سه‌شنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۹۲

حال شما به من بگوئید چه کسی بی مخ است ؟

حال شما به من بگوئید چه کسی بی مخ است ؟
 
پرسش شعبان بی مخ از مخ داران و روشنفکران !
 
تمام کسانی که ادعای فضل و تفکر و روشنفکری میکنند و برای کوبیدن مخالفانشان
 
و زدن انگ بی منطقی و قلدری از نام شعبون بی مخ استفاده میکنند و آ نها را به
 
شعبون  بی مخ نسبت میدهند و تشبیه میکنند.......
 
آیا میتوانند با صبوری و خویشتنداری و بدون غرض , پاسخ مرحوم شعبان جعفری
 
را بخوانند و سپس با منطق و متانت و صداقت  به پرسش او پاسخ دهند ؟ 
 


 من مخ نداشتم ,  شاهنشاه آریامهر  آوردم که سپاه دانش و بهداشت و آنهمه سرافرازی و رفاه وبرای ملت  ارمغان آورد ,

روشنفکران و تحصیلکردگان که مخ داشتند ,
شیخ و ملا را بر مردم حا کم  کردند که ایرانی ها را یا کشتند , یا دربدرکردند و یا بی عصمت  و آبرو ......

حال شما به من بگوئید چه کسی بی مخ هست ؟
 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

این حضرت شعبون بی مخ دانشمندی برزگ و اسلامی بوده که تاریخ کمتر به خود دیده خود شاهنشاه اریامهر که کمر بسته امام غریب بودند صد بار فرمودند اگر حاجی شعبون نبود من هم نبودم خداوند جایگاه این عزیز از دست رفته را با جایگاه شاهشناه و همه امرای اسلام و مسلمین مطلقه و جهان بزرگ شعیه موید بدارد نور به قبر شاهشناه اریامهر و حضرت شعبون بی مخ مرحوم

Unknown گفت...

خدا اموات شما را هم بیامرزد و نور به قبرشان بتابد و با هر کی دلشان خواست محشور شوند