یکشنبه، بهمن ۲۲، ۱۳۹۱

میخواهم جزو ان دسته از ایرانیان باشم که...

میخواهم جزو ان دسته از ایرانیان باشم که...




 میخواهم جزو ان دسته باشم که در آینده به فرزندان و نوه هایشان از این دوران سختی که این روزها پشت سر میگذاریم، این چنین سخن بگویم:

من از نسل سوخته بعد از سال ۵۷ بودم،
ولی،
- من جزو ان دسته ایرانیانی بودم که کمک کردیم و ایران را نجات دادیم....
- جزو ان دسته بودم که شبها از نگرانی حمله و تجزیه ایران با گریه به خواب میرفتیم ولی صبح که میشد کمر راست میکردیم با انرژی بیش از روز پیش به مبارزه ادامه میدادیم.........
- جزو ان دسته بودم که گوش به حرف "نه-گویان" و "نمیشه-گویان" ندادیم و راهمان را ادامه دادیم..........

- ان دسته که بی تفاوت نبودند.
- ان دسته که نه فقط حرف زدند بلکه عمل هم کردند....... 

- من جزو ان دسته ایرانیانی بودم که با خود گفتند، بس است خفت و خواری، باید متحد شد و سر از این ننگ بیرون آورد........

به آنها بگویم ،
- من جزو ایرانیانی بودم که تا آزادی ایران و روز رای گیری و تصمیم گیری، جلوی تفرقه افکنان این هدف مشترک ایستادیم.......

و خیلی چیزهای دیگری که دلم میخواهد به نوه هایم بگویم تا الگو باشم برایشان......
 تا آنها به بلایی که به سر نسل ما آمد مبتلا نشوند....
و قدر ایرانی را که در آینده قرار است برایشان بسازیم، خوب بدانند و از آن پاسداری کنند........
ولی!
برای اینکه بتوانم روزی زنده باشم و این ها را به فرزندانم و نوه هایم بگویم، باید ایرانی هم باقی مانده باشد. /

چو ایران نباشد تن من مباد

فقط یک شعار نیست! یک باور قلبیست.
و این را هم باور دارم، برای اینکه در آینده ایرانی بماند ,

میبایست بسیار باشند کسانی که امروز خود را جزو این دسته میدانند.
و هستند بسیار.....................

https://plus.google.com/105580106621337753881#114499509806421935517/posts

Mona Goudarzi

هیچ نظری موجود نیست: