یکشنبه، اسفند ۰۶، ۱۳۹۱

احمقانه ترین حمایت و پشتیبانی از احمدی نژاد و دولتش !

احمقانه ترین  حمایت و پشتیبانی از احمدی نژاد و دولتش !



بنظرم باید کمی هم به احمدی نژاد بابت  سوتی ها و مزخرفاتی که میگوید ، حق بدهیم ،این بنده خدا با داشتن چنین مشاورانی ، باید هم آن پرت و پلاها را بگوید و خودش خنده اش نگیرد ....!!

مهدی کلهرکه مشاور رسانه ای !! سابق احمدی نژاد بود واز مقوله فرهنگ و فرهنگی , فقط گیس بلند کردنش را یاد گرفته بود و دربی آبرو کردن دولت 
و رئیس جمهور کم مقصر نبود و با بیانات بلیغ خود یک مثقال 
حیثیت برای آنها نگذاشت ، در آخرین افاضه خود گفت :

  [[ «لباس پوشیدن احمدی‌نژاد، روی دشمن شماره یک انقلاب اسلامی تاثیر گذاشته است. کاپشنی که اوباما برای بازدید از مناطق توفان‌زده بر تن کرد شبیه به کاپشن احمدی‌نژاد است و در تاریخ رؤسای جمهور امریکا، رئیس‌جمهوری که چنین کاپشنی بر تن کرده باشد پیدا نخواهید کرد.» 
کلهر در ادامه آورده است: «اين كه احمدي‌نژاد يك گلوبال پرزيدنت است را ما مطرح نكرديم بلكه دشمنان ما اين واقعيت را مطرح كردند، البته بشر بدون خطا نمي‌شود مگر معصومين (ع).»  مهدی کلهر٬ مشاور رسانه‌ای سابق محمود احمدی‌نژاد٬ دولت‌های نهم و دهم را «بهترین دولت تاریخ معاصر ایران» معرفی کرده است. ]]


http://www.asriran.com/fa/news/259528

شما فکر کنید ، کدام بیشعوری میرود بگردد و تحقیق کند و دانه به دانه
 رئیس جمهور های امریکا را عکس هایشان را ببیند تا ثابت کند که در تاریخ روسای جمهور ایالت متحده امریکا ، تا به حال جز شخص اوباما ،رئیس جمهور دیگری کاپشنی مانند کاپشن احمدی نژاد نپوشیده وبرتن نکرده است !!

خوب ابله ،  خرفت ، گاگول ،  زمانیکه آنها رئیس جمهور بودند ،محمود در آرادان مشغول پرورش سیب زمینی و حمل آن به وانت پدرش بوده و از آن کاپشنها برتن نمیکرده که رئیس جمهورهای امریکا ببینند و از او تقلید کنند و یا زمانیکه احمدی نژاد از آن کاپشن ها تنش میکرده ، آن رئیس جمهور ها یا به جای کاپشن ، کفن پوشیده بودند یا هفت کفن پوسانده بودند یا دیگر رئیس جمهور نبودند ......!!

بعد  IQ ، دشمنان این حرف را زده اند و دشمنی کردند و شمارا سرکار
 گذاشته اند  که بخندند وکمی حال کنند و خوش بگذرانند ، تو چرا جوگیر
 شدی و باور میکنی ؟

ببینم ، خیلی از همین دشمنان هم خیلی چیزها گفتند، آنها هم واقعیت است ؟ 

و آیا این سبب میشود که دولت احمدی نژاد بهترین دولت معاصر ایران شود ؟

انهم بخاطر یه کاپشن ؟؟

بدبخت محمود که مشاوری چون تو داشت ........

و بدبخت مردم ایران که بخاطر نزدیکی نظری به نظرش ،

این آقا منتصب پست ریاست  جمهوریش شد .//

 
 

هیچ نظری موجود نیست: