چهارشنبه، خرداد ۲۰، ۱۳۹۴

خار

                                                                        خار

「‫خار‬‎」の画像検索結果


خارم اگر از خواری ,
                           خوارم   تو  مپنداری 


دانم که مرا  با   گل ,
                         یک جا   تو نگهداری
 ,
گل را تو به آن گوئی ,
                        که  ازعشق معطر شد

آن گل که فقط گل بود ,
                       در  حادثه   پر پر  شد


سودای تو را دارم ,
                       من  از  دل  و از جانم


گفتند که  پیدا شو ,
                       دید ند   که      پنهانم


گفتند که  پیدا کن ,
                      خود راه و تو را باهم


گفتم که پیدا است ,
                      در هر   نفس   آدم ...


پیداست و من پنهان ,
                          من در تن و او در جان


یک آن نظری کردم ,
                         در خود   گذری   کردم


دیدم که  نه  در دوری ,
                        نزد یک  تر  از   نوری


در راه عبور از  تو ,
                       من این همه  دور از تو


یک  عمر   نیندیشم ,
                      هیهات  تو   در    پیشم


چشم است که بینا نیست ,
                             در عشق که  اینها  نیست
                                                          

                در عشق که  این  ها  نیست 

  「‫خار‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: