سه‌شنبه، خرداد ۲۷، ۱۳۹۳

دین تان را قوی کنید نه آنکه ملیت را تضعیف کنید

            دین تان را قوی کنید نه آنکه ملیت را تضعیف کنید

 

فکر میکنید دلیل عدم اطمینان آقای بادامچیان و همفکران ایشان به قدرت دین شان چیست ؟

آیا آنها هنوز به دین خودشان اطمینان ندارند که از رشد و گرایش به ملیت خوف دارند و میترسند ؟

پس شما به  ناکارآمدی دینتان و ناتوانی خودتان کاملا آگاه و واقف هستید که ناچار هستید  ازجایگزینی ایران و ملیت جلوگیری کنید !
[[ به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسدالله بادامچیانعضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد:‌ نباید اصل این بحث که اسلام چیست، به تدریج از ما گرفته شده و به جای آن ایران و مسائل ملی‌گرایی جایگزین شود. اگر کسانی باشند که دارای این تفکر و متعهد به معرفت اسلام باشند، باید آنها را تقویت کنیم.]]
آیا شما هنوز نمیدانید که اسلام چیست که باید بر سر آن بحث کنید ؟
اگر میشناسید و میدانید که دیگر چه نیازی به مباحثه دارید ؟
اگر نمیشناسید که چطور به جمهوری اسلامی پایبند هستید و آنرا تشکیل دادید ؟
ولی اگر هدف شما انداختن جوانان و مردم به دور باطل و بیهوده یک بحث بی پایان است تا بتوانید به وظایف خود و غارت و مال اندوزی ادامه بدهید , کارتان را بکنید !
میدانم که کاملا دانسته و طبق اصول و برنامه حرف میزنید و میدانید که تضعیف ایران و ملیت یعنی ادامه همین روند و منظورتان از افراد متعهد به معرفت اسلام هم , همان کسانی هستند که در اختلاس و دزدی با یکدیگر مسابقه گذاشتند و یا فرار میکنند به آغوش استکبار جهانی و استعمار پیر پناه میبرند.
و میدانید که پیش نرفتن و نچرخیدن چرخ شما و حکومتتان در همین بی هویتی و بی ریشگی و جلوگیری از همت و غیرت و عرق ملی و وطندوستی میباشد. 
وگرنه جنتی و علم الهدی و احمد خاتمی هم با پنج دقیقه فکر کردن و یک نگاه اجمالی به نتیجه این  ٣٥ سال,  میفهمیدند که بوجود آمدن وضعیت فعلی و فساد و نابسامانی و ندانم کاری و خرابکاری نتیجه اعمال و حاکم کردن این تفکر و اینگونه تصمیمات است.
ولی نمیدانم ,  آیا شما میدانید که  ادامه این روند یعنی انفجار و ویرانی و  انتقام و نفرت و خشونت و نابودی ... 

    

هیچ نظری موجود نیست: