دوشنبه، شهریور ۰۴، ۱۳۹۲

میخواهند نسل ما را براندازند وایران وایرانی را نابود ومنقرض کنند

میخواهند نسل ما را براندازند وایران وایرانی را نابود ومنقرض کنند
واقعا این حکومت و دولتمردان جمهوری اسلامی , برای این که دارو های مورد نیاز و حیاتی مردم درانبار های گمرک تلنبار شده و خاک میخورد ولی مردم باید 
عزیزانشان جلوی چشمشان از بی داروئی درد بکشند و رنج ببرند و بمیرند ,
چه توجیهی و چه جوابی دارند ؟



آیا براستی بجز زد و بند و باج خواهی و رانت بازی و پول پرستی و مال اندوزی , هیچ دلیل قانع کننده ای دیگری  برای این عمل ضد انسانی و غیر شرعی و غیر قانونی  و بدور از شرف و وجدان  وجود دارد ؟ 


هزاران تُن دارو در گمرک، هزاران تَن بی‌دارو در کشور!


http://www.asriran.com/fa/news/292793/هزاران-تُن-دارو-در-گمرک-هزاران-تَن-بی‌دارو-در-کشور

در حالی که دنیا تلاش میکند که هزینه های درمانی مردم را به حداقل برساند و درمان در بیمارستانها و داروی مورد نیاز بیماران را رایگان کند...

در مملکت گل و بلبل جمهوری اسلامی که ادعاها یشان خشتک دنیا را جر داده و در کمال وقاحت ازیکدیگر تقدیرهم میکنند و در مراسم ها به خودشان جایزه های چند ده میلیون تومانی هم میدهند , فقط در طی چند ماه ....:  

[[هزینه یک دوره درمان سرطان با هرسپتین ۲۰۰ میلیون تومان شده است. در حالی که این رقم سال گذشته تا ۶۰ میلیون تومان برآورد می‌شد/ داروی انسولین که ۳۵۰۰ تومان بود، در مرداد ماه به حدود ۱۳ هزار تومان افزایش پیدا کرد. این در حالی است تنها ۳ هفته پیش انسولین خارجی کمتر از 85هزار تومان به بیماران دیابتی ایران عرضه می‌شد.]]

(( عصر ایران؛ فاطمه صابری - می‌گویند ارز دارو صرف واردات چوب بستنی، دسته بیل، زین اسب و لوازم آرایشی شد؟ نوش جانِ رانت خواران. می‌پرسند حالا که بعد از چند سال قرار است این معضل حل شود باید با جان مردم بازی شده و دارو‌ها در گمرک معطل شود تا تکلیف معامله با ارز مرجع یا دولتی روشن شود؟ سوال می‌شود در بین تصمیم گیران ارشد و میانی کسی بیمار ندارد تا بداند افزایش قیمت ۱۰ برابری و از آن بد‌تر نایاب شدن دارو به ویژه برای بیماران خاص و لاعلاج مصیبتی بد‌تر از بیماریشان است؟ ))

در سال , چند ده هزار نفر در تصادفات و بخاطر خرابی جاده و گرانی لوازم یدکی و عدم آموزش صحیح میمیرند ...

سالی هزاران ایرانی بعلت اعتیاد شایع در جامعه و عدم کنترل مواد و بی تفاوتی مدیران , تلف میشوند ...

آیا کشوری مثل ایران با درآمد چند صد میلیارد دلاری از فروش فقط نفت که ملی هم هست , باید مردمش , ایرانی ها بر اثر کمبود امکانات و تجهیزات و یا  پا رازیت های سرطان زا و سونامی ایدز و سرطان مری و خودکشی و فقر و بدبختی و جدیدا از بی داروئی بمیرند؟

 و اگر هم بیمار نباشند و در سانحه نمیرند , توسط عطوفت اسلامی  بجرم قاچاق و زورگیری و محارب و ملحد و وب نویسی و دستبند سبز و مخالفت با آقایان در زندانها دسته دسته بر سر دار ببرند و اعدام کنند؟

شما بگویید اگر اینکارها نسل کشی و برای از بین بردن و منقرض کردن ایران و ایرانی طراحی و تدوین واعمال نشده , پس نسل کشی چیست و برای منقرض و نابود کردن یک ملت دیگر چکار باید بکنند ؟ 
 
 

هیچ نظری موجود نیست: