چهارشنبه، مرداد ۱۶، ۱۳۹۲

تنها خبر نگار احمدی نژادی جهان کیست ؟

 تنها خبر نگار احمدی نژادی جهان کیست ؟+عکس 
 
ما همه جور خبرنگار دیدیم و شنیده بودیم ولی خبر نگار احمدی نژادی ندیده بودیم !
 
معمولا خبرنگاران با آوردن نام نشریه و یا روزنامه و مجله خودشان معرفی میشوند , ولی این خبر نگار تاکید عجیبی بر احمدی نژادی  بودن  خودش دارد که آدم شک میکند که مبادا ایشان از این طرز معرفی خود , نان میخورند و اموراتشان میگذرد ,
 
ایشان هم بنابر خصلت  ژنیتیکی و ذاتی هواداران دکتر سابق که ایجاد تنش و ناآرامی و جنجال و خبرسازی و برهم زدن نظم میباشد در دو نوبت مصاحبه های مطبوعاتی روحانی را دستخوش تنش کرد .
 
نکته جالب در این است که ایشان نابینا میباشند و خبرنگار و  از سال 83 تا کنون نیز در هفته‌نامه‌ هزاره سوم که هم به صورت عادی و هم ویژه نابینایان (بریل) منتشر می‌شود مدیرمسوول است و اینک مدیر مسوول روزنامه «ایران سپید» میباشد .
 
که باید به این نکته دقت کرد که یک هوادار احمدی نژادی وقتی ندیده میتواند یک نشست خبری به آن مهمی را به تشنج بکشد , ببینید آن هوادارانی که دارای چهار چشم و چهارپا میباشند , چه میکنند و چه فتنه ها که میتوانند برپا کنند !
 
که البته حسن آقا هم در حاضر جوابی و پاچه ورمالیدگی دست کمی از احمدی نژاد ندارد و شنیدم که تیم حفاظتی ایشان دست بزن خوبی دارند و متخصص غیب کردن افراد خاطی در روز روشن و در ملاء عام  با کمترین قیل و قال میباشند .که حتما در مورد این خبرنگار رعایت نابینائی اورا کردند !
 
و اما این شخص :
 
 
 «علی‌رضا محمد‌بیگی» است. او کارشناس ارشد رشته زبان‌وادبیات فارسی است و حدود 22 سال در آموزش‌وپرورش در مقاطع دبیرستان و پیش‌دانشگاهی مدارس معمولی تدریس کرده است که دو سال پایانی این تدریس در مدارس نابینایان بوده است.

محمد‌بیگی بنابر اطلاعات دردست و جست‌وجوهای اینترنتی هیچ‌گاه فعال سیاسی نبوده است، او یک سال سابقه‌ سردبیری دو نشریه‌ي داخلی در آموزش‌وپرورش و یک سال سردبیر نشریه‌ي سلحشوران اسلام مجتمع ایثارگران را عهده‌دار بوده است. از سال 83 تا کنون نیز در هفته‌نامه‌ هزاره سوم که هم به صورت عادی و هم ویژه نابینایان (بریل) منتشر می‌شود مدیرمسوول است. او از حدود 6 ماه پیش هم در زمان تیم مدیریت فعلی موسسه ایران و مدیر پرحاشیه اش (حنیف حسین ستاریان) به این موسسه آمد مدیرمسوول روزنامه «ایران سپید» شد. محمد‌بیگی در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری از طرفداران ورود آقای مشایی به انتخابات بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: