دوشنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۲

پاسخ دندان شکن کاربران به توهین سایت افکار نیوز به شاهزاده رضا پهلوی

پاسخ دندان شکن کاربران به توهین سایت افکار نیوز  به شاهزاده رضا پهلوی

سایت افکار نیوز با ادبیاتی سخیف که در شان و در جایگاه اصحاب جراید نیست و چاپ عکسی که نشانگر عدم بلوغ فکری و بلوغ سیاسی و بیخبری از دنیای خبر نگاری آنها میباشد ،  اقدامات شاهزاده رضا پهلوی را در کنفرانس اخیر در پاریس و شورای ملی به تمسخر گرفت.......، 

که کاربران و بینندگان آن سایت با مجموع امتیاز های داده شده در کامنت ها ،تودهنی محکمی به این افراد با این پایه نازل تفکر وبه  این رفتارکودکانه و مشمئز کننده زدند که بسیار دیدنی و قابل تعمق میباشد ، دقت کنید :

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۰۸:۱۶:۳۷
١٢٦+   ١٧ - 
 
سلام یه دوستان
کاری با مطلب نوشته شده ندارم.التبه که هر مسلمونی حکومت اسلامی رو دوست داره
ولی مسلمون فکر نمیکنی گذاشتن این عکس تمسخرآمیز گناه باشه
به هر حال اون آقا یه انسان و هیچ جای اسلام تمسخر انسانها رو تایید نکرده
 ١٢٦+ مثبت و   ١٧ -   منفی  

ریزبین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۰۸:۴۱:۰۷
بابا این ربع هم نیست فکر میکنم آی کیوش در حد جلبک یک گرمی هم نیست...با این افاضاتش فقط بدرد همان هم پالگیهاش میخوره و بس..!
 
        ٤١+  مثبت و  ٨١ - منفی

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۰۸:۵۶:۳۴
آخیییییییییییییییییییییییییییییی چقدرگناه داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
        ٢٨ + مثبت و ٢٨ -  منفی 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۱۰:۰۲:۱۹
انشاء الله اینبار به دنبال گور نداشته پدر و پدر بزرگت بروی لندهور تو دیگه کی هستی که برای مردم ایران تصمیم بگیر ی بی دین اول باید پولهای ملت ایران از حلقوم خودت و حانواده ات بیرون بیاید بعد ..... مگر می شود امریکا و انگلیس دوبار برای ایران اسلامی نسخه بنویسند ....
 ٣٤ + مثبت و ٧٨ - منفی 

احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۱۰:۱۱:۰۵
شتردرخواب بيندپنبه دانه ،مگه ميشه عشق روازمردم گرفت آقاي اون ورآبي .....
 
        ٣٣+ مثبت  و ٧٩ - منفی 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۱۰:۵۱:۱۰
از تعداد مثبت منفی ها مشخصه مردم چی میگن!!!!!
 ٧٨ + مثبت و ١٣ - منفی 

يوسف
United States
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۱۱:۵۵:۵۷
متعصفم كه اسممون مسلمونه...

خداوند به هركسي يك شكلي داده و ما حق مسخره كردن نداريم
 
        ١٩ + مثبت  و ٣ - منفی 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۱۲:۰۸:۳۳
مسخره گر سخت کیفر می گردد.
 
        ١٧+ مثبت و ٢ - منفی 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۱۲:۲۶:۴۷
جمهوری اسلامی باید بار دیگر حقانیت خود رو با رای مردم اثبات کنه. برای روسیاه شدن اینها تقاضامندیم رفراندوم برگزار شود
 
        ١١+ مثبت و ١  - منفی 
شیوا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۱۳:۳۴:۰۶
بابا خیلی هم بد نیست .هر چند وقت یک بار کلی میخندیم با افاضات ایشان.
 
         ٣ + مثبت و ١٠ - منفی 
United States
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۱۴:۱۶:۵۵
به توهرروز میخندن حتمن عقده ای
پاسخ به اين اظهار نظر  ٩+ مثبت و ١- منفی
 
جدیدترین اقدام مضحک ربع پهلوی؛برگزاری انتخابات آزاد در ایران!
گروه سیاسی: درسری اقدامات مضحک ربع پهلوی،
 
        
حالا ببینید ،  که چه کسی در سر خیال خام میپرورد و اقدامات مضحک میکند !   

۱۳ نظر:

Unknown گفت...

من از طرفداران رضا پهلوی و شورای ملی‌ هستم. ولی‌ با مسخره کردن و کشیدن کاریکاتور ایشان هیچ مشکلی‌ که ندارم بلکه برعکس موافق آن هم هستم و حتا آن را ضروری هم میدانم. لازمه رسیدن به دموکراسی همین است که هر کس آن چه در دل‌ دارد بگوید. ما باید فضایی ایجاد کنیم که این تابو شکسته شود. و رهبران سیاسی از آسمان مظلومیت به زمین آورده شوند و آزادی نقد سیاسی در فرهنگ ما جای بگیرد.

Unknown گفت...

دوست عزیز مردی از ایران ، من فکر میکنم که نقد و انتقاد به زبان طنز ،با تمسخر و استهزاء با سونیت بسیار تفاوت داشته باشد.

و برداشت از این مطلب بعنوان تمسخر ،برداشتی هست که جمیع کامنت گذاران و امتیاز دهندگان بر آن متفق النظر و متفق القول میباشند و من نیز چنین نظری دارم .//

dostar iran گفت...

مرگ بر آخوند ..... مرگ بر انگلیس!

ناشناس گفت...

واقعاً شما می خواهید در قرن بیست و یکم و پس از آن همه رنج و خون و مرارت ، دوباره دم و دستگاه سلطنت و پادشاهی را علم کنید؟ که چی بشود؟ این اگر خوب بود که خودش می ماند. معلوم است که -حداقل- یک جای کار مشکل داشت. قبول ،از چاله درآمدیم افتادیم توی چاه . اما مگر قرار است که دوباره برگردیم توی چاله؟ بهتر است به جای علم کردن اشخاص و دنبال آن ها راه افتادن - یعنی کاری که بارها تجربه کرده ایم- به دنبال اصول باشیم.

Unknown گفت...

از شما و برخی‌ مانند شما تعجب می‌کنم که نام رضا پهلوی به گوشتان می‌خورد به طور غریزی دم از سلطنت میزنید. رضا پهلوی با چه زبانی بگوید که هدفش اتحاد مردم برای بر انداختن رژیم آخوندی و ایجاد فضایی است که مردم آزادانه رژیم آینده را تعیین کنند. این مو شکافی وسواس گونه در مورد رضا پهلوی با آن سهل انگاری در مورد خمینی با هم جور در نمی‌‌آید.

Unknown گفت...

پاینده باد ایران ...

Unknown گفت...

من نظر دیگران را نمیتونم بگم ، ولی از نظر من به کسانی که مردم را از چاله به چاه انداختند به هیچ وجه نمیتوان اعتماد کرد و حرف آنها را اصلا نمیتوان باور نمود ، و چون در چاه هم مشخص نیست چه میگویند و کدام ساز را میزنند ، با داشتن تجربه از زندگی در چاله ، مایلم به چاله برگردم و ریسک نکنم ، ما اگر بتوانیم به همان چاله هم برگردیم خودمان و ایران را نجات داده ایم ، و اصلا در پی آرتیست بازی و ماجراجوئی جدیدی نیستم .//شما هم کمی عاقلانه تر فکر کن ، و دست از رویا پردازی و خیال پروری بردار و حقیقت موجود را ببین ....

Unknown گفت...

جناب مردی از ایران ،من فکر میکنم شما کاملا احساسی و غریزی و شرطی حرف میزنید ، دوست عزیز یکبار گفتم ، انتقاد معقول و مطلوب ، ولی استهزاء و تمسخر ،در مورد کسانیکه در راه نجات ایران قدم برمیدارند ، قبل اغماض نیست ، ان مطلب تمسخر آمیز بود که همه در نفی آن یکصدا شدند .//

ناشناس گفت...

از شاهزاده گفتنتون معلومه چقد به آزادی عقیده دارین.نمیدونم کی میخوایم بت پرستیو بزاریم کنار.ما اینجا تو ایران داریم تلاش میکنیم خرافات و بت کردن آدمارو از ذهن مردم پاک کنیم و به مردم بفهمونیم هیشکی بالاتر از اونا نیست و شاهزاده و آقازاده یا آخوند زاده یا هر بت دیگه ای را چاره نیستن شما که تو آزادی زندگی میکنید اینجوری یکیو نجات بخش ایران نشون میدین.به شعور مردم توهین نکنید.نسبتی که از اسپرم منتقل میشه نمیتونه نشون دهنده لیاقت و شایستگی کسی باشه اونم اگه پدر این آقارو قبول داشته باشیم که اکثر مردم ایران مخصوصا نسل من که دهه شصتیم قبول نداریم.دیکتاتور خوب و بد نداره.محمد رضا شاه هم شکنجه کرد آدم کشت صدای مخالف و خفه کرد یه حزب درست کرد مثل بسیج الان یه مشت چاپلوس دور و برش جم کرد تا جلوش تعظیم کننو دستشو ببوسن آخرم ایرانو به باد داد.اگه این آقا شاهزادست پسر همون پدره.اما این دفه ما نمیزاریم اشتباه سال 57 تکرار بشه.به امید ایران آزاد به دور از هر شاه و شاهزاده و آخوند و آخوند زاده و آقازاده و.......پاینده ایران

Unknown گفت...

دوست عزیز ایشان شاهزاده بودند و هستند ، حالا من صدبار بگم ، یا شما اصلا نگی بازهم ایشان شاهزاده هستند // شما با نظرتون راجع به اسپرم تمام اعتقاد شیعیان جهان را بردید زیر علامت سوال ..........!!

پادشاه یک نماد هست نه یک بت و میتونه بهترین نماد و سمبل برای گرد هم آمدن و همبستگی یک ملت باشه و بشه [ چیزی که هزاران سال در کشور ما وجود داشته ........ما عکس شاه را تو ماه ندیدیم !!

ما به شعور مردم توهین نمیکنیم ، اما شما با نداشتن هیچ نماد و سمبل و رهبری برای گردآوردن مردم آنها را پریشان و سرگشته و گمراه میکنید ...... حالا میشه بفرمایین چه کسی را قبول دارید و بجای تکرار اشتباه ٥٧ چه تصمیم و هدفی دارید ؟؟ بگو ، اگر بهتر بود من بیام تو دارو ودسته شما !!

ناشناس گفت...

کیر کرگدن تو کون زن رضا پالانی

Unknown گفت...

این هم از ادب و تربیت و منطق ، مخالفان پادشاهی و شاهزاده رضا پهلوی ...!!

ناشناس گفت...

dar zamane shahe faghid karhaye mamlekat dar dastane afrade basavad bod valiy khoda vakily hala keshvar mara adamhaye biy bote va bisavad be dast gherefte and farghe an zaman va hal khoda vakily be vojdane khod neghah konid momnonam.