پنجشنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۹۴

باید بپذیریم که در مورد انرژی هسته ای حق با امریکا و دیگر کشورهاست !

 باید بپذیریم که در مورد انرژی هسته ای حق با امریکا و دیگر کشورهاست !
 

「‫اصابت دو گلوله توپ به مناطقی در سپاهان‬‎」の画像検索結果


قبل از آنکه تهمت وطنفروشی و جاسوسی و سرسپردگی و نوکری امریکا و استکبار جهانی به سر کردگی صهیونیست غاصب را به من بزنید , اول بنشینید مانند یک آدم عاقل کلاه خودتان را قاضی کنید و بعد خودتان  داوری و قضاوت کنید ...!

[[ سایت های خبری ایران از جمله تابناک و نسیم‌آنلاین روز چهارشنبه از اصابت دو گلوله توپ به مناطقی در سپاهان شهر اصفهان و مرکز این شهر خبر دادند که البته تلفاتی به همراه نداشت!


 انفجار این شی در سپاهان شهر اصفهان «چاله‌ای به عمق ۳۰ سانتیمتر و قطر ۸۰ سانتیمتر ایجاد کرده، اما به کسی آسیب وارد نشده است».


ایرنا می‌نویسد که احتمال داده می‌شود شی انفجاری، «گلوله خمپاره» بوده باشد که از «مکان نامعلومی» به سمت سپاهان شهر اصفهان پرتاب شده باشد!!


سایت «نسیم‌آنلاین» هم اظهارات حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی را بازتاب داده که گفته است شلیک گلوله‌های توپ نتیجه «اشتباه در تشخیص گراها» در جریان یک مانور نظامی بوده است.


رمضان شریف، سخنگوی این نیروی نظامی به خبرگزاری ایسنا گفته است: «هیچ یک از مجموعه‌ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نه تمرین نظامی داشته‌اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک کرده‌اند».


ایرنا در نهایت به نقل از «یک منبع آگاه در ارتش جمهوری اسلامی» گزارش داده که «چند تیم تحقیقاتی در حال بررسی این واقعه هستند و نتیجه از سوی معاونت اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام می‌شود»]]


ما به اینکه چه نهادی و در طی چه مراسمی این گلوله توپها را عمدا و یا سهوا شلیک کرده نداریم و برای ما فقط این مهم است که این توپ ها به سمت شهر و به سمت خانه و کاشانه مردم شلیک شده است و هیچکس هم مسول  و پاسخگو نیست و بدتر از همه هیچ تضمینی هم برای عدم تکرار این عمل وجود ندارد و داده نشده است!!


 این مشکل اصلی هست که خواهی نخواهی این گلوله ها به سمت شهر و مردم شلیک شده است !!


حالا مرد و مردانه خودتان قضاوت کنید اگر جمهوری اسلامی دارای نیروی اتمی باشد و این دو گلوله توپ و یا دو موشک به کلاهک اتمی مجهز باشد و یک سرباز یا یک پاسدار یا  یک سرهنگ ارتش و یا یک سردار سپاه دیوانه و مجنون آنرا به سمت شهر شلیک کند چه کسی جوابگو خواهد بود و مسولیت آنرا بعهده میگیرد ؟

حالا گیریم که کسی هم چنین مسئولیتی را قبول کند , آیا فاجعه آن جبران پذیر و قابل گذشت است ؟


لطفا ساده نباشید و سرسری نگیرید و نگوئید , ای بابا کسی چنین کاری نمیکند...!


آیا شما باورتان میشود که در روز روشن دو گلوله توپ جنگی به سمت یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر های ایران شلیک شود ؟


خودمان را گول نزنیم و به خودمان دروغی نگوئیم , جمهوری اسلامی سالهاست بدنبال دسترسی به سلاح اتمی هست و اگر به همه دنیا بتواند دروغ بگوید به خودمان  که نمیتواند!!  


اینجاست که باید حق را به آمریکا و دیگر کشورهائی که با برنامه های هسته ای جمهوری اسلامی مخالفت میکنند , بدهیم ...!

آخر چطور میتوان به کشور و به حکومتی که روز روشن دو گلوله توپ جنگی در یکی از بزرگترین شهر هایش به زمین خورده ولی همه مسئولینش از آن اظهار بی اطلاعی میکنند , اطمینان  کرد ؟     

چگونه گفته ها و حرفهای مسئولینی که در این باره هیچ حرفی نمیزنند و هیچکدام اظهار نظری نمیکنند را میتوان باور کرد و پذیرفت ؟

آیا حق با آنها نیست که نگران اتمی شدن حکومتی باشند که در آن به شهرهای خودشان گلوله توپ شلیک میشود , انهم وقتی که خودشان نمیدانند توسط چه نهاد و چه نیروئی ؟!!

آیا اگر در پاکستان یا ترکیه یا در یکی از کشورهای همسایه ما چنین اتفاقی بیفتد عقل سلیم به ما نمیگوید که باید از آنها بترسیم و باید آنها را از وسایل جنگی و از دستیابی به وسایل کشتار جمعی دور کنیم و با تمام توان به مخالفت با آنها برخیزیم ؟

 آیا به حکومتی که به مردم خودش رحم نمیکند و یا توان و عرضه و لیاقت اداره یک کشور را ندارند , میتوان اطمینان کرد و حرفهای آنها را پذیرفت ؟


حالا به خاطر خودتان و زن و بچه ها و خانواده خودتان دو دقیقه کلاه خودتان را قاضی کنید و به این مطلب خوب فکر کنید ...


و سپس به من بگوئید که آیا حق با امریکا و دیگر کشورهای مخالف هسته ای شدن جمهوری اسلامی نیست ؟
 

هیچ نظری موجود نیست: