دوشنبه، بهمن ۲۳، ۱۳۹۱

ایت الله سید محمد موسوی بجنوردی ،دروغ که حناق نیست ، دروغ بگو !

ایت الله سید محمد موسوی بجنوردی ،دروغ که حناق نیست ، دروغ بگو !

آخوند سید محمد موسوی بجنوردی که الهی جدش به کمرش بزنه ، یه دروغی گفته که خلخالی تو قبر خنده اش گرفته ......

ای سید دوزاری قراضه ، شاید مردم باورشون بشه که زمان شاه نون جو هم برای خوردن نبود ولی باورشون نمیشه که از نظر امامت ، مجازات شاه مرحوم (( آن خدا بیامرز )) حبس ابد باشه !!

ایشون که در ایام حضور امام در نوفل لوشاتو (( زیر همون درخت سیب که وعده های طلائی میداد ))  شبها پاریس میخوابیدند و معلوم نبود روزها کجا ول میگرده ، لابد میرفته لندن دستور بگیره !!



[[ قانون- آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی : " در ایام حضور امام در نوفل لوشاتو من شبها در پاریس می خوابیدم. یکبار در آنجا بودم که دیدم هفته نامه عربی السفیر(چاپ پاریس) مصاحبه ای با امام انجام داده که در آن، از ایشان سوال می شود اگر شما پیروز شدید، عقوبت شاه چیست؟ امام هم پاسخ داده بودند: حبس ابد؛ من خیلی تعجب کرده بودم که کسی که اینقدر جنایت کرده چطور باید به حبس ابد محکوم شود؟ روز بعد برای اقامه نماز مغرب و عشاء به نوفل لوشاتو رفتم و در اندرون خدمت امام رسیدم؛ در این مورد از ایشان سوال کردم و فرمودند "ما که به چشم ندیدیم شاه کسی را کشته باشد؛ اما ایشان آمر به قتل بود". زیرا کیفر آمر به قتل حبس ابد است.یادم است در همان لحظه، فردی که در اتاق نشسته بود پرسید آیا نمی شود به عنوان مفسد فی الارض او را اعدام کرد؟ اما امام، همانطور که در تحریرالوسیله گفته اند، افساد فی الارض را به تنهایی دلیل اعدام نمی دانند بلکه باید محاربه(حمل سلاح برای ترساندن مردم به قصد فساد در زمین) رخ دهد تا حکم اعدام صادر شود.]] 

فَرُّخ‌رو پارسای:در دادگاه انقلاب اسلامی شعبه تهران به ریاست صادق خلخالی محاکمه شد و به عنوان «مفسد فی الارض» (عامل فساد بر روی زمین) در تاریخ ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ برابر با ۸ مه سال ۱۹۸۰ اعدام گردید.//

غلامرضا نیک پی بعد از انقلاب، به جرم سخت‌گیری در اجرای قوانین و مجوزها، در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد./

محمد علی علامه وحیدی: به وی این اتهام وارد شده بود که بدون داشتن صلاحیت روحانیت، نیابت تولیت یک مرکز مذهبی را قبول کرده است. ولی توسط صادق خلخالی محاکمه و اعدام شد./

سپهبد جهانبانی را برای محاکمه آوردند، کاغذی بر گردنش انداختند تا جرمش را بنویسند، اما به نظر می‌رسید او جرمی نداشت، کسی هم پیدا نشد شهادت دهد او جرمی انجام داده. پس روی کاغذ سفید نوشتند: سپهبد نادر جهانبانی عامل فساد!!

رحیم علی خرم، : وی به حکم صادق خلخالی محکوم به فساد فی الارض و اعدام شد .او در ۱۹ مرداد ۱۳۵۸ تیرباران شد.[۲]

سَکینه قاسمی مشهور به پری بلنده، روسپی ایرانی بود که پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ در ایران، در ۲۱ تیر ۱۳۵۸ به اتهام فساد فی‌الارض، اعدام شد. شهرت وی تا بدانجاست که در فرهنگ عامه و ادبیات معاصر راه یافته است.//

سید جواد ذبیحی را به دلیل مداحی و مناجات‌خوانی او در رادیوی وابسته به رژیم گذشته به گردن گرفتند.[۱] گرچه به گفته مسعود بهارلو در نشریه خیمه دادگاه انقلاب از حکم اعدامش بی اطلاع بود//

محمد صادق صادقی گیوی معروف به خلخالی :وی در خاطراتش در مورد نحوه انتخابش به عنوان حاکم شرع می‌نویسد: «خدا شاهد است که ما برای تصدی این مقام کوچکترین تلاشی نکردیم و حتی تا زمانی که به من ابلاغ شد از آن اطلاعی نداشتم. آقا سید روح‌الله خمینی با شناختی که از روحیه انقلابی من داشتند عصر روز ۲۴ بهمن ۵۷ مرا به دفترشان احضار کردند و فرمودند: این حکم را به نام شما نوشته‌ام. حقیر پس از دیدن حکم به حضورشان عرض کردم: آقا این حکم سنگین است. فرمودند: برای شما سنگین نیست. گفتم مخالفین و وابستگان به طاغوتیان علیه من تبلیغ می‌کنند. آقا فرمود: من پشتیبان شما هستم و بالاخره این حکم را به کسی بدهم که به او اطمینان داشته باشم.»



این دادگاه‌ها به دستور مستقیم خمینی برای محاکمه و مجازات دست اندرکاران حکومت پهلوی تشکیل می‌شدند. از کسانی که در این میان اعدام شدند، می‌توان امیرعباس هویدا نخست‌وزیر اسبق و نعمت الله نصیری رئیس ساواک را نام برد.[۷] مهدی بازرگان نخست‌وزیر دولت موقت پس از انقلاب با دادگاه انقلاب اسلامی مخالف بود./


خلخالی در پاسخ مخالفان به اعدام‌ها، آنها را به خمینی ارجاع می‌داد:
هرکس در مقابل شما ایستاد همین طور یقه‌اش را می‌گیری و کنارش می‌اندازی. من با اتکاء به همین حمایت‌های جدی کار خودم را ادامه می‌دادم و به آنها می‌گفتم امام فهمیده حکم را به چه کسی بدهد و من یک قدم از انجام وظیفه‌ام عقب نشینی نمی‌کنم.[۷]

هیچ نظری موجود نیست: