جمعه، آذر ۱۳، ۱۳۹۴

با اعضای مجلس خبرگان چند موزه و عتیقه فروشی میتوان افتتاح کرد؟

 با اعضای مجلس خبرگان چند موزه و عتیقه فروشی میتوان افتتاح کرد؟



با یک نگاه اجمالی به سن و سال اعضای مجلس خبرگان و با یک حساب سرانگشتی از میانگین سن آنها , به سادگی به این نتیجه میرسیم که با اعضای بی خاصیت و هزینه ساز این مجلس میتوانیم چند عتیقه فروشی و چندین موزه افتتاح کرده و با آنها ایجاد اشتغال کرده و درآمدزائی کنیم !

چرا که سن برخی از آنها از بسیاری از اشیای موجود در موزه ها و عتیقه فروشی ها بیشتر است و از لحاظ تاریخی دارای قدمت بیشتری میباشند!


و یا حتی میتوانیم با ساختن شوهای تلویزیونی و برنامه های متنوع و در یا در جشن ها و مراسم های مختلف , در قالب یک مسابقه پرسش و پاسخ و هوش آزمائی با  پاسخهای شنیدنی آنها کلی مردم را سرگرم کنیم و بخندانیم ...


پیداست که با این کار هم میتوانیم صدا و سیمای جمهوری اسلامی را از این رکودی که گریبانگیرش شده نجات بدهیم و هم شادی را به خانه های مردم ببریم و سطح نشاط و امید را در جامعه افزایش بدهیم و بالا ببریم .


(( مثلا چیزی همانند [ خندوانه ] رامبد جوان منتهی چون اکثریت اعضای تشکیل دهنده این مجلس را آخوندها تشکیل میدهند نام برنامه را [ آخوندانه ] بگذاریم !))


پس بهتر است تا فرصت با قیست هر چه سریعتر نسبت به اقدام عملی راجع به این پیشنهاد تصمیماتی اتخاذ گردد چون به گزارش خبر آنلاین :


[[   در این دوره از مجلس خبرگان، هشت تن از اعضای این مجلس دعوت حق را لبیک گفتند که به ترتیب سن در زمان فوت به این شرح هستند: حسام‌الدین مجتهدی ۹۳ سال، ابوالقاسم خزعلی ۹۰ سال، مختار امینیان ۸۹ سال، محمد محمدی گیلانی ۸۶ سال، محمدرضا مهدوی کنی ۸۳ سال، محمد حسین زرندی ۸۲ سال، سید صابر جباری ۷۶ سال و سید حسن طاهری خرم‌آبادی ۷۵ سال. ]]


و اگر این پیشنهاد عملی نیست و و از نظر دینی مقدور نمیباشد و مشکل شرعی ایجاد میکند , لااقل از نظر علمی  و پزشکی (( که ثابت میکند با بالا رفتن سن و مرگ سلولهای خاکستری , مغز کارائی لازم و کارکرد مناسب خود را از دست میدهد )) از همه آنها یک تست بسیار ساده پزشکی بگیرید تا بفهمید ؛


چند نفر از آنها اسم خودشان را یادشان می آید و میتوانند آنرا درست بنویسند ؟!


 و اگر همه آنها را جلوی در مجلس ولشان کنید , چند نفر از آنها راه خانه شان را بلدند؟


و میتوانند بدون کمک دیگران خودشان را به منزل و مقصد برسانند ؟


و چند نفر از آنها چشمانشان سالم و بینا هست تا روزگار مردم و نتیجه اعمال خودشان را ببینند ؟

و چند نفر از آنها گوش هایشان سالم هست و آیا صدای این همه اعتراض و تظلم و دادخواهی را میشنوند؟! 

 و بعد , آنوقت اختیار یک مملکت و سرنوشت یک ملت را بدست آنها بدهند و بازیچه آنها سازند ...!


 


به هر حال این گزارشی هست که خبر آنلاین از سن و سال اعضای این مجلس بی خاصیت داده ودیگر  انتخاب با خودتان است و بستگی به فهم شعور کسانی دارد که در انتخابات این مجلس شرکت میکنند و رای میدهند !!؟

[[ «خبرآنلاین» نوشت: در چهارهمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۸۶ نماینده به عضویت این مجلس در آمدند که در این مدت ۹ سال، هشت تن از این نمایندگان دار فانی را وداع گفتند. در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد،


 ۱۸ تن از این نمایندگان از ۵۱ تا ۶۰ سال، ۱۸ تن نیز از ۶۱ تا ۷۰ سال، ۲۰ تن از این نمایندگان در سنین ۷۱ الی ۸۰ سال به سر می‌برند و ۱۹ تن در سنین ۸۱ الی ۹۰ سال و دو تن نیز بالای ۹۰ سال، سن دارند.

در این دوره از مجلس خبرگان، هشت تن از اعضای این مجلس دعوت حق را لبیک گفتند که به ترتیب سن در زمان فوت به این شرح هستند: حسام‌الدین مجتهدی ۹۳ سال، ابوالقاسم خزعلی ۹۰ سال، مختار امینیان ۸۹ سال، محمد محمدی گیلانی ۸۶ سال، محمدرضا مهدوی کنی ۸۳ سال، محمد حسین زرندی ۸۲ سال، سید صابر جباری ۷۶ سال و سید حسن طاهری خرم‌آبادی ۷۵ سال.


آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه‌ قضاییه، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی و سیداحمد خاتمی هر سه ۵۵ ساله هستند. آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی و حجت‌الاسلام حسن روحانی هر دو ۶۷ ساله هستند. آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و آیت‌الله مقتدایی رئیس حوزه علمیه قم نیز هر دو ۸۰ سال از عمرشان می‌گذرد. هاشمی رفسنجانی و مصباح یزدی ۸۱ ساله‌اند و محمد یزدی، محمد امامی کاشانی و موحدی کرمانی نیز ۸۴ ساله هستند. احمد جنتی، محمدباقر باقری کنی و محسنی گرکانی رئیس سابق دیوان عالی کشور نیز ۸۹ ساله‌اند. ]]


                                  و من یقراء فاتحه مع الصلوات ...!

                  
 
 

هیچ نظری موجود نیست: