شنبه، دی ۰۵، ۱۳۹۴

ملتی که نوشته آدم را چاپ میکنند ولی نام نویسنده مطلب را نشر نمیکنند !

   ملتی که نوشته آدم را چاپ میکنند ولی نام نویسنده مطلب را نشر نمیکنند !

واقعا که ملتی عجیبی هستیم !

داشتم تو گوگل دنبال یک مطلبی میگشتم که بنابر حسب تصادف تیتر یکی از نوشته های خودم را دیدم :

((  ملتی که پای پیاده تا کربلا میروند ولی از پل عابر پیاده نمیروند! ))

وقتی همین تیتر را در جستجوگر گوگل سرچ کردم , دیدم ده ها صفحه که به حول قوه الهی  دقیقا با همین تیتر و همان محتوای نوشته و یا قسمتی از آن در همه شبکه ها و پایگاه های مجازی ایرانی بازنشر شده بود باز شد ( از فیسبوک و تویتر بگیر تا الی ماشالله ...!)


 البته هر کسی بنابر فراخور سلیقه خودش قسمتی از مطلب را با عکس معروف عبور [ گوسپندان ] از رو پل هوائی که [ آدمها ] در زیر آن از وسط  خیابان عبور میکنند و مشغول تردد میباشند را گذاشته ولی (( بغیر از آقای یوسف محمد علی سردبیر محترم وبسایت اوستا نیوز)) لامصب ها یکی هم محض رضای خدا یا حتی برای شادی روح مرحوم شادروان یوهانس گوتنبرگ مخترع دستگاه چاپ و مرحوم مغفور جنت مکان خلد آشیان چستر کارلسون مخترع دستگاه کپی نامی از نویسنده اصلی مطلب نیاوردند و یا حتی منبع خبر را هم ذکر نکرده بودند !!؟   

البته باور کنید این موضوع را برای این نگفتم که خیال کنید از این بابت ناراحت شدم و دلخور هستم بلکه برعکس ...!؟؟!


باور کنید بعد از دیدن این مطلب من تا نیم ساعت میخندیدم و از فرط خنده به خودم میپیچیدم ...!!


شاید شما هنوز نکته اصلی این ماجرا را نگرفتید پس از خندیدن من تعجب نکنید...!؟


و اگر شما هم میخواهید کمی بخندید به تیترمطلب (( ملتی که پای پیاده تا کربلا میروند ولی از پل عابر پیاده نمیروند! ))  و محتوای نوشته که صددرصد مربوط به فقر فرهنگی مردم میباشد دقتی بکنید و سپس به این عمل دوستان که کپی کردن مطلب و به نام خودشان نشر کردن بود نگاهی بیاندازید آنوقت هست که میبینید این دوستان هم از آن گوسپندان کم عقل تر هستند و هم از آن مردم بی فرهنگ تر میباشند ...!


خدائی مسخره و خنده دار نیست؟؟!

 
آخر  در کجای دنیا و کدام گاگولی هست که نوشته یکی دیگر را به نام خودش بزند و بخواهد با دزدی فرهنگی , مردم را سرزنش و نصیحت و آنها را نقد فرهنگی بکند ؟!!

البته باز هم از دوست گرامی آقای یوسف محمد علی سردبیر وبسایت اوستا کمال تشکر را دارم که با حفظ اخلاق انسانی و رعایت فرهنگ رسانه ای تمام نوشته های مرا با ذکر منبع و نام نویسنده بازنشر نمودند و بر سر ما منت گذاشتند , سپاسگزارم .  
http://www.avestanews.com/index.php 


[[ این پست ((  ملتی که پای پیاده تا کربلا میروند ولی از پل عابر پیاده نمیروند! )) را من به مناسبت پیاده روی شیعیان ولایتمدار در روز اربعین به شهر کربلای عراق یکی دوسال پیش نوشتم و امسال هم با کمی ویرایش آنرا بازنشر نمودم و از تمامی دوستانی که آنرا چه با ذکر منبع و یا بدون نام نویسنده بازنشر کردند متشکرم چون مقصود فقط آگاهی رسانی هست و بس . و امیدوارم دوستان از بازگوئی این حقیقت درسی گرفته و از من دلخور نشده باشند ]]
  

هیچ نظری موجود نیست: