جمعه، تیر ۰۵، ۱۳۹۴

غلط های ارزشی و حزب الهی !

                              غلط های ارزشی و حزب الهی !



دوستان گرامی , آیا میدانید که یکی نکات بسیار تاسف بار و تاثر برانگیز در این جماعت ارزشی و حزب الهی و اصولگرا و آرمانخواه [ همون اونا ] که منتظر هستند یک جمعه ای بشود تا امام زمانشان (( که با امام زمان حقیقی زمین تا آسمان فرق دارد و دست کمی از جابر قصاب ندارد و با شمشیر می اید که فقط گردن بزند و خون بریزد )) ظهور کند , تا این آقایان فهیم و باشعور و خوش سخن و با تربیت و فهمیده و آگاه بروند و دنیا را پر از عدل و داد و منطق و دانش و عشق کنند , چیست ؟

 باور کنید آنچه برای من از فحش های خواهر و مادر و تهمت به زنا زادگی من و بد کاره گی مادرم و پدرم به من میدهند , سنگین تر و سوزاننده تر و اعصاب خرد کننده تر است و من را عذاب میدهد , غلط های املائی ( انشائی شان توی سرشان بخورد ) این برادران عزیز بیسواد میباشد !!


و مطمئن هستم که شما هم کم و بیش به این نکته پی برده اید و با آن بارها مواجه شده اید !


واقعا وحشتناک است ,
جوری که گاهی اوقات سبب میشود منی که تمام وقت خودم را صرف تربیت و آگاهسازی و راهنمائی این جماعت گاگول کرده ام  واقعا احساس یاس بکنم و ناامید بشوم و بخودم بگویم :

بدبخت با کی ها داری سر و کله میزنی هان ؟؟!

میدانید نکته دهشت بار و ویرانگر آن در چیست ؟

در آن است که [ اونا ] با کمال بلاهت خودشان را استاد دانشگاه و معلم و دانشجو و تحصیلکرده هم معرفی میکنند!!


 که این دیگر یعنی ؛ واویلا ....!؟ 


 و بی تردید اگر [ اونا ] به همین نحو و با همین روش پیش بروند چند سال دیگر خودشان هم نمیفهمند که به هم چه میگویند و چه مینویسند ...؟!

اما من میتوانم برای نمونه یک متن کوتاه آنرا اینچنین تصور کنم به شما نشان دهم :


[[  بسملا رحمان رهیم -
مردم ازیض سرضمین اسلامی ایران و عمت شحید پروار قهرمان ,  صی و حشطمین صالگرد پیروضی انغلاب اسلامی را به شما طبریک و طحنیت ارض میکنیدیم و عمیدواریم که ثال خوبی برای سدور انغلاب اسلامی ماع و شماع  در صراثر دونیا بشودیم طا دشمنان شکصت خوارده نضام مغدس مان را از پا درآوردیم !!.]] 

(( همینقدر بسه وگرنه الان میان و میگن ؛ چرا به مقدسات و اعتقادات و امام زمان و حضرت نقی ما توهین کردی؟!)) 

دوستان زیاد تعجب نکنید و این را بشوخی نگیرید و باور کنید اگر این جماعت بیسواد [ اونا ] به همین ترتیب پیش بروند به همین وضعیت دچار خواهند شد ....!

             「‫غلط های املائی‬‎」の画像検索結果
 

هیچ نظری موجود نیست: