پنجشنبه، تیر ۲۰، ۱۳۹۲

اگر اعدام کارساز بود که دیگر معتاد نداشتیم 

       

غلامعلی رضائی رئیس دادگستری غیور و ولایتمدار اردبیل نشان داد که فهم و شعورش در حد سی و چهار سال پیش شیخ صادق خلخالی گیوی دیوانه هست و جز اعدام و کشتن عقلش به راه حل دیگری نمیرسد ،که البته تقصیری هم ندارد و بازهم ....است ! 

 
 
((غلامعلی رضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل  با اشاره به اعدام 9 نفراز عوامل اصلی تهیه و توزیع موادمخدردراستان طی چند روز گذشته گفت: این روند ادامه دارد. علاوه بر این افراد از دو سال پیش تاکنون 18 حکم اعدام در استان اردبیل اجرا شده است و حدود 22 حکم اعدام دیگر برای اجرا در انتظار تایید نهایی هستند.))

و ایشان انگار فقط با سنتی شدن مواد مخدر مشکل دارند و خودشان شدیدا به سنت وابسته هستند !

((رضایی با اشاره به خطرات بیشتر موادمخدرصنعتی درمقایسه باموادمخدرسنتی ،گفت:برای حمل و نگهداری بیش ازسی گرم موادمخدرصنعتی ، مجازات اعدام صادر می گردد و هیچ مساعدت واغماض و رافتی درقبال مجرمین و محکومین موادمخدر دراستان به ویژه موادمخدرصنعتی وجود ندارد. ))

و بیشتر هدف ایشان مصادره اموال و هاپولی کردن آن میباشد !

(( رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود:مصادره کلیه اموال قاچاقچیان و صدوراحکام اعدام تا برچیده شدن کامل بساط سوداگران مرگ از استان غیور و ولایتمدار اردبیل ادامه خواهد داشت.))

جناب آقای غلامعلی رضائی ( دامه جهالته ) مرد ناحسابی ، اگر حکم اعدام و مصادره اموال کارساز بود ، مولا و مقتدای شما جناب شیخ صادق دیوانه خلخالی ،سی و چهار سال پیش ، که میگفت : میکشم اگر گناهکار بودند به جهنم و اگر بیگناه بودند به بهشت میروند !! نسل هرچه معتاد و سوداگر مرگ و قاچاقچی و ...را از بیخ و بن سوزانده بود و برکنده بود .....



آدم بی خرد ، کار دیگری بلد نیستی و فهم و شعور راهکار دیگری را نداری ، به آدمکشی خودت برس و حرف مفت نزن ....  

۱ نظر:

ناشناس گفت...

لینک قیمت منو رستوران برج میلاد : http://seirnews.com/fa/news/15725
قیمت ششلیک در این رستوران برابر خون ان دو جوان زورگیر هست که به خاطر ٧٠ هزار تومان اعدام شدند یعنی ششلیک ٧٠ هزار تومان