جمعه، آذر ۲۷، ۱۳۹۴

آقازاده ها چه جور جانورانی هستند!؟

                        آقازاده ها چه جور جانورانی هستند!؟



جناب آقازاده یاسر هاشمی پنجمین فرزند شیخ علی اکبر هاشمی بهرمانی یا همان رفسنجانی خودمان , اخیرا در مصاحبه ای با خبرنگار سیاسی ایسنا- محمدرضا نورمحمدیان  گفت :

[[  "آقازادگی" مساله بدی نیست، تعریف مردم از آقازادگی درست نیست ]] !


البته ایشان شوخی شان  هم گل انداخت و افاضه کردند :


[[ ما گاهی اوقات با همدیگر شوخی می‌کنیم و می‌گوییم که دیگر این ما نیستیم که آقازاده‌ایم، بلکه فرزندان‌مان هستند؛ به هر حال «آقازاده» بعنوان یک واژه سیاسی در کشور جا افتاده است . آقازادگی چیز بدی نیست؛ در برخی از انتسابات حکومتی در تاریخ ایران نیز ریشه و اصالت همواره معنای خودش را داشته است. از نظر من موضوع «آقازادگی» مساله بدی نیست، ولی متأسفانه تعریفی که امروز از آقازاده می‌شود شاید در ذهن مردم تعریف درستی نباشد.]]

منبع خبر : http://www.parsine.com/fa/news/265650/یاسر-هاشمی-آقازادگی-مساله-بدی-نیست-تعریف-مردم-از-آقازادگی-درست-نیست 

البته بنده در تاریخ یکشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۹۱ در پستی با تیتر "  نگاهی اجمالی و گذرا بر گونه آقازاده ها از منظر جانورشناسی "  کاملا این دسته از موجودات و گونه " آقازاده " ها را شکافتم و آناتومی آنها را تشریح کردم .

ولی انگار چون این آقازاده یاسر در آنزمان بچه بود و عقلش نمیرسید و فقط آتاری و پلی استیشن بازی میکرد و فائزه و محسن و مهدی هم نمیگذاشتند با کامپیوترشان کار کند پیداست که پست من را نخواندند که چنین شکری خوردند و میگویند : اقازادگی چیز بدی نیست !!


و تازه , ایشان ذهن ما مردم را  قبول ندارد و تعریف اقازادگی  مردم را هم درست ندانستند!!


بنابر این من یکبار دیگر برای ایشان آقازاده و اقازادگی را تعریف میکنم و اگر ایشان به اندازه سرسوزنی اشتباه و یا دروغ و یا افتراء و یا تعریف نادرستی دیدند , حق با ایشان است و ما دیگر هر تعریفی که ایشان از آقا زدگی بکنند چشم بسته قبول میکنیم و دیگر به ایشان آقازاده نمی گوئیم ...


پس یاسر جان خوب گوش کن و با دقت بخوان ؛


در علم  جانور شناسی آقازاده به دسته ای از جانوران اطلاق میشود که از مادرزاده میشوند ولی از پدر تغذیه میکنند و به همین علت به آنها آقازاده میگویند.


آنها نزدیکترین و شبیه ترین جاندران به انسان هستند و ٤٧ تا و نصفی کروموزوم دارند.


 این جانوران با آنکه قبل از انقلاب اسلامی تعدادشان بسیار کمتر از حالا بود لهذا در میان گونه های محافظت شده قرار نداشتند ، اما جای بسیار شگفتی و تعجب است که پس از انقلاب و سیر شدن شکم آقاها  ناگهان بصورت تصاعدی نسل این جاندار رو به افزایش گذاشت و در رده گونه های محافظت شده قرار گرفتند!!!


و جالب اینجاست که درست بر خلاف گونه های دیگر که کم شدن تعداد آنها سبب محافظت از آنها میشود این جانوران (آقازاده ها ) هر چه تعدادشان بیشتر میشود برایشان محافظ و بادی گارد بیشتری میگذارند و تدابیر امنیتی شدیدتری برایشان در نظر میگیرند !!


و جالب تر این است , با آنکه تعدادشان بسیار زیادتر شده اما کمتر مشاهده و دیده میشوند و این شگفتی تمام دانشمندان و جانور شناسان را برانگیخته است !


به هر حال این آقازاده ها  تا امروز از نظر دسته بندی درصدر لیست بزرگترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی جای گرفتند و قرار دارند .


از نظر تغذیه این جانوران بسیار شبیه به شتر مرغ و تمساح میباشند چون مثل شتر مرغ به هر چیز نوک میزنند و مانند تمساح هر چیزی را میبلعند و فرو میبرند که اثر بسیار بدی بر روی منابع طبیعی , جنگلها و مراتع و معادن و آثار تاریخی و سرمایه های ملی و بر کل محیط زیست کشور گذاشته که اگر این جانوران که همگی به ویروس چشم هم چشمی مبتلا شده اند همین رویه را ادامه بدهند تا چند سال دیگر با سرزمین بایر و سوخته و ویرانی بنام ایران طرف خواهیم بود ...


ناگفته نماند که حیات این جاندار ارتباط مستقیم و صددرصد با مقام و منصب و مقام و رنگ عمامه پدرانشان دارد  و همین شاخص هاست که درجه آقا زادگی آنها را مشخص میکند .


و بخاطر همین است که تمام بخور بخور هایش از صدقه سر آقایشان میباشد و همگی سر در آخور جیب پدرانشان دارند.


البته به لطف پیشرفت تکنولوژی هم اکنون این بخور بخور ها همه بصورت LC و از طریق سیستم بانکی انجام میشود.


اما دور بودن این گونه حفاظت شده از چشم محققان و جانورشناسان و دلسوزان وطن عملا مانع از تحقیق برای رسیدگی به این وضعیت و جلوگیری از ریخت و پاش های این جانوران میگردد و چون این آقازاده ها در لیست جانوران محافظت شده قرار دارند ،نزدیک شدن و شکار و آسیب رساندن به آنها اکیدا ممنوع هست و نیروهای امنیتی و نظامی و جنگلبانی و حفظ محیط زیست و حتی برادران وزارت اطلاعات و سربازان گمراه امام زمان هم نمی توانند به آنها حرفی بزنند و اقدامی بکنند ، و اینطور که پیداست آنها از مصونیتی فوق پارتی بازی و این حرفها برخوردارند!!




اما از نظر خصوصیت حیوانی و از منظر علوم رفتارشناسی با آنکه این جانوران هیچگونه میل و رغبتی برای حضور فعال و آشکار در جامعه را از خودشان نشان نمیدهند ولی  همزیستی مسالمت آمیز این جانداران با سگهای ولایت وکفتران و کفتا ران نظام شگفتی تمامی دانشمندان و جانورشناسان و حتی مردم عادی را هم برانگیخته و هنوز علت اصلی این همزیستی مسالمت آمیز کاملا مشخص نیست و نشده اما بعضی از منتقدین حکومت و سینه سوخته های سپاه حدس هایی در اینمورد میزنند... !؟؟


هم اینک تعداد ٤٥٠٠ راس از این آقازاده ها فقط در انگلستان به بهانه تحصیل در دانشگاه توسط زیست ناشناسان انگلیسی حفظ و نگهداری میشوند اما آمار دقیقی از تعداد کل آنها در جهان دردست نیست .


اما میتوانیم آنها را در کشورهای مورد علاقه شان , هم از نظر آب و هوائی  و هم از نقطه نظر مبرمترین نیاز آنها یعنی ( اطفای حس خودنمائی و براورده شدن اشتهای جنسی ) بوفور دید که مثل پشگل زیر دست و پا ریخته اند و هراز گاهی خبرهای کوتاهی از باردار شدن دختر سرایدار خانه و یا مسولین نظافت توالت دانشگاه ها ،سبب شادی و خنده و مزاح آقایان آنها را دروطن فراهم کرده و با این خبرها درگعده ها یشان برای یکدیگر دست میگیرند .


اما اکنون با این بار گرانی کمرشکن و تورم بالا  و فقر عمومی همین آقازاده ها در انظار عموم مردم مخصوصا برادران مخلص و واقعی بسیجی و جانبازان و آزادگان جنگ که  روزگار سختی را میگذرانند ، با آوردن ماشین های گرانقیمت و دوردور کردنشان در خیابانهای شهر و با گرفتن مهمانی های مجلل و عروسی های آنچنانی سبب خون جگر شدن مردم و سرگرم دق دادن برادران واقعی ارزشی و فرستادن واقعی آنها به لقالله میباشند .


البته همانطور که گفتم هنوز هم بسیاری از برادران نفهم ارزشی و بیشعورهای بسیجی و الاغ های حزباللهی یا همان سگها و کفتر و کفتاران ولایت احمقانه کمر به خدمت آنها بستند و پاچه آنها را میخرند و به استخوانی که آقازاده ها برایشان انداختند و میلیسند دلخوش هستند و در دوشیفت خدمت آنها را میکنند ...


شیفت صبح که وظیفه آفتابه کشی و خبردار ایستادن دم مستراح برای آقایان را تقبل کردند و شیفت بعد از ظهر که وظیفه کیف کشی آقازاده ها و شستن ماشینهای آنها را برعهده دارند ...خدا عقل بدهد انشالله ...  ,


خداوند نسل هرچه آقا و اقازاده هست را از روی زمین بردارد ،آمین. 

(( حالا اگر آقازاده یاسر هاشمی باز هم بگویند که آقازادگی مساله و چیز بدی نیست , بدانند که از نظر علم ژنتیک و قانون وراثت و نظریه مندل  وقاحت و بیشرمی را کاملا از پدر محترمشان به ارث برده اند , همین ))  


 

 

 

هیچ نظری موجود نیست: