پنجشنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۹۲

آقایان برای کدام خدمت کردن و انجام وظیفه برای یکدیگر مجلس قدردانی برگزار میکنید ؟

آقایان برای کدام خدمت کردن و انجام وظیفه برای یکدیگر مجلس قدردانی برگزار میکنید ؟ 

این دولتمردان ما کی میخواهند بفهمند ؟

این مسوولین و مدیران حکومتی کی میخواهند چشمانشان را بر روی واقعیت باز کنند ؟

این آقایان کی میخواهند از اسب مردنی دون کیشوتی خود پائین بیایند و دست از توهم بردارند ؟

این حضرت کی میخواهند از قاطر چموش غرور و خودپرستی پیاده شوند ؟

بی لیاقت ها چنان به یکدیگر نان قرض میدهند , پنداری نخست وزیریا یکی از دولتمردان ژاپن بوده و کشتی کشورش که یکی ازغولهای اقتصادی جهان است  را از توفان بحران های اقتصادی در امان نگه داشته  و محافظت کرده است .

چنان برای یکدیگر نوشابه باز میکنند که , پنداری دولت آقایان همانند دولت آلمان  در بحبوحه بحران های اقتصادی , کمک های میلیون یوروئی به دیگر کشورها کرده اند و به داد آنها رسیده اند !

آقایان اگر رئیس دولت یا  نماینده مجلس ویا  وزیر یکی از وزارتخانه های , کشورهائی مانند ژاپن و کره و آلمان و فنلاند بودید , دیگر چه میکردید و در کدام عالم سیر میکردید و دچار چه توهماتی میشدید ؟

کشورهایی  که نفت سرمایه ملی هم ندارند تا آنرا حراج کنند و با پول آن , بودجه برای خودشان دست و پا کنند .

آقا آمد , کلی مهمل بافت و دروغ گفت و عوام فریبی کرد و وعده داد و پس از هشت سال دلار هزار تومانی را ٣٥٠٠ تومان کرد و برایش مراسم قدردانی میگیرند و برگزار میکنند !



مشتی کلاش شارلاتان که مدارک اکثرشان , کار جعل کارهای اطراف دانشگاه میباشد  , تشکیل دولت دادند و پس از هشت سال دزدی و اختلاس , تورم ١٠ درصدی را ٥٥ درصد کردند و در آخر از خستگی استعفاء میدهند !


مشتی بی سواد , ریاکار , عشق منصب و بله آقا گو و بله قربان گو , وزیر شده اند و فکر میکنند که کارشان فقط امضاء کردن و بازدید از مکانها میباشد , بالاترین حقوق و مزایا را دریافت میکنند و پس از هشت سال برای سقوط ارزش پول ملی به قعر جدول آمار دنیا , با نیشی باز در مراسمی از زحمات یکدیگر تعریف و تمجید میکنند , پاداش ٨٠ میلیون تومانی میگیرد !



مشتی دلقک و لات و عربده کش و مفتخور , مزدور , نماینده مجلس شده اند , که ببینند مقام ازما کدام آبرویش را تکان میدهد , تا معلق بزنند و جای دوست و دشمن را نشان بدهند و مراسم عزاداری و نوحه خوانی در خانه ملت برگزار کنند , که با اختلاس ها و دزدی های میلیاردی , حتی نتوانستند یک معاون دوم مدیریک بانک شعبه دولقوز آباد را استیضاح کنند.



 و رئیسش  پس از کلی موش و گربه بازی  میگوید , اگر جلوی احمدی می ایستادید هشت سال اینجوری نمیشد , رییس و پیشنمازش که تو باشی , وای به حال پسنماز و لوطی هاش .......

آقایان قسم میخورم که هر کدام از شما را اگر به کشوری مانند ترکیه , یا تایلند و سنگاپور هم بفرستند , زرنگ ترین تان شاید نظافتچی یکی از ادارات دولتی شود .

و اگر هرکدام از شما را به کشوری مانند سوئد و یا دانمارک و یا ژاپن بفرستند , بی تردید در گوشه ای از پارک ها یا باغ وحش قفسی میگذارند و , شما را بعنوان جانوری که توانسته با مدرک تقلبی و بدون هیچ لیاقت و هنر و فن و علمی و تخصصی ,  در کشوری به نام ایران چند سال وکیل یا وزیر و یا نماینده بوده , در آن میگذارند و برای تماشای عموم بلیت هم میفروشند !

اگر شما ها وزیر و مدیر و دولتمرد کشوری مانند کره یا ژاپن که هیچ نفت و گازی ندارند و فقط با کار و تلاش و ساختن محصولات , دارای چنین ثبات و  رفاه و امنیت اجتماعی هستند , بودید , لابد حالا ما را هم بنده نبودید!

اصلا نفت هم باشد , مگر این کشورهای عربی نفت نمیفروشند , خاک بر سرتان کنند که از آنها هم کمتر  هستید که هیچکدام از آنها هم , یکی از شما را آدم حساب نمیکند و تحویل نمیگیرد  و بروید بمیرید که دیگر راهتان هم نمیدهند !

 شما هم برای برای دیدن دنیا متمدن و آگاهی از پیشرفت و آخ آخ گفتن و به به گفتن و حرف زدن با هم , به دوبی میرفتید و ساختمانهای آنرا تماشا میکردید و (( همه تان هم به این فکر میکردید که عمله های آنجا چه میخورند که میتوانند اجر را تا بالای آن برج پرتاب کنند؟ )) آیا قبول دارید که از نظر شخصیت و کاردانی و وجهه بین المللی و مدیریت , کارمندان دون پایه وزارتخانه های آنها  از سفره و روسای شما متشخص تر و برتر و سرتر هستند ؟  

هشت سال ٨٠٠ میلیارد دلار فقط نفت بصورت قانونی فروختید و گاز و مس و سنگ و قیر وآب و خاک و مملکت را هم به عربها کرایه دادید و پول گرفتید ,  آنوقت نان باید دانه ای ٨٠٠ تومان بشود و مردم برای گرفتن مرغ ارزان یکدیگر را زیر دست و پا له کنند ؟

آنوقت با وقاحت و بیشرمی تمام بر سر این مردم منت هم میگذارید و ادعای خدمت کردن هم میکنید ؟

آخر مدیریت و رئیس و وزیر و نماینده و یا حتی رهبربودن بر مردمی که درگیر فقر و اعتیاد و طلاق هستند و تمام نخبه ها ی آن در خارج زندگی میکنند, هیچ کجای دنیا به آنها بدون ویزا اجازه ورود به خاکش را نمیدهد , و صد نفر صد نفر , در اقیانوس و سواحل  غرق میشوند و میمیرند انهم برای فرار و رفتن به کشوری دیگرو گرفتن اقامت آنجا  و هزار نفر هزار نفر , در ارودگاه ها و کمپ ها , همچون اسیران جنگ جهانی دوم نگهداری میشوند [ انهم برای اقامت و زندگی کردن ] با پولی که یکی از بی ارزش ترین پولهای جهان است و با آوازه تروریست بودن و تروریست پروری , همه جا نوعی دیگر برخورد میکنند و عزتی ندارند , واقعا چه لذتی برای شما دارد که باد میکنید و در مجالس نطق و سخنرانی هم میکنید ؟

چه افتخاری دارد که برای بدست آوردن سمت هایش , از خدا فروشی و خود فروشی و وطنفروشی هم ابائی ندارید ؟ 

آقایان بروید پاکستان و بنگلادش و سریلانکا , که کمی پائینتر هستند و بروید و نحوه مدیریت و اداره امور و کنترل جمعیت ( دوبرابری)  و ایجاد امنیت و کنترل تورم و مهار گرانی را با اقتصادی غیر نفتی و بدون حتی یک دلار فروش نفت و گاز , را از آنها یاد بگیرید , بعد بیائید قمپوز در کنید و برای هم  و نالایقترین های خودتان مراسم خسته نباشید و دستت درد نکنه , برگزار کنید .
   

هیچ نظری موجود نیست: