چهارشنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۴

آیا امتیاز دیگری هم مانده که به روسیه و جناب پوتین بدهیم ؟!

 آیا امتیاز دیگری هم مانده که به روسیه وجناب پوتین بدهیم ؟!




باور کنید با این حالی که جمهوری اسلامی در تبادل سوخت به روسیه داده , ولادمیر پوتین باید از میدان سرخ و کاخ کرملین تا خیابان پاستور و بیت رهبری را پابرهنه میدوید و تازه پس از پابوسی مقام عظما , او را کول میکرد و دو , سه  بار هم دور میدان شهیاد ( آزادی فعلی ) میچرخا ند... 

بر اساس اطلاع منابع ایرانی و روسی، میزان اورانیوم منتقل شده به روسیه بیش از 8.5 تن بوده است و ایران حدود 140 تن در ازای آن اورانیوم طبیعی دریافت کرده است  و از آنجایی که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان مسئولیت یافت تا به طور تضمین شده انتقال سوخت را انجام دهد 140 تن اورانیوم طبیعی در ازای اورانیوم غنی شده ایران قبل از آن که اورانیوم غنی شده به روسیه منتقل شود، به کشور وارد شد.


اما  آمریکا می‌گوید ایران بیش از ۱۱ تن اورانیوم غنی‌شده خود را به روسیه منتقل کرده است. این در حالی است که روسیه و ایران از انتقال حدود ۸ تن خبر داده‌اند. جان کری در این بیانیه خبر داد یک کشتی حامل بیش از ۲۵ هزار پوند (۱۱ هزار و ۳۴۰ کیلوگرم) اورانیوم غنی شده ۲۰ درصدی که هنوز تبدیل به صفحات سوخت برای رآکتور تحقیقات تهران نشده بودند، ایران را به مقصد روسیه ترک کرد.


  

تا اینجای مطلب را نگهدارید ...


حالا مطلب زیر را که از ویکیپدیا برداشت شده را یک نگاهی  بکنید :

( همان یک نگاه هم کافیست ...!)

[[ اورانیوم طبیعی (که بشکل اکسید اورانیوم است) شامل3/99% از ایزوتوپ اورانیوم 238   و7/0% اورانیوم 235است.  که نوع 235 آن قابل شکافت است و مناسب برای بمب ها ونیروگاههای هسته ای است. این عنصر از نظر فراوانی در میان عناصر طبیعی پوسته در رده 48 قراردارد.


پرخرج ترین مرحله تهیه سوخت اتمی همین ‏مرحله غنی سازی ایزوتوپها است، زیرا از هر هزاران کیلو سنگ معدن اورانیوم ‏‏140 کیلوگرم اورانیوم طبیعی بدست می‌آید که فقط یک کیلوگرم 235U  ‏خالص در آن وجود دارد.

در اورانیوم طبیعی غلظت ایزوتوپ ۲۳۸ حدود ۹۹٫۲۷٪، ایزوتوپ ۲۳۵ حدود ۰٫۷۲٪ و ایزوتوپ ۲۳۴ حدود ۰٫۰۰۵۵٪ است. در حالی‌که در اورانیوم ضعیف‌شده غلظت ایزوتوپ ۲۳۸ حدود ۹۹٫۸٪، ایزوتوپ ۲۳۵ حدود ۰٫۲٪ و ایزوتوپ ۲۳۴ حدود ۰٫۰۰۱٪ است.
در گزارش سال ۲۰۰۳ سازمان بهداشت جهانی بخشی از عوارض اورانیوم ضعیف‌شده یاد شده است:
کلیه بیش از بقیه بافت‌های بدن، ممکن است از آثار مضر احتمالی اورانیوم تأثیر پذیرد
برخی تحقیقات از افزایش سرطان ریه در بین کارگران معادن اورانیوم حکایت دارد، هرچند با توجه به سمیت بسیار پایین اورانیوم ضعیف‌شده فقط در صورت استنشاق حجم بزرگی ار غبار اورانیوم غنی‌شده (در حد چند گرم) احتمال سرطان ریه افزایش خواهد یافت.]]




نگاه کردید و دیدید؟


دیدید این آیتالله ها واقعا نشانه و آیت خدا هستند ؟


که صد البته نشانه های خداوند در مورد بلاهت و حماقت و جهالت و رذالت...


میدانید آقایان برای ساختن ۸ الی ۱۱ تن اورانیوم غنی شده ۲۰ درصدی چه هزینه ای بر دوش مردم و بودجه کشور تحمیل کرده اند؟!!؟


از هر هزاران کیلو سنگ معدن فقط ۱۴۰ کیلو اورانیوم طبیعی و از هر ۱۴۰ کیلو اورانیوم طبیعی فقط یک کیلو اورانیوم  خالص بدست می آید .


حالا ما ۱۱ تن غنی شده آنرا که بخاطرش آنهمه بدبختی و تحریم و حقارت و کمبود و نفت نسیه فروشی و دمپائی پلاستیکی گرفتن و ... را تحمل کردیم , دو دستی دادیم به روسیه و  آن مارمولک هفت خط پوتین ...


و تازه این یکروی سکه هست و  دوبامبی بر فرق سرشان بخورد ,


آقایان در ازای ۱۱ تن اورانیوم غنی شده ۲۰ درصدی , مقدار ۱۴۰ تن  اورانیوم طبیعی گرفتند که اگر همه آنرا با هزینه چند ده میلیارد دلار پول نفت ناقابل غنی کنند فقط  یک تن اورانیوم خالص ۱۰۰ درصدی میتوانند استخراج کنند , که با حساب و سواد مدرک ابتدائی و با انگشت هم اگر حساب کنیم باید این یک تن ۱۰۰ درصدی برابر با ۵ تن ۲۰ درصدی باشد !!


یعنی ۱۱ تن دادیم که ۱۴۰ تن طبیعی بگیریم , که چه ؟


بیائیم آنرا غنی کنیم و دوباره به روسیه بدهیم ؟؟!


حالا اگر ,  اگر آقایان بخواهند اورانیوم  U ۲۳۸  آنرا که همان اورانیوم ضعیف شده هست را از آن ۱۴۰ تن استخراج کنند ,  به نوشته خبرگزاري فارس: اورانيوم ضعيف شده هر چند كه نام ضعيف شده بر خود دارد و مانند بمب اتمي عمل نمي كند، اما ماندگاري بسياري در سطح طبيعت داشته و تا ساليان دراز زمين و منابع طبيعي را به خود آلوده مي كند و باعث ايجاد جهش هاي ژنتيك در گياهان و به تبع آن انسان ها مي شود. گازهاي متصاعد شده از اين نوع اورانيوم بسيار سمي بوده و باد مي تواند آن را تا شعاع صدها كيلومتري گسترش داده و از اين رهگذر تعداد بيشتري را آلوده كنند.... یعنی آنکه حتی سوسک ها و مورچه های ایران هم سرطان میگیرند و میمیرند !!


و اگر این اورانیوم U ۲۳۸ را از آن استخراج نکنند جمهوری اسلامی و نظام مقدس میبایستی با ۱۳۹ تن باقیمانده آن ۱۴۰ تن اهدائی پوتین ,  دم پختک باقالی درست کنند !!


حالا ...., در پشت پرده از این ۱۱ تن اورانیوم غنی شده و باد آورده ایران چقدر سهم آمریکا و چین و انگلیس و اروپا هست و یا پوتین مارمولک آنرا کیلوئی چند با آنها حساب میکند خدا میداند و خدا ...!!؟  


یعنی باور کنید که با این معامله شیرین باقلوائی , آمریکا حتی با جنگ و بمباران نیروگاه های ایران هم نمیتوانست به چنین پیروزی چشمگیری برسد ...!


 فقط صدهزار لعنت شیطان بر آخوندها که چنین هزینه ای را بر ایران و چنین خفتی را بر ایرانیان تحمیل کردند,


و همان صد هزار لعنت به علاوه صدهزار خاک بر سری به آن ابلهانی که هنوز سنگ نظام و این آخوندها را بر سینه میزنند و از آنها طرفداری میکنند , خاک بر سر همه تان ...  

یک  وقت خجالت نکشید ها  , بروید ... بروید رای بدهید.// 

 
     

هیچ نظری موجود نیست: