ولی آیا این حق است که ما پاسوز شما و آن ظهور شما بشویم و و در این دنیا هم روز خوش نداشته باشیم و یک آب خوش از گلوی ما پایین نرود ...؟؟!

آخر قربانت بروم , آن عدل و انصافی که میگویند داری کو و کجاست ؟


برادر من , آن عدلی که تو میخواهی بعدا رو کنی دیگر به چه درد ما میخورد و آنرا در کجای خودمان فرو کنیم ؟


خلاصه که آقای عزیز اگر قرار است کاری بکنی همین امروز بکن که فردا دیر است.


و خیلی جدی و بدون شوخی به شما بگویم که خوب بدانی و حلقه گوشت کنی که بدون شک مسئول این وضعیت تو هستی و اگر باز هم مس مس کنی و نیائی و اگر در این مدت بلا ملائی سر ما بیاید , بنده شخصا از شما نمیگذرم و  مدیون من هستی و در قیامت و در آن دنیا در محضر خدا باید جوابگو من و امثال من باشی ...


دیگر خود دانی ؟!


این نوشته هم بابت این هست که فردا دبه نکنی بگوئی که شما چیزی نگفتید و من هم که کف دستم را بو نکرده بودم و بهانه بیاوری و بخواهی خودت را نزد خدا بیگناه و بی تقصیر نشان بدهی و در بروی ...


آره آقای عزیز , آره دوست محترم , بنده با همین نوشته با شما پخته کردم  , دیگر خودت میدانی و آن ظهورت ..., از ما گفتن بود که گفتیم ...//  
  

هیچ نظری موجود نیست: