چهارشنبه، خرداد ۲۰، ۱۳۹۴

تلاش مذبوحانه اوباش حزبالله برای ماندن در صحنه

            تلاش مذبوحانه اوباش حزبالله برای ماندن در صحنه
 



دارودسته و اراذل و اوباش حزبالله که از میزان تنفر مردم به خودشان آگاه هستند و حتی خودشان هم کاملا فهمیدند و میدانند که دیگر هیچ پایگاهی در میان مردم ندارند , همچون غریقی که برای نجات خودش به هر چیزی چنگ میزند و آویزان میشود , برای باقی ماندن و حضور در صحنه های اجتماعی , در تلاشی بسیار حقیرانه و به شکلی مذموم و مذبوحانه  اعلامیه ای را در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها چاپ و نشر نموده و در آن مردم ( زنان ) را تهدید به (( مقابله خونین )) کرده است !!

که از همین نکته میتوان پی به بی غیرتی آنها برد که اگر مرد بودند و وجود داشتند برای زنان شاخ و شونه نمیکیشدند و زنها را تهدید نمیکردند ...!


چرا که اگر این مفتخورهای بی غیرت , شرف و غیرت و ناموس سرشان میشد یا در مورد تجاوز ماموران فرودگاه جده به نوجوانان ایرانی واکنشی نشان میدادند و یا حداقل دقیقه ای به دلیل و انگیزه رفتن زنان و دختران ایرانی به دوبی و کوالالامپور و اربیل برای تن فروشی فکر میکردند و راهکاری برای آن پیدا میکردند !!

به هر حال با اینکه از قدیم میگویند :

سگی که زیاد واق واق میکنه , نمیگیره ... ,

اما اولا ,

شما غلط میکنید و به قبر شش در چهار آقاتون میخندید که از این غلطها بکنید.

مگه مملکت شهر هرت هست که هر چلغوز بی پدر مادری برای خودش اعلامیه پخش کند و زن و بچه مردم را تهدید به مقابله خونین بکند ؟

دوما , اون ممه را لولو برد و دیگر از این خبرها نیست که شما همچون قوم تاتار با موتور بریزید تو خیابان و زن و بچه مردم را کتک بزنید و مردم هم صاف صاف بایستند و شما را تماشا کنند (  راستی ماه خرداد هست و درگیری های سال ۸۸ را که یادتان نرفته؟) که شما هر غلطی دلتان خواست بکنید ...!

علی ایها الحال , اگر کاه و یونجه تان زیادی کرده و تنتان میخارد و خیال برتان داشته و میخواهید لات بازی دربیاورید , بسم الله , این گوی و این میدان ...


اما قبل از آن چون میدانم اکثرا افراد بدبخت و بیچاره ای هستید و هر کدام چند سر نانخور دارید و شاید از سر فقر و ناچاری به این خودفروشی و رذالت تن در داده اید نصیحت میکنم که بهتر است نان بازوی خودت را بخوری ( نه نان باتوم زدن بر سر زن و بچه مردم ) و سنگ به شکمت ببندی و برای خودت و خانواده ات شر درست نکنی و رودرروی مردم درنیائی... از ما گفتن بود , خود دانی !
 


صدقلی العلی العظیم به رحمتک یا ارحم الراحمین   

هیچ نظری موجود نیست: