دوشنبه، مرداد ۱۴، ۱۳۹۲

اثبات آدم بودن آیت الله علم الهدی از زبان و با حساب و کتاب خودش

اثبات آدم بودن آیت الله علم الهدی از زبان و با حساب و کتاب خودش


در همه  ادیان ابراهیمی و بنابر تعریف آنها از آفرینش و خلقت آدم و حوا , تمام انسانها از نسل آدم ابوالبشر هستند و همه آدم میباشند و در آدم بودن همه انسانها شکی نیست , اما انگار آیت الله علم الهدی به این اصل شک داشته و بنابه دلیل نامعلومی به آدم بودن خودش شک کرده ویا شاید کسانی که ایشان در سال ٨٨ و اعتراضات خیابانی آنها را بزغاله و گوساله خطاب کردند و دانستند , این شک را مانند خوره به جان او انداختند که او آدم نیست و برای اثبات آدم بودنش باید سند و مدرک ارائه کند .

پس ایشان برای اینکه ثابت کند که او هم آدم است و از همان نسل و نژاد آدم هستند ,  سعی کرده که با حساب و کتاب و وصل کردن نسل به نسل خودش به آدم ابوالبشر, آدم بودنش را اثبات کرده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان و اعضاء و هواداران سازمان حمایت از حیوانات بکوبد . 

به همین دلیل ایشان در تعریف از خودش در سایت اینترنتی خودشان اصل و نصب خود را چنین تعریف میکنند :

[[ سید احمد علم الهدی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر مقدس مشهد . فرزند ششم مرحوم آیت الله حاج سید علی علم الهدی از سادات آل شهید و از نسل مرحوم سید مهدی شهید ثالث، است. او از سادات جعفری یعنی نسل سی و پنجم امام صادق (علیه السلام) و سی و نهمین نسل از پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) و همچنین هشتاد و هفتمین نسل از آدم ابوالبشر (علیه السلام ) می باشد.
برگرفته از  alamolhoda.net]] 


که  اگر هر نسل را با حساب و بنابر فرموده  ایشان که از ٣٩ مین نسل از پیامبرمیباشد ,  بدانیم و تاریخ تقریبی ١٤٥٠ سال از ولادت پیامبررا تقسیم بر ٣٩ کنیم به عدد تقریبی ٣٧.١٧ سال میرسیم , یعنی هر نسل تقریبا ٣٧ سال , که اگر عدد ٨٧ هشتاد و هفت را که دلالت بر آدم بودن ایشان و نسبت ایشان به آدم ابوالبشر بدانیم و آنرا از ٣٩ کم کنیم به رقم ٤٨ میرسیم و باز اگر آنرا ضربدر عدد ٣٧ حاصل از حساب ایشان برای هر نسل بکنیم به عدد و رقم ١٧٧٦ میرسیم .

یعنی از هبوط آدم ابوالبشر تا بدنیا آمدن پیامبر اسلام ١٧٧٦ سال بیشتر نگذشته و تمام ١٢٣٩٩٩نفر پیامبران و رسولان خدا در همین ١٨٠٠ سال بدنیا آمدند و پیامبر شدند و از دنیا رفته اند......... 

و همچنین ایشان در شجره نامه ای آنرا بدین شکل نقاشی کرده اند :
 

سعی درمستند کردن ادعای خودشان در باب آدم بودن داشتند . 

بجاست که ایشان با بازبینی و حساب و کتابی دقیقتر به این مسئله رسیدگی کنند , تا جای هیچگونه شک و شبهه ای از آدم بودنشان را , مخصوصا برای کسانی که در سال ٨٨ و اعتراضات خیابانی بزغاله و گوساله خطاب کردند باقی نگذارند.   

هیچ نظری موجود نیست: