دوشنبه، مرداد ۲۸، ۱۳۹۲

کشف علت طلاق پس از ٣٤ سال , توسط رئیس کل دادگاه انقلاب کرمان

کشف علت طلاق پس از ٣٤ سال , توسط رئیس کل دادگاه انقلاب کرمان



[ این یک حقیقت است که  دارو و درمان هر مرضی در اجزای همان مرض است و  باید از اجزای همان مرض استفاده کرد.]

علت و دلیل اصلی طلاق , که در جامعه ایرانی فراگیر و همگانی شده و به یمن حکومت اسلامی و راهنمائی پیامبر گونه آخوند ها  بزودی بر سکوی اول طلاق در جهان خواهیم ایستاد و به مقام اول این فرجام شوم میرسیم , توسط یک مسبب اصلی آن یعنی آخوند  امیرمحمد ابراهیمی٬ رئیس کل دادگاه انقلاب کرمان کشف شد و به ثبت رسید.
 (( نارضایتی جنسی )) !!  بله نارضایتی جنسی ......

امیر محمد ابراهیمی  , این نابغه بزرگ , این گوهر یکدانه علم و دانش , این تالی زیگموند فروید , این برتر از یانگ و ابوعلی سینا , این جواهر ناشناخته اقیانوس علت شناسی و دلیل آوری  که در ناصیحه اش نور حکمت و در ناحیه اش نور معرفت ساطع و مشعشع است.



خودش به تنهائی  و بدون هیچ کمک و پشتوانه ما لی و فکری و ذکری از فیضیه قم و بدون بهره از محضر استادان , فقط به پشتوانه نبوغ و فراست و هوش ذاتی که از سر و کله اش میبارد , توانست این علت را کشف کند و آنرا از پشت میکروفن و از بالای منبر به دنیا ابلاغ و ارسال کند .

او در سال ٢٠٠٧ میلادی هم علت باردار نشدن قاطر , که دلیل آن [ سکس ناقص است ] را کشف و به ثبت رساندند.

اوهمچنین  در سال ٢٠١١ میلادی هم علت گرایش به همجنس بازی را در
پنگوئن های نر مطلقه ( طلاق گرفته ) قطب جنوب , که دلیل آن [  در آوردن لج همسران سابق پنگوئنهای  نر بود ]  را کشف کردند وبه  کشیشان همجنس باز کلیسای کانتربری انگلیس اثبات کردند .

که اینک کتابی نیز در این زمینه در دست تحریر و نگارش دارند که به حول قوه الهی پس از تکمیل عکس ها از آزمایشات عملی و تجربی این گرایش , به زیر چاپ خواهد رفت و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

آخوند امیر محمد ابراهیمی در چگونگی پیدایش کشف این علت  گفت :

چند وقتی بود که در ناحیه سرم احساس نارضایتی میکردم که بعلت مشغله و صدور حکم اعدام در دادگاه  و نداشتن وقت به آن اهمیتی ندادم.

کم کم با گسترش این نارضایتی و امتداد آن به سمت کمر و کپل و برخی از نواحی بیضه ها , این نارضایتی تبدیل به نارضایتی جنسی شد.

که من هیچگونه ارضاء نمیشدم و همیشه ناراضی بودم  و نارضایتی داشتم که نزدیک بود, با منزل کارمان به طلاق و طلاقکشی برسد.

 که پس از کشف این علت که فقط به لطف خدا و امدادهای امامان میسر شد ,  دریافتم که با تجویز گفتن جملات آتشین دم در خانه توسط همسر,به همراه قر و قمزیله و ناز و اطوار پیچیدن نسخه اش به منزل و صبیه توانستم که رشد نارضایتی را متوقف کنم.

و پس از چند جلسه آتش و آتش بازی و نور افشانی نشسته و سرپا و معلق و آویزان کاملا آنرا درمان کرده و بهبودی حاصل کنم .

البته قرار است که قرص های برطرف کننده نارضایتی جنسی در بسته های دوازده تائی بزودی وارد بازار شود و همچنین برای زیبائی کاران و پرورش اندام کار ها , پودر آن بصورت مکمل غذائی در قوطی های پنج کیلوئی  عرضه شود.
   
و باید بگویم که تاثیر این دارو ها فقط بر نارضایتی جنسی هائی هست که واقعا جنسش خوب باشد و قاطی نداشته باشد و کار چین و بازار مشترک نباشد .

من الله التوفیق    

هیچ نظری موجود نیست: